eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabierzów › Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla przebudowy odcinka ulicy Akacjowej (droga gminna publiczna nr 601702K) w Balicach w km 0+420 - 1+170 wraz z uzyskaniem decyzji ZRID.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Zabierzów: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla przebudowy odcinka ulicy Akacjowej (droga gminna publiczna nr 601702K) w Balicach w km 0+420 - 1+170 wraz z uzyskaniem decyzji ZRID.
Numer ogłoszenia: 397648 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. 12 285 21 16, faks 12 285 21 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla przebudowy odcinka ulicy Akacjowej (droga gminna publiczna nr 601702K) w Balicach w km 0+420 - 1+170 wraz z uzyskaniem decyzji ZRID..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa odcinka ulicy Akacjowej ( droga publiczna 601702 K) w km od 0+420 do km 1+170 - opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji oraz decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Przedmiotowe przedsięwzięcie może ubiegać się o środki na realizację przy pomocy środków wsparcia zewnętrznego - np. NPPDL. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi i instrukcjami, nowoczesność i ekonomiczność zastosowanych rozwiązań technicznych. Zamawiający oczekuje opracowania kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego drogi, z uwzględnieniem posiadanej przez Inwestora koncepcji i uzyskanie: - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji drogowej; - decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej tzw. ZRID zgodnie z Ustawą z dnia 25 lipca 2008 r o zmianie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych; Wstępnie zakres przebudowy ulicy Akacjowej określa koncepcja opracowana w 2011 roku. Droga powinna zostać zaprojektowana w klasie drogi klasy D jednojezdniowej o dwupasowa, dwukiewrunkowa w parametrach: - szerokość jezdni 5,00 m; - jednostronny chodnik szerokości 1,50; - prędkość projektowa na terenie zabudowanym - Vp- 30 km/h; - szerokość drogi w liniach rozgraniczajacych 10 -15 m. 2. Jako materiał pomocniczy do sporządzenia oferty, Zamawiający udostępni, koncepcję z 2011 roku (ROZDZIAŁ V) stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na podstawie, której Wykonawca uzyska decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, opracuje projekty budowlane i wykonawcze, uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa odcinka ulicy Akacjowej ( droga publiczna 601702 K) w km od 0+420 do km 1+170 - opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji oraz decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2 000,00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie Oświadczenia - załącznik nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat minimum 3 usług projektowych odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w szczególności: - Opracowania kompletnego projektu budowlano-wykonawczego budowy lub przebudowy drogi klasy co najmniej D, w przekroju ulicznym z chodnikiem, kanalizacją opadową, długości co najmniej 1000 mb; - Przeprowadzenia w imieniu Zamawiającego wszelkich działań formalnych i prawnych w toku postępowań OOŚ i ZRID, zakończonych skutecznie uzyskaną decyzją środowiskową i decyzją ZRID; o wartości powyżej 100 000,00 zł brutto każdy z nich, potwierdzone dokumentami, iż usługi te zostały lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4 Doświadczenie zawodowe.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 Potencjał kadrowy. Wykonawca ma określić skład zespołu projektowego w poszczególnych branżach z wykazem osób odpowiedzialnych za poszczególne części opracowania: a) Część drogowa - projektanta z uprawnieniami w branży drogowe; b) Część wodno-kanalizacyjna - projektant z uprawnieniami w branży wodno-kanalizacyjnej; c) Część energetyczna i teletechniczna - projektant z uprawnieniami w branży energetycznej; d) Część konstrukcyjna - projektant z uprawnieniami konstrukcyjno-buodowlanymi; e) Część geologiczna - projektant z uprawnieniami do projektowania, dokumentowania i nadzoru prac badań geologiczno-inżynierskich.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 80 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Załącznik nr 5 zatytułowany Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza załącznik nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. 5. Wstępny harmonogram terminowo - rzeczowo - finansowy uwzględniający terminy wykonania poszczególnych etapów opracowań na załączniku nr 7. 6. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin rozpoczęcia realizacji umowy: od dnia podpisaniu umowy. 2. Termin zakończenia realizacji umowy: 30.11.2013 r. 3. Gdy dotrzymanie w/w terminów jest uzależnione od wyników postępowania administracyjnego w przedmiocie uzyskania stosownych zezwoleń, decyzji i podobnych aktów administracyjnych, niedotrzymanie przez Wykonawcę tych terminów nie jest uważane za naruszenie umowy, jeśli spełnione są łącznie następujące warunki: a) niedotrzymanie terminu wynika wyłącznie z przedłużającego się postępowania; b) Wykonawca wykaże, że zwłoka w tym postępowaniu nie jest rezultatem jego nieprawidłowych działań lub zaniechań. 4. W sytuacji wskazanej w ust. 3, termin określony w ust. 2 ulega przedłużeniu o okres równy okresowi, o jaki przedłużyło się postępowanie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać również w siedzibie Zamawiajacego, pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 150 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.