eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zad.AZakup i dostawa macierzy dyskowej na potrzeby e-protokołu dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Zad.BZakup i dostawa serwera dla Wydziału Ksiąg Wieczystych dla Sadu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim Zad.CZakup i dostawa drukarek dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Zad.DZakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Nowej Soli i Sądu Rejonowego w Żaganiu Zad.EZakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie i Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Zad.FZakup i dostawa faksów dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Zielona Góra: Zad.A: Zakup i dostawa macierzy dyskowej na potrzeby e-protokołu dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Zad.B: Zakup i dostawa serwera dla Wydziału Ksiąg Wieczystych dla Sadu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim Zad.C: Zakup i dostawa drukarek dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Zad.D: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Nowej Soli i Sądu Rejonowego w Żaganiu Zad.E: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie i Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Zad.F: Zakup i dostawa faksów dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 397552 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze , Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3220155, faks 68 3220155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad.A: Zakup i dostawa macierzy dyskowej na potrzeby e-protokołu dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Zad.B: Zakup i dostawa serwera dla Wydziału Ksiąg Wieczystych dla Sadu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim Zad.C: Zakup i dostawa drukarek dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Zad.D: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Nowej Soli i Sądu Rejonowego w Żaganiu Zad.E: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie i Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Zad.F: Zakup i dostawa faksów dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.A: Zakup i dostawa macierzy dyskowej na potrzeby e-protokołu dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze, w tym: - macierz dyskowa - 1 szt, Zad.B: Zakup i dostawa serwera dla Wydziału Ksiąg Wieczystych dla Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim, w tym: - serwer - 1 szt Zad.C: Zakup i dostawa drukarek dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze - drukarki - 16 szt Zad.D: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Nowej Soli i Sądu Rejonowego w Żaganiu, w tym: - urządzenie wielofunkcyjne dla SR Nowa Sól -1 szt, - urządzenie wielofunkcyjne dla SR Żagań - 1 szt Zad.E: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie i Sądu Okręgowego w Zielonej Górze, w tym: - urządzenie wielofunkcyjne dla SR Świebodzin - 1 szt, - urządzenie wielofunkcyjne dla SO Zielona Góra - 1 szt Zad.E: Zakup i dostawa faksów dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze, w tym: - faksy - 5 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 30.12.13.00-6, 30.12.14.10-0, 30.23.21.10-8, 48.82.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać co udokumentuje np. referencjami, protokołami odbiorów w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze i złożoności tj. dla Zad.A - w zakresie dostawy macierzy dyskowej o łącznej wartości minimum 20.000,00 zł; dla Zad.B - w zakresie dostawy serwera o łącznej wartości minimum 50.000,00 zł; dla Zad.C - w zakresie dostawy drukarek o łącznej wartości minimum 20.000,00 zł; Zad.D - w zakresie dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości minimum 30.000,00 zł, Zad.E - w zakresie dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości minimum 50.000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: Zad.A: Zakup i dostawa macierzy dyskowej na potrzeby e-protokołu dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze, w tym: a) specyfikację techniczną b) oświadczenie o gwarancji c) Deklaracja zgodności CE Zad.B: Zakup i dostawa serwera dla Wydziału Ksiąg Wieczystych dla Sadu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim, w tym: d) specyfikację techniczną e) oświadczenie o gwarancji f) Deklaracja zgodności CE g) Certyfikat EPA Energy Star (tłumaczenie na język polski) h) Potwierdzenie kompatybilności oferowanego sprzętu z odpowiednią wersją systemu MS Windows, wydruk z internetowego katalogu firmy Microsoft. Zad.C: Zakup i dostawa drukarek dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze, w tym: a) specyfikację techniczną b) kartę katalogową c) oświadczenie o gwarancji d) Deklaracja zgodności CE. Zad.D: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Nowej Soli, Sądu Rejonowego w Żaganiu, w tym: a) specyfikację techniczną b) kartę katalogową c) oświadczenie o gwarancji d) Deklaracja zgodności CE Zad.E: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie i Sądu Okręgowego w Zielonej Górze, w tym: a) specyfikację techniczną b) kartę katalogową c) oświadczenie o gwarancji d) Deklaracja zgodności CE Zad.E: Zakup i dostawa faksów dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze, w tym: a) specyfikację techniczną b) kartę katalogową d) deklarację zgodności CE 2.1. Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do I rozdziału SIWZ. Brak wypełnienia druku oferty w zakresie ceny ofertowej (wartość brutto, netto, podatek od towarów i usług) spowoduje odrzucenie oferty. 2.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: 1. terminów realizacji zadania - zmiana terminów realizacji zadania możliwa będzie w następujących przypadkach: a) wstrzymania wykonania dostaw powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2. przedstawicieli stron, 3. zlecania dostaw podwykonawcom - zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w tym zakresie możliwa będzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a docelowo zechce dokonać zmiany umowy dotyczącej zlecania dostaw podwykonawcom, gdy zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości dostaw stanowiących przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień lub zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 4. zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy Zielona Góra Plac Słowiański 1 65-958 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze Pl. Słowiański 1 pok. nr 20 (Sekretariat Prezesa Sadu Okręgowego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad.A: Zakup i dostawa macierzy dyskowej na potrzeby e-protokołu dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.A: Zakup i dostawa macierzy dyskowej na potrzeby e-protokołu dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze, w tym: - macierz dyskowa - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad.B: Zakup i dostawa serwera dla Wydziału Ksiąg Wieczystych dla Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.B: Zakup i dostawa serwera dla Wydziału Ksiąg Wieczystych dla Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim, w tym: - serwer - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad.C: Zakup i dostawa drukarek dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.C: Zakup i dostawa drukarek dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze - drukarki - 16 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad.D: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Nowej Soli i Sądu Rejonowego w Żaganiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.D: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Nowej Soli i Sądu Rejonowego w Żaganiu, w tym: - urządzenie wielofunkcyjne dla SR Nowa Sól -1 szt, - urządzenie wielofunkcyjne dla SR Żagań - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad.E: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie i Sądu Okręgowego w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.E: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego w Świebodzinie i Sądu Okręgowego w Zielonej Górze, w tym: - urządzenie wielofunkcyjne dla SR Świebodzin - 1 szt, - urządzenie wielofunkcyjne dla SO Zielona Góra - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad.E: Zakup i dostawa faksów dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.E: Zakup i dostawa faksów dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze, w tym: - faksy - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.