eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Usługa związana z organizacją i przeprowadzeniem działań z zakresu programu profilaktycznego odnośnie przeciwdziałania narkomanii dla młodzieży, rodziców i nauczycieli oraz przeprowadzenie 88 godzin zegarowych zajęć dla grupy 30 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z zakresu treningu umiejętności społecznych w projekcie Powrót do aktywności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Wałbrzych: Usługa związana z organizacją i przeprowadzeniem działań z zakresu programu profilaktycznego odnośnie przeciwdziałania narkomanii dla młodzieży, rodziców i nauczycieli oraz przeprowadzenie 88 godzin zegarowych zajęć dla grupy 30 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z zakresu treningu umiejętności społecznych w projekcie Powrót do aktywności
Numer ogłoszenia: 397524 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.walbrzych.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa związana z organizacją i przeprowadzeniem działań z zakresu programu profilaktycznego odnośnie przeciwdziałania narkomanii dla młodzieży, rodziców i nauczycieli oraz przeprowadzenie 88 godzin zegarowych zajęć dla grupy 30 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z zakresu treningu umiejętności społecznych w projekcie Powrót do aktywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I - Podzadanie Nr 1 - Opracowanie i przeprowadzenie programu profilaktycznego z zakresu przeciwdziałania narkomanii dla młodzieży, rodziców i nauczycieli. b) planowany termin realizacji - od daty zawarcia umowy do 21 grudnia 2012 r. c) celem przedmiotowej usługi jest opracowanie i przeprowadzenie programu profilaktycznego z zakresu przeciwdziałania narkomanii, dla młodzieży, rodziców i nauczycieli wałbrzyskich szkół gimnazjalnych w formie warsztatowej. d) łączna ilość godzin warsztatowych w programie winna wynosić 160 godzin zegarowych: 1. 64 godziny zegarowe - zajęcia dla uczniów, 2. 48 godzin zegarowych - zajęcia dla grona pedagogicznego, 3. 48 godzin zegarowych - zajęcia dla rodziców. e) programem objęte będzie 8 placówek gimnazjalnych z terenu Gminy Wałbrzych. f) wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę osób posiadających stosowne uprawnienia i kwalifikacje, zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. g) wykonawca zapewni wszelki niezbędny sprzęt i materiały do przeprowadzenia zajęć, h) wykonawca jest zobowiązany do nawiązania współpracy z dyrektorami wszystkich wałbrzyskich szkół gimnazjalnych, ustalenia szczegółowego harmonogramu szkoleń i planu pracy. Wykonawca przedstawi przedmiotowy plan pracy Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania usługi. i) usługa będzie realizowana w siedzibach wałbrzyskich szkół gimnazjalnych. j) zajęcia kierowane do uczniów powinny uwzględniać w swej tematyce zagadnienia związane z profilaktyką uzależnień od narkotyków, w tym: edukację z zakresu uzależnień i szkód związanych z uzależnieniem, dostarczenie wiedzy na temat skutecznych i bezpiecznych form pomocy dla osób mających problem z używaniem i uzależnieniem od środków odurzających, naukę radzenia sobie z problemami przy wykorzystaniu własnych zasobów. k) zajęcia kierowane do nauczycieli i rodziców powinny uwzględniać w swej tematyce edukację z zakresu uzależnień, sposobów interweniowania wobec osoby uzależnionej i sięgającej po środki psychoaktywne, naukę rozpoznawania sygnałów świadczących o zażywaniu substancji psychoaktywnych i sposobów interwencji wobec takiej osoby, zwiększenie świadomości dotyczącej zjawiska uzależnień wśród młodzieży. l) wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia listy z podpisami uczestników szkolenia oraz wykaz przepracowanych godzin, potwierdzonych przez dyrektora danej placówki oświatowej. Ponadto Wykonawca raz w miesiącu przygotuje sprawozdanie z wykonanego zadania. 2. Część II - Podzadanie Nr 2 - przeprowadzenie 88 godzin zegarowych zajęć dla grupy 30 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z zakresu treningu umiejętności społecznych. Termin realizacji zamówienia - 1.12.2012 - 28.02.2013 r. Zajęcia w ramach treningu podzielone będą na cztery moduły tematyczne: 1) Moduł I (integracyjne zajęcia wyjazdowe) - Skuteczna komunikacja - zajęcia o charakterze integracyjnym - łącznie 16 godzin zajęć. Grupa 30-osobowa. Planowany termin realizacji - XII 2012 r. (2 dni po 8 godzin zajęć). W ramach realizacji zajęć Zamawiający założył następującą tematykę: a) zrozumienie swoich relacji z grupą, b) doskonalenia zachowań w trudnych i konfliktowych sytuacjach z ludźmi, c) nauka budowania dobrego kontaktu i porozumienia z innymi. 1.1 Informacje dodatkowe dotyczące realizacji modułu wyjazdowego: 1.1.1 Miejsce przeprowadzenia zajęć wyjazdowych - Szklarska Poręba, 1.1.2 W ramach organizacji modułu Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zapewnienia zakwaterowania dla 30 uczestników projektu, 2 opiekunów w pokoju 2-osobowym oraz trenera w pokoju 1-osobowym, wyżywienia w postaci śniadania, dwóch obiadów oraz jednej kolacji w postaci stołu szwedzkiego, b) zapewnienie czterech przerw kawowych w formie słodkiego bufetu w przerwach między szkoleniami, c) zapewnienie odpowiednio dostosowanej sali szkoleniowej, wyposażonej w rzutnik, tablicę flipchart itp. d) zapewniania materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. e) zapewnienie transportu do miejsca organizacji zajęć i z powrotem, 1.1.3 Plan pobytu: a) Dzień I - przyjazd grupy oraz zakwaterowanie uczestników - około godz. 9.00 b) Rozpoczęcie zajęć około godziny 10.00 - 8 godzin zegarowych zajęć (w przerwie obiad i dwie przerwy kawowe, po zakończonych zajęciach kolacja), c) Dzień II - śniadanie około godziny 9.00, następnie zajęcia - 8 godzin zegarowych zajęć (w przerwie obiad i dwie przerwy kawowe). Wyjazd grupy ok. godz. 18.00. 2) Moduł II - Wyznaczanie celów życiowych - łącznie 24 godziny zajęć (4 dni po 6 godzin zajęć). Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej dla jednej grupy 30-osobowej. W ramach realizacji zajęć Zamawiający założył następującą tematykę: a) rozwijanie kompetencji interpersonalnych i samopoznawczych, b) zwiększenie skuteczności osobistej w odnoszeniu sukcesów. 3) Moduł III - Zarządzanie własnym potencjałem - łącznie 24 godzin zajęć (4 dni po 6 godzin zajęć). Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej w jednej grupie 30-osobowej. W ramach realizacji zajęć Zamawiający założył następującą tematykę: a) doskonalenie koncepcji swojego JA i wiary we własne możliwości w aspekcie interpersonalnym, b) rozwijanie własnych zasobów inteligencji emocjonalnej. 4) Moduł IV - Sztuka rozwiązywania konfliktów - łącznie 24 godzin zajęć (4 dni po 6 godzin zajęć). Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej w jednej grupie 30-osobowej. W ramach realizacji zajęć Zamawiający założył następującą tematykę: a) rodzaje, przyczyny i konsekwencje konfliktów, b) sposoby rozwiązywania konfliktów. Inne istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) W ramach świadczonej usługi Wykonawca będzie zobowiązany do: a) zapewnienia uczestnikom zajęć jednego ciepłego posiłku w trakcie trwania zajęć, składającego się z dwóch dań - zupy oraz drugiego dania wraz z napojami. b) Opracowania wzoru certyfikatu dla uczestników zajęć (zawierającego odpowiednie ologowania) poświadczającego udział w zajęciach oraz ich ukończenie. c) opracowania szczegółowego programu szkolenia w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia zajęć, d) opracowania testu wiedzy na zakończenie każdego z modułów zajęć oraz kwestionariusza obserwacji na początku oraz końcu treningu. e) przygotowania raportu końcowego z przeprowadzonych zajęć, f) poniesienia kosztów związanych z ubezpieczeniem uczestników poszczególnych zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), g) prowadzenia na bieżąco dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć, w szczególności list obecności uczestników zajęć oraz dziennika zajęć. h) zapewnienia trenera, posiadającego wykształcenia wyższe, o kierunku pedagogicznym, psychologicznym lub socjologicznym, posiadającego co najmniej roczne doświadczenie w zakresie pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, i) opracowania materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć (wydruk i oprawienie materiałów będzie leżało po stronie Zamawiającego). 2) Zamawiający informuje, iż zajęcia stacjonarne w ramach modułu II, III oraz IV odbywać się będą w pomieszczeniach zapewnionych i wskazanych przez Zamawiającego, tj. w Centrum Integracji Rodziny przy ul. Grota Roweckiego 3 w Wałbrzychu. 3) Zajęcia stacjonarne będą odbywały się zgodnie z ustalonym harmonogramem w dniach roboczych, w godzinach pomiędzy 8.00 a 15.00..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.00.00.00-9, 80.52.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podzadanie Nr 1 - co najmniej 1 usługa odpowiadająca swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu usługi z zakresu programu profilaktycznego odnośnie przeciwdziałania narkomanii zrealizowanej w ramach jednej umowy zawartej z jednym Zamawiającym, Podzadanie Nr 2 - co najmniej 1 usługa odpowiadająca swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. usługę polegającą na przeprowadzeniu warsztatów z treningu umiejętności społecznych, sesji lub treningów psychologicznych obejmujących swoim zakresem grupę co najmniej 10 uczestników w ramach jednej umowy zawartej z jednym Zamawiającym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podzadanie Nr 1 - zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie Podzadanie Nr 2 - wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia osoby (trenera) posiadającej wykształcenie wyższe o kierunku psychologicznym, socjologicznym lub pedagogicznym, posiadającej co najmniej 3 - miesięczne doświadczenie w zakresie pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do terminu realizacji umowy - terminu wykonania zamówienia w przypadku gdy konieczność jego wprowadzenia wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2) w stosunku do osób - w sytuacji zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, 2. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz będą wprowadzane do umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych - pok. 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych - pok. 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w zakresie Podzadania Nr 2 jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podzadanie Nr 1 - Opracowanie i przeprowadzenie programu profilaktycznego z zakresu przeciwdziałania narkomanii dla młodzieży, rodziców i nauczycieli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: b) planowany termin realizacji - od daty zawarcia umowy do 21 grudnia 2012 r. c) celem przedmiotowej usługi jest opracowanie i przeprowadzenie programu profilaktycznego z zakresu przeciwdziałania narkomanii, dla młodzieży, rodziców i nauczycieli wałbrzyskich szkół gimnazjalnych w formie warsztatowej. d) łączna ilość godzin warsztatowych w programie winna wynosić 160 godzin zegarowych: 1. 64 godziny zegarowe - zajęcia dla uczniów, 2. 48 godzin zegarowych - zajęcia dla grona pedagogicznego, 3. 48 godzin zegarowych - zajęcia dla rodziców. e) programem objęte będzie 8 placówek gimnazjalnych z terenu Gminy Wałbrzych. f) wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę osób posiadających stosowne uprawnienia i kwalifikacje, zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. g) wykonawca zapewni wszelki niezbędny sprzęt i materiały do przeprowadzenia zajęć, h) wykonawca jest zobowiązany do nawiązania współpracy z dyrektorami wszystkich wałbrzyskich szkół gimnazjalnych, ustalenia szczegółowego harmonogramu szkoleń i planu pracy. Wykonawca przedstawi przedmiotowy plan pracy Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania usługi. i) usługa będzie realizowana w siedzibach wałbrzyskich szkół gimnazjalnych. j) zajęcia kierowane do uczniów powinny uwzględniać w swej tematyce zagadnienia związane z profilaktyką uzależnień od narkotyków, w tym: edukację z zakresu uzależnień i szkód związanych z uzależnieniem, dostarczenie wiedzy na temat skutecznych i bezpiecznych form pomocy dla osób mających problem z używaniem i uzależnieniem od środków odurzających, naukę radzenia sobie z problemami przy wykorzystaniu własnych zasobów. k) zajęcia kierowane do nauczycieli i rodziców powinny uwzględniać w swej tematyce edukację z zakresu uzależnień, sposobów interweniowania wobec osoby uzależnionej i sięgającej po środki psychoaktywne, naukę rozpoznawania sygnałów świadczących o zażywaniu substancji psychoaktywnych i sposobów interwencji wobec takiej osoby, zwiększenie świadomości dotyczącej zjawiska uzależnień wśród młodzieży. l) wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia listy z podpisami uczestników szkolenia oraz wykaz przepracowanych godzin, potwierdzonych przez dyrektora danej placówki oświatowej. Ponadto Wykonawca raz w miesiącu przygotuje sprawozdanie z wykonanego zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.52.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeprowadzenie 88 godzin zegarowych zajęć dla grupy 30 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z zakresu treningu umiejętności społecznych w projekcie - powrót do aktywności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia w ramach treningu podzielone będą na cztery moduły tematyczne: 1) Moduł I (integracyjne zajęcia wyjazdowe) - Skuteczna komunikacja - zajęcia o charakterze integracyjnym - łącznie 16 godzin zajęć. Grupa 30-osobowa. Planowany termin realizacji - XII 2012 r. (2 dni po 8 godzin zajęć). W ramach realizacji zajęć Zamawiający założył następującą tematykę: a) zrozumienie swoich relacji z grupą, b) doskonalenia zachowań w trudnych i konfliktowych sytuacjach z ludźmi, c) nauka budowania dobrego kontaktu i porozumienia z innymi. 1.1 Informacje dodatkowe dotyczące realizacji modułu wyjazdowego: 1.1.1 Miejsce przeprowadzenia zajęć wyjazdowych - Szklarska Poręba, 1.1.2 W ramach organizacji modułu Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zapewnienia zakwaterowania dla 30 uczestników projektu, 2 opiekunów w pokoju 2-osobowym oraz trenera w pokoju 1-osobowym, wyżywienia w postaci śniadania, dwóch obiadów oraz jednej kolacji w postaci stołu szwedzkiego, b) zapewnienie czterech przerw kawowych w formie słodkiego bufetu w przerwach między szkoleniami, c) zapewnienie odpowiednio dostosowanej sali szkoleniowej, wyposażonej w rzutnik, tablicę flipchart itp. d) zapewniania materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. e) zapewnienie transportu do miejsca organizacji zajęć i z powrotem, 1.1.3 Plan pobytu: a) Dzień I - przyjazd grupy oraz zakwaterowanie uczestników - około godz. 9.00 b) Rozpoczęcie zajęć około godziny 10.00 - 8 godzin zegarowych zajęć (w przerwie obiad i dwie przerwy kawowe, po zakończonych zajęciach kolacja), c) Dzień II - śniadanie około godziny 9.00, następnie zajęcia - 8 godzin zegarowych zajęć (w przerwie obiad i dwie przerwy kawowe). Wyjazd grupy ok. godz. 18.00. 2) Moduł II - Wyznaczanie celów życiowych - łącznie 24 godziny zajęć (4 dni po 6 godzin zajęć). Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej dla jednej grupy 30-osobowej. W ramach realizacji zajęć Zamawiający założył następującą tematykę: a) rozwijanie kompetencji interpersonalnych i samopoznawczych, b) zwiększenie skuteczności osobistej w odnoszeniu sukcesów. 3) Moduł III - Zarządzanie własnym potencjałem - łącznie 24 godzin zajęć (4 dni po 6 godzin zajęć). Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej w jednej grupie 30-osobowej. W ramach realizacji zajęć Zamawiający założył następującą tematykę: a) doskonalenie koncepcji swojego JA i wiary we własne możliwości w aspekcie interpersonalnym, b) rozwijanie własnych zasobów inteligencji emocjonalnej. 4) Moduł IV - Sztuka rozwiązywania konfliktów - łącznie 24 godzin zajęć (4 dni po 6 godzin zajęć). Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej w jednej grupie 30-osobowej. W ramach realizacji zajęć Zamawiający założył następującą tematykę: a) rodzaje, przyczyny i konsekwencje konfliktów, b) sposoby rozwiązywania konfliktów. Inne istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) W ramach świadczonej usługi Wykonawca będzie zobowiązany do: a) zapewnienia uczestnikom zajęć jednego ciepłego posiłku w trakcie trwania zajęć, składającego się z dwóch dań - zupy oraz drugiego dania wraz z napojami. b) Opracowania wzoru certyfikatu dla uczestników zajęć (zawierającego odpowiednie ologowania) poświadczającego udział w zajęciach oraz ich ukończenie. c) opracowania szczegółowego programu szkolenia w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia zajęć, d) opracowania testu wiedzy na zakończenie każdego z modułów zajęć oraz kwestionariusza obserwacji na początku oraz końcu treningu. e) przygotowania raportu końcowego z przeprowadzonych zajęć, f) poniesienia kosztów związanych z ubezpieczeniem uczestników poszczególnych zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), g) prowadzenia na bieżąco dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć, w szczególności list obecności uczestników zajęć oraz dziennika zajęć. h) zapewnienia trenera, posiadającego wykształcenia wyższe, o kierunku pedagogicznym, psychologicznym lub socjologicznym, posiadającego co najmniej roczne doświadczenie w zakresie pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, i) opracowania materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć (wydruk i oprawienie materiałów będzie leżało po stronie Zamawiającego). 2) Zamawiający informuje, iż zajęcia stacjonarne w ramach modułu II, III oraz IV odbywać się będą w pomieszczeniach zapewnionych i wskazanych przez Zamawiającego, tj. w Centrum Integracji Rodziny przy ul. Grota Roweckiego 3 w Wałbrzychu. 3) Zajęcia stacjonarne będą odbywały się zgodnie z ustalonym harmonogramem w dniach roboczych, w godzinach pomiędzy 8.00 a 15.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.52.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.