eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa(sprzedaż)energii elektrycznej i zapewnienia świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zespołu szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Gliwice: Dostawa(sprzedaż)energii elektrycznej i zapewnienia świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zespołu szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 397522 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 13 , ul. Gomułki 16a, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 270-88-04, faks 0-32 270-88-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso13.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa(sprzedaż)energii elektrycznej i zapewnienia świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zespołu szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca świadczenie usługi przesyłu, dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej dla obiektów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. Nr 89 z 2006r. poz. 625 z późn. zm.) do następujących punktów poboru: Punkt Poboru : Budynek szkoły - ul. Gomułki 16a . 1. Grupa przyłączeniowa: V Grupa taryfowa: C11 Moc umowna: 40kW Planowane zużycie na czas trwania umowy (18 miesięcy) - 52,62 MWh 2. Grupa przyłączeniowa: IV Grupa taryfowa: C21 Moc umowna: 65kW Planowane zużycie na czas trwania umowy (18 miesięcy) - 105,27 MWh 3. Grupa przyłączeniowa: V Grupa taryfowa: G11 Moc umowna: 5,5kW Moc przyłączeniowa: 5,7kW Planowane zużycie na czas trwania umowy (18 miesięcy) - 2,00 MWh Łączne planowane zużycie energii w ciągu 18 miesięcy dla taryfy C11 = 52,62 MWk Łączne planowane zużycie energii w ciągu 18 miesięcy dla taryfy C21 = 105,27 MWk Łączne planowane zużycie energii w ciągu 18 miesięcy dla taryfy G11 = 2,00 MWk Zamawiający zastrzega, że zapotrzebowanie na dostawę określonej w umowie ilości energii, może ulec zmniejszeniu - w takim przypadku Sprzedawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niewykorzystaną ilość energii elektrycznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz mieć zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte dokumentach niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ); 2) aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; Wykonawca musi przedstawić oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o posiadaniu obowiązującej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej - dotyczy Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzana za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl w dziale Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne jednostek miejskich..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 13 ul.Gomułki 16a 44-121 Gliwice sekretariat szkoły pokój nr 39 w godz. 8.00-14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat szkoły, pokój nr 39.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.