eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-06

Wyszków: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie.
Numer ogłoszenia: 397418 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315831 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków dezynfekcyjnych, wymienionych w pakietach od nr 1 do nr 3 dla potrzeb Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie- szczegółowa oferta cenowa załącznik nr 2. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 2.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w dotyczących przedmiotu zamówienia przepisach i normach, w tym w wyszczególnionych niżej: a) stawie z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2004 r Nr 53, poz.533 z późn. zm) b) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 11 sierpnia 2005 roku w sprawie określenia grup produktów leczniczych oraz wymagań dotyczących dokumentacji wyników badań tych produktów (Dz. U. z 2005 r Nr 160, poz.1358) c) ustawie z dnia 27 lipca 2001 roku o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. z 2001 r Nr 126, poz.1379 z późn. zm) d) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 listopada 2002 roku w sprawie organów opiniodawczych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. z 2002 r Nr 209, poz.1782) e) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 roku w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z 2004 r Nr 100, poz.1027) f) ustawie z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych (Dz. U. z 2005 r Nr 180, poz.1491) g) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 roku w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia (Dz. U. z 2003 r Nr 16, poz.150) 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w pakietach, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 4. Ogólne warunki: a) W celu ujednolicenia warunków oceny wartości ofert Zamawiający wprowadza następującą klasyfikację właściwości użytkowych preparatów do dezynfekcji narzędzi i powierzchni: B - preparaty bakteriobójcze. Tbc- preparat prątkobójcze. F - preparat grzybobójcze. V - preparat o pełnej wirusobójczości. S - preparat sporobójcze. b) Zamawiający wymaga następujących dokumentów a. Właściwe dla produktu dokumenty potwierdzające pozwolenie na obrót. b. Dokumenty potwierdzające żądane spektrum działania. c. Ulotki informacyjne o preparatach d. Karty charakterystyki preparatów 5. Warunki dostawy. a) Dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. b) Miejsce dostawy - Apteka Szpitala SPZZOZ, 07-200 Wyszków , ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. c) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. d) Czas realizacji dostawy do 2 dni od złożenia zamówienia, a dla dostaw awaryjnych 24 godzin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00 - Tworzywa sztuczne w formach podstawowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dezynfekcja wg załacznika nr 2.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Schulke Polska Sp. z o.o. ul. Rydygiera 8, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79275,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84915,45

  • Oferta z najniższą ceną: 84915,45 / Oferta z najwyższą ceną: 84915,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: dezynfekcja wg asortymentu z załaczNika 2.2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81626,41

  • Oferta z najniższą ceną: 81626,41 / Oferta z najwyższą ceną: 101057,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: dezynfekcja wg asortymentu z załącznika nr 2.3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4370,95

  • Oferta z najniższą ceną: 4370,95 / Oferta z najwyższą ceną: 5093,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.