eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOWODZIOWE DLA POTOKU TUSZNICA W GMINIE KŁAJ, POWIAT WIELICKI Zadanie 1- Budowa suchego zbiornika w km 5+168 potoku Tusznica w gm. Kłaj, pow. wielicki Zadanie 2 - Regulacja potoku Tusznica od km 0+000 do km 4+654 w gm. Kłaj, pow. Wielicki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Kraków: ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOWODZIOWE DLA POTOKU TUSZNICA W GMINIE KŁAJ, POWIAT WIELICKI Zadanie 1- Budowa suchego zbiornika w km 5+168 potoku Tusznica w gm. Kłaj, pow. wielicki Zadanie 2 - Regulacja potoku Tusznica od km 0+000 do km 4+654 w gm. Kłaj, pow. Wielicki
Numer ogłoszenia: 397382 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371014 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie, ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOWODZIOWE DLA POTOKU TUSZNICA W GMINIE KŁAJ, POWIAT WIELICKI Zadanie 1- Budowa suchego zbiornika w km 5+168 potoku Tusznica w gm. Kłaj, pow. wielicki Zadanie 2 - Regulacja potoku Tusznica od km 0+000 do km 4+654 w gm. Kłaj, pow. Wielicki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.; ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOWODZIOWE DLA POTOKU TUSZNICA W GMINIE KŁAJ, POWIAT WIELICKI Zadanie 1-Budowa suchego zbiornika w km 5+168 potoku Tusznica w gm. Kłaj, pow. wielicki Zadanie 2 -Regulacja potoku Tusznica od km 0+000 do km 4+654 w gm. Kłaj, pow. Wielicki Zamówienie obejmuje również przygotowanie, skuteczne złożenie wniosku oraz uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na realizację inwestycji zgodnie z wymogami ustawy z 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U.z 2010r. nr 143 poz. 963).dla cz.1 oraz przygotowanie, skuteczne złożenie wniosku oraz uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę i zgłoszenia przebudowy infrastruktury technicznej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane dla cz.2. Zamówienie obejmuje wykonanie projektów budowlanych w oparciu o Koncepcję wykonaną w grudniu 2012 r przez Biuro Olbrycht - Malik,ul. Gen. W. Urbanowicza 10a, 31-802 Kraków - materiały do wglądu w siedzibie zamawiającego ul. Kraszewskiego 36 Kraków Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt. 2.Wymagania odnośnie dokumentacji projektowo-kosztorysowej; 1)dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie służyć do opisu przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane oraz realizację pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie; 2)dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń; 3)dokumentacja powinna opisywać przedmiot zamówienia, w tym zastosowane materiały i urządzenia, za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się; europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne; 4)dokumentacja musi być trwale i czytelnie oznaczona, ponadto trwale oprawiona; 5)w opracowanej dokumentacji będą wskazane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku. 3.Opracowanie obejmuje; dla Zadania 1-Budowa suchego zbiornika w km 5+168 potoku Tusznica w gm. Kłaj, pow. wielicki 1)Projekt budowlany spełniający wymogi ustawy z dnia 8 lipca 2010 r o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z 2010r. nr 143 poz. 963 z późn. zm.) wraz z uzyskaniem w imieniu inwestora wszystkich poprzedzających wymaganych przepisami opinii, prawomocnych decyzji ,sprawdzeń uzgodnień zatwierdzeń dokumentacji projektowej wraz z przygotowaniem i skutecznym złożeniem wniosku o pozwolenie na realizacje inwestycji - 5 egz. w wersji papierowej , 1egz w wersji elektronicznej 2)Wstępny podział działek -6 egz wersji papierowej ,1 egz wersji elektronicznej 3)Sporządzenie jednostkowych projektów podziału działek niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych w trybie USTAWY z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z 2010r nr 143 poz. 963 z późn. zmianami) w ilości 6 egz. każdy. -sporządzenie zbiorczej mapy podziału działek w ilości 6 egz. -w przypadku gdy będzie to konieczne sporządzenie wykazów synchronizacyjnych dla działek, dla których występują różnice pomiędzy zapisami w księgach wieczystych a ewidencją gruntów. Projekty podziału działek powinny zawierać; -wykaz zmian gruntowych z określeniem, która działka pozostaje własnością dotychczasowego właściciela, a która przeznaczona jest pod inwestycję. -synchronizację dla poszczególnych działek w przypadku wystąpienia różnic między księgą wieczystą a ewidencją gruntów. -projekty podziału zaopatrzone zostaną w klauzulę, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Oprócz tego Wykonawca dostarczy następujące dokumenty; -protokół badania ksiąg wieczystych (w trzech egzemplarzach) dla wszystkich działek objętych inwestycją, podpisany przez Wykonawcę, sporządzony zgodnie ze wzorem wskazanym przez Zamawiającego (stanowiącym zał. nr 6 pkt 1) -zestawienie działek objętych inwestycją w ilości 2 egz w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, z uwzględnieniem numerów działek powstałych po podziale, zgodnie ze wzorem wskazanym przez Zamawiającego ( stanowiącym zał 6 pkt.2) -wniosek o zatwierdzenie podziału działek w ilości 2 egz. w wersji papierowej, oraz w wersji elektronicznej, sporządzony zgodnie ze wzorem wskazanym przez Zamawiającego (stanowiącym zał. nr 6 pkt.3) -aktualne wypisy z ewidencji gruntów o pełnej treści ( z klaso użytkami) dla wszystkich działek objętych inwestycją 4) Projekt wykonawczy 4 egz. w wersji papierowej ,1 egz. w wersji elektronicznej 5) przedmiar robót - 5 egz. wersji papierowej 1 egz. w wersji elektronicznej 6) kosztorys inwestorski - 2 egz. wersji papierowej 7)STWiORB-5 egz. w wersji papierowej ,1 egz. w wersji elektronicznej 8) Informacja o BIOZ- 5 egz w wersji papierowej ,1 egz w wersji elektronicznej 9)Scalony przedmiar robót- 5 egz w wersji papierowej 1 egz w wersji elektronicznej edytowanej 10)operat wodnoprawny wraz z instrukcją eksploatacji zbiorników- 2 egz w wersji papierowej 11)operat dendrologiczny- 2 egz w wersji papierowej 1 egz w wersji elektronicznej - 12)Pozyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia robot budowlanych 13)Uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na realizację inwestycji 4. Opracowanie obejmuje; dla Zadanie 2 - Regulacja potoku Tusznica od km 0+000 do km 4+654 w gm. Kłaj, pow. wielicki 4.1. Projekt budowlany 5 egz. w wersji papierowej + 1egz w wersji elektronicznej oraz dokumenty zgłoszeniowe spełniające wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane wraz z uzyskaniem w imieniu inwestora wszystkich poprzedzających a wymaganych przepisami opinii, prawomocnych decyzji sprawdzeń i uzgodnień ,zatwierdzeń dokumentacji projektowej wraz z przygotowaniem i skutecznym złożeniem wniosku (zgłoszeń) o wydanie decyzji pozwolenia na budowę pozwolenie na realizacje inwestycji 4.2.Wykonanie podziału działek i pozyskanie w imieniu inwestora decyzji ustalającej linię brzegową potoku Tusznica 5 egz. wersji papierowej + 1 egz. wersji elektronicznej, 4.3. Operat dendrologiczny - 2 egz. w wersji papierowej+1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej 4.4.Projekty wykonawcze po 4 egz. w wersji papierowej i po1 egz. w wersji elektronicznej 4.5.przedmiar robót - 5 egz wersji papierowej +1 egz w wersji elektronicznej 4.6.kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej 4.7.STWiORB-5 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej 4.8.Informacja o BIOZ- 5 egz. w wersji papierowej+1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej 4.9. Scalony przedmiar robót- 5 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej 4.10.operat wodnoprawny - 2 egz. w wersji papierowej +1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej 4.11. operat dendrologiczny - 2 egz. w wersji papierowej+1 egz. w wersji elektronicznej edytowanej 5.Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna być ona opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć; informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych; Projekt architektoniczno - budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, opracowany zgodnie z wymogami art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z późn. zm) oraz z zapisami; - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 86 z 2007r. poz.579); - ustawy z 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z 2010r. nr 143 poz. 963) - Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.); - Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. Nr 239 z 2005 r. poz. 2019 z późn. zm.); - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 09.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzania raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573); - Ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z 2003 r. poz. 717 z późn. zm.); - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759); -ustawa Prawo Geologiczne i górnicze Dz. U z 2011r Nr 163, poz 981 z późn. zm.) -Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa I Gospodarki Morskiej 1) z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych( Dz.U z 2012 r .Poz.463) - oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw i obowiązującymi w dacie przekazania opracowania przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami pozwalającymi na uzyskanie pełnych uzgodnień projektu i pozwolenia na realizację inwestycji. W przypadku zmian w przepisach, pociągających za sobą potrzebę uzyskania nowych decyzji bądź uzgodnień, Wykonawca ma obowiązek ich pozyskania. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wszystkie obowiązki na dzień przekazania jej Zamawiającemu. 6.Opracowanie zbiorczej mapy podziału nieruchomości dla wykonanych jednostkowych projektów podziału działek wraz z zachowaniem ciągłości zakresu działek pozostałych tj. nie objętych projektami podziału a wchodzącymi w zakres zadania wraz ze sporządzeniem geodezyjnej dokumentacji podziału nieruchomości (projekty podziału sporządzone w trybie ustawy z 8 lipca 2010r.o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych). Materiały geodezyjne należy opracować zgodnie z obowiązującymi instrukcjami geodezyjnymi, Ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, oraz Ustawą o gospodarce nieruchomościami. 7.Informacja BIOZ opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126); 8.Projekt wykonawczy, uzupełniający i uszczegółowiający projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz realizacji robót budowlanych; 9.Przedmiary robót sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 ze zm.)z uwzględnieniem scalonego przedmiaru robót ( w wersji edytowanej) dla potrzeb przygotowania kosztorysu ofertowego 10.Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004 r.). 12.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 ze zm.). 13.Operat wodnoprawny zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. Nr 115 z 2001 r. poz. 1229 z późn. zm.). Przygotowanie niezbędnych materiałów i uzyskanie w imieniu Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji zg. z ustawą z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informacji środowisku i jego ochronie. 14.Przygotowanie niezbędnych materiałów i uzyskanie w imieniu Inwestora decyzji z art. 118 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220, z późn. zm.) ustalającej warunki prowadzenia robót - jeśli będzie dotyczyć. 15.Pozwolenie na realizację inwestycji - Przygotowanie i skuteczne złożenie wniosku o pozwolenie na realizację inwestycji zgodnie z wymogami ustawy z 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. u. z 2010r. nr 143 poz. 963) wraz z uzyskaniem w imieniu inwestora wszystkich poprzedzających a wymaganych przepisami opinii, prawomocnych decyzji, sprawdzeń, uzgodnień, zatwierdzeń dokumentacji projektowej. 16.Wykonawca zobowiązany jest do czynnego włączenie się w proces uzyskiwania decyzji i uzyskania decyzji ostatecznej. Obowiązkiem wykonawcy jest także wykonanie innych opracowań poza wszystkimi w.w (w zależności od warunków stawianych przez uzgadniających). Wykonawca zobowiązany jest także przygotować wnioski i materiały a także czynnie włączać się w uzyskiwanie decyzji administracyjnych oraz natychmiastowo uzupełniać wnioski, operaty itp. - na każde wezwanie organów udzielających pozwoleń i Zamawiającego, w celu uzyskania pozwoleń i decyzji administracyjnych, do uzyskania pozwolenia na realizację włącznie (Wykonawca zobowiązany jest do naniesienia zmian w dokumentacji, wymaganych przez organy administracji w toku postępowania o udzielenie pozwolenia na realizację inwestycji). Po podpisaniu umowy na przedmiotowe zamówienie, Wykonawca otrzyma niezbędne upoważnienie (pełnomocnictwo) do reprezentowania i występowania w imieniu Zamawiającego w sprawach dotyczących projektowania, w tym wymogu uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji oraz pozostałych niezbędnych do uzyskania decyzji. W przypadku, gdy projektowane rozwiązania wymagać będą jakichkolwiek zmian, wykonawca opracuje dokumentację projektowo-kosztową tych zmian bez dodatkowego wynagrodzenia. Zgłaszane przez Zamawiającego uzupełnienia, korekty i wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowo-kosztorysowej będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona nieodpłatnie w ramach niniejszego zamówienia. Jeżeli wystąpi konieczność wykonania opracowań dodatkowych, które będą następstwem wad dokumentacji, błędów lub zaniedbań Wykonawcy, opracowania takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia. Określone warunki ogólne zamówienia, jak również zakres projektu i uzgodnień, stanowią wytyczne Zamawiającego i nie zwalniają Wykonawcy z wykonania przedmiotu w zakresie niezbędnej szczegółowości i uzyskania koniecznych uzgodnień, zatwierdzeń, zezwoleń i decyzji. W czasie trwania umowy zobowiązuje się projektanta do co najmniej dwukrotnego zorganizowania rady technicznej w celu przedłożenia inwestorowi zaproponowanych rozwiązań projektowych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia pełnego nadzoru autorskiego w czasie realizacji zamówienia. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego; a)czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową, b) uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości, powstałych w toku realizacji tych robót, c) udziału w ogłaszanych naradach technicznych, d) udział w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji. 5.Planowany zakres prac projektowych objętych zamówieniem wg Koncepcji z grudnia 2012r wykonanej przez Biuro Olbrycht - Malik, ul. Gen. W. Urbanowicza 10a, 31-802 Kraków- wariant 2 Zadanie 1.Budowa suchego zbiornika w km 5+168 potoku Tusznica w gm. Kłaj, pow. wielicki Zapora w km 5+168 Parametry zapory Klasa budowli IV Qm=Q1% 6,89 m3Is Qk =Q0.5% 7,99 m3Is Wysokość zapory 6.5 m Długość zapory 202 m Rzędna korony zapory 225.70 m n.p.m. Nachylenie skarpy odwodnej 1;3 Nachylenie skarpy odpowietrznej 1;2,5 Kubatura nasypu zapory ~9 500 tys. m3 Parametry zbiornika Rzędna Max PP 225,00 m n.p.m. Powierzchnia zalewu przy Max PP 9,9 ha Pojemność powodziowa 145 tys. m3 Przy tak przyjętej rzędnej Max PP w celu ograniczenia zasięgu zwierciadła wody konieczna będzie przebudowa ogrodzeń dwóch posesji, zlokalizowanych w sąsiedztwie cofki zbiornika oraz zabezpieczenie podstawy słupa wysokiego napięcia, zlokalizowanego przy prawym przyczółku zapory. Przyjęcie odpowiedniego rozwiązania powinno odbyć się w fazie projektu budowlanego. Zadanie 2. Regulacją potoku Tusznica od km 0+000 do km 4+654 w gm. Kłaj, pow. wielicki Sekcja I - km 0+000-0+700 Przekrój trapezowy o szerokości dna 1,8 m i nachyleniu skarp 1;1.5. Dno oraz skarpy ubezpieczone płytami ażurowymi typu mała krata Sekcja II - km 0+700-3+000 zabudowa koryta potoku w postaci żłobu betonowego z okładziną kamienną. Szerokość żłobu w dnie wynosi 2,8 m i nachylenie ścian 4;1. Maksymalna głębokość koryta wyniesie 1,8 m. Maksymalne napełnienie w korycie o takich parametrach i przy założonym spadku podłużnym i=2,8 promila, dla wody miarodajnej Q1% wynosi 1,57m z uwzględnieniem przechyłki na łukach. W obrębie sekcji II zlokalizowanych jest 21 przejazdów (mostków), 5 kładek i 2 mosty drogowe. Wszystkie przejazdy i kładki ze względu na zbyt małe światło poziome spiętrzają wody powodziowe podczas wezbrań. Dlatego też przewiduje się przebudowę wszystkich przejazdów i kładek w obrębie sekcji II. Przebudowa polegać będzie na wzmocnieniu murów żłobu na długości przejazdu oraz na zabudowie płyty żelbetowej opartej na tych murach. W ten sposób przejazdy pozostaną poza zasięgiem zwierciadła wody miarodajnej Q1% i nie będą wpływać na poziom zwierciadła wody w korycie potoku. Oprócz przebudowy przejazdów i kładek regulacja w obrębie sekcji II wymaga przebudowy sieci uzbrojenia podziemnego i napowietrznych linii energetycznych i teletechnicznych. Biegnące wzdłuż koryta potoku drogi gminne również będą wymagały naprawy i odbudowy. Również istniejąca zabudowa, a zwłaszcza budynki gospodarcze zlokalizowane zbyt blisko koryta potoku będą musiały zostać rozebrane w całości lub częściowo. Dla wariantu nr 2 budynków tych będzie 9. Sekcja III - km 3+000-4+654 Przekrój trapezowy o szerokości dna 0,5 m i nachyleniu skarp 1;1.5. Dno koryta zostanie umocnione korytkiem betonowym w postaci prefabrykatu Hałcnów natomiast skarpy ubezpieczone zostaną płytami ażurowymi typu mała krata..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 90.70.00.00 - Usługi środowiska naturalnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Technik Ekologicznych i Realizacji Inwestycji MKM Perfekt Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul.Rzemieślnicza 1/411, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 482160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 482160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1179816,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.