eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rościszewo › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.Budowa Gminnego Domu Kultury z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Rościszewo.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Rościszewo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa Gminnego Domu Kultury z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Rościszewo.
Numer ogłoszenia: 397378 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335082 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie, tel. 024 2764011, faks 024 2764201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa Gminnego Domu Kultury z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Rościszewo..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa Gminnego Domu Kultury z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Rościszewo zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie PRAWO BUDOWLANE oraz przepisach wykonawczych. W szczególności zakres usługi obejmuje: a) kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, b) kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, c) kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, d) kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania, e) kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, f) kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, g) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, h) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, i) kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, j) potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, k) uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, l) uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, m) dojazd i pobyt na placu budowy dwa razy w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od telefonicznego wezwania, w okresie gwarancji i rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy. n) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. o) pomoc merytoryczną w przygotowaniu materiałów przetargowych (w tym aktualizację kosztorysów inwestorskich) wraz z uczestnictwem w pracach komisji przetargowej, stosownie do ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami. p) merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o dotacje, adresowanych do instytucji współfinansujących inwestycje samorządowe. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 71.52.00.00-9. 2. Ogólna charakterystyka zadania objętego nadzorem inwestorskim: W ramach zadania: Budowa Gminnego Domu Kultury z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Rościszewo - zostanie wykonane: 2.1. Parametry budynku - Powierzchnia zabudowy - 932,33 m2 - Powierzchnia użytkowa budynku - 1103,27 m2 - Kubatura budynku - 2883,01 m3 - Ilość kondygnacji - 2 - Ilość osób jednocześnie przebywających w obiekcie - ok. 80 - Wysokość głównej kalenicy - 10 m - Szerokość elewacji frontowej 50,23 m - Dach wielospadowy 2.2. Części użytkowe budynku - Gminny Dom Kultury - sala widowiskowo-konferencyjna - Gminna Biblioteka Publiczna - Przedszkole Gminne - Remiza Strażacka z garażami 2.3. Bilans terenu - Powierzchnia zabudowy - 932,33 m2 - Powierzchnia utwardzona w zakresie inwestycji - 525,47 m2 - Powierzchnia zieleni - 1087,04 m2 - Powierzchnia całkowita terenu w zakresie inwestycji - 2500,00 m2 2.4. Położenie inwestycji Teren inwestycji położony jest w miejscowości Rościszewo w obszarze zwartej zabudowy usługowo-mieszkaniowej, na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 541 oraz drogi powiatowej 3713W, na działkach nr ewidencyjny 153/3, 154/1 oraz 153/2. Inwestycja znajduje się na terenie wpisanym do rejestru zabytków strefy ochrony konserwatorskiej zespołu dworskiego w Rościszewie. 2.5. Szacunkowa wartość inwestycji będącej przedmiotem nadzoru wynosi - 3.760.000,00 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, że dla zadania Budowa Budynku Biblioteki Głównej w Rościszewie będącego częścią Budowy Gminnego Domu Kultury w Rościszewie, otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Wieloletniego Kultura +, Priorytet - Biblioteka + Infrastruktura Bibliotek.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów i Nadzorów Budowlanych ANBUD Andrzej Oszal, ul. Władysława II Wygnańca 3, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75055,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33774,78

  • Oferta z najniższą ceną: 33774,78 / Oferta z najwyższą ceną: 161368,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.