eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania pn.Uporządkowanie gospodarki cieplnej wraz z modernizacją źródła ciepła w Zespole Szkół Mechanizacji Rolnictwa i Centrum Kształcenia Praktycznego w Piątku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Łęczyca: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania pn.: Uporządkowanie gospodarki cieplnej wraz z modernizacją źródła ciepła w Zespole Szkół Mechanizacji Rolnictwa i Centrum Kształcenia Praktycznego w Piątku
Numer ogłoszenia: 397272 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczycki , ul. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 0-24 388-72-00, faks 0-24 721-32-17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania pn.: Uporządkowanie gospodarki cieplnej wraz z modernizacją źródła ciepła w Zespole Szkół Mechanizacji Rolnictwa i Centrum Kształcenia Praktycznego w Piątku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania: Uporządkowanie gospodarki cieplnej wraz z modernizacją źródła ciepła w Zespole Szkół Mechanizacji Rolnictwa i Centrum Kształcenia Praktycznego w Piątku - umowa z dnia 30 grudnia 2011 r. o dofinansowanie projektu nrUDA-RPLD.02.06.00-00-058/09-00 zawarta z Województwem Łódzkim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Zakres wykonywanych usług: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wyżej wymienionym zadaniem inwestycyjnym w następujących specjalnościach: a) budowlana b) elektryczna c) instalacyjna wodno-kanalizacyjna i co Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, które będą realizowane w następujących etapach: *przebudowa kanalizacji zewnętrznej -IV kwartał 2012 roku *termomodernizacja budynku ZSMR i konstrukcja wsporcza dla solarów - od II do IV kwartału 2013 roku, *roboty zewnętrzne (schody) - IV kwartał 2013 roku *termomodernizacja budynków CKP - od II do IV kwartału 2014 roku *roboty instalacyjne c.w.u. i c.o. - III kwartał 2014 roku, *kotłownia i solary - II kwartał 2015 roku. Harmonogram Finansowo-Rzeczowy zostanie opracowany i przedłożony Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy i otrzymania przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji projektowej i technicznej. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi ma być pełniony nadzór określony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 8, Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 9 oraz Dokumentacji technicznej stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ. Wartość robót na podstawie wybranej najkorzystniejszej oferty w przetargu pn.: Uporządkowanie gospodarki cieplnej wraz z modernizacją źródła ciepła w Zespole Szkół Mechanizacji Rolnictwa i Centrum Kształcenia Praktycznego w Piątku wynosi 3 944 811,14 zł brutto. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: a) Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli i zgodności realizowanych inwestycji budowlanych z umową na Wykonawcę robót budowlanych, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi. b) Udział w przekazaniu placu budowy. c) Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności. d) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót. e) Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. f) Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wybudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie. g) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 3 dni od ich zgłoszenia do odbioru - wpis do dziennika. h) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania. i) Potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano-montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót. j) Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od podpisania umowy. k) W celu prowadzenia aktywnego nadzoru wymagana jest obecność inspektora na budowie min. 3 razy w tygodniu w okresie prowadzonych prac, a w przypadkach nagłych, po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego, w ciągu tego samego dnia roboczego. l) Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy wg potrzeb określonych przez Zamawiającego. m) Udział w procesie przygotowania oraz kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. n) Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim, i o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. o) W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia rozwiązań wraz z naniesieniem niezbędnych poprawek w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te będą ujęte w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót). p) Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii. q) Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu), zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu. r) Weryfikacja, analiza i opiniowanie dokumentacji projektowej na żądanie i w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, w tym dokonywanie, opiniowanie, akceptowanie korekt w dokumentacji. s) Potwierdzenie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad. t) Sprawdzenie w ciągu 14 dni przed wystawieniem faktur kwartalnych przez wykonawcę robót budowlanych i potwierdzenie podpisem zgodności zakresu wykonanych robót z rzeczowo-finansowym harmonogramem realizacji projektu, stanowiących podstawę do wystawienia faktury końcowej-częściowej. u) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych robót uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie z Wykonawcą warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy v) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego. w) Podział wydatków w protokołach odbioru robót na wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane za dany zakres robót zgodnie z przepisami dotyczącymi przyznawania pomocy finansowej ze środków UE i ze złożonym wnioskiem Powiatu Łęczyckiego o dofinansowanie w/w zadania. x) Udział w czynnościach odbioru końcowego jak również w czynnościach przeglądów w trakcie rękojmi i odbiorów po upływie okresu rękojmi. Zakres praw i obowiązków Wykonawcy - zgodnie z art. 25, 26 i 27 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późń. zm.). Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 22 października 2012 r. o godz. 12:00. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz. 730, 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Łęczycy: nr 54 9263 0000 0600 7753 2006 0101

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ), a także dołączy do oferty: *Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: - co najmniej - 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na budowie obejmującej prace termomodernizacyjne budynku/ów (docieplenie ścian i dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) oraz kotłowni na biomasę wraz z solarami, powierzchnia solarów nie mniejsza niż 20 m2 o wartości prac budowlanych brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru - załącznik Nr 7 do SIWZ); lub wykonał, - co najmniej - 2 usługi, w tym: - 1 usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na budowie obejmującej prace termomodernizacyjne budynku/ów (docieplenie ścian i dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej), 1 usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad pracami związanymi z wykonaniem kotłowni na biomasę wraz z solarami, powierzchnia solarów nie mniejsza niż 20 m2 o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru - załącznik Nr 7 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ), a także dołączy do oferty: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych wg wzoru - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ): *Ogólnobudowlanych, *Instalacyjnych wod. - kan. i co, *Instalacyjnych elektrycznych. Wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ) a także dołączy do oferty: *polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Podpisany i wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych - Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: a) konieczności zastąpienia osób wyznaczonych do pełnienia funkcji określonych w § 1 nowymi osobami. Warunkiem wprowadzenia zmian jest posiadanie przez nową osobę kwalifikacji nie niższych niż kwalifikacje osoby wymienionej w umowie. b) zmiany terminu realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zmiana ta zostanie wprowadzona w przypadku wyznaczenia nowego terminu zakończenia robót budowlanych. c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiany stawki VAT, w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyca.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łęczycy Pl. T. Kościuszki 1 (pok.35), 99-100 Łęczyca, tel. (0-24) 388-72-27, fax. (0-24) 721-32-17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łęczycy Pl. T. Kościuszki 1 (sekretariat), 99-100 Łęczyca, tel. (0-24) 388-72-00, fax. (0-24) 721-32-17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.