eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących do ZDW w Bydgoszczy oraz jednostek terenowych z podziałem na 7 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Bydgoszcz: Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących do ZDW w Bydgoszczy oraz jednostek terenowych z podziałem na 7 części.
Numer ogłoszenia: 397194 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących do ZDW w Bydgoszczy oraz jednostek terenowych z podziałem na 7 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje następujące części: a) Części nr 1 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 12 000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l; b) Części nr 2 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 8500 l, Olej napędowy (ON) - 7000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l; c) Części nr 3 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 7500 l, Olej napędowy (ON) - 18000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l; d) Części nr 4 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 8000 l, Olej napędowy (ON) - 18000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l; e) Części nr 5 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 7000 l, Olej napędowy (ON) - 24000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l; f) Części nr 6 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 9000 l, Olej napędowy (ON) - 32000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l; g) Części nr 7 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 6500 l, Olej napędowy (ON) - 33000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l; 2. Przedmiotem zamówienia dla wszystkich części jest: 2.1. Tankowanie bezpośrednio do zbiorników samochodowych i sprzętu (kanistry) paliw spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. (Dz. U. Nr 221 poz.1441 z późniejszymi zmianami) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych, ponadto muszą być zgodne z normami: PN EN 228: 2006(U) - etylina, PN EN 590:2006(U) - olej napędowy; 2.2. Tankowanie paliwa zarówno do zbiorników pojazdów jak i kanistrów musi odbywać się bezgotówkowo - karta paliwowa, całodobowo we wszystkie dni tygodnia; Wykonawca przedstawi (jako załącznik do oferty) zasady systemu sprzedaży bezgotówkowej; 2.3. Tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb - w stacjach paliwowych Wykonawcy wskazanych w Wykazie stacji paliw czynnej całodobowo we wszystkie dni tygodnia; 2.4. Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu paliwo po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania paliwa, z zastosowaniem opustu od ceny netto w stosunku do ceny na dystrybutorze; 2.5. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe, przypisane do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu) oraz karty paliwowe imienne na sprzęt, uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. Przewidywana ilość pojazdów oraz kart paliwowych przeznaczonych do tankowania paliwa odpowiednio dla danej części, zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.6. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu oraz kart paliwowych na sprzęt Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 10,00 zł brutto za 1 kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 2.7. Ważność karty przez 12 miesięcy; 2.8. Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymywania pełnej gotowości pojazdów do zimowego utrzymania dróg, odległość stacji paliw od miejsc garażowania pojazdów Zamawiającego w jednostkach terenowych wykazanych w Formularzu cenowym odpowiednio dla danej części nie może być większa niż 20 km. 2.9. Wykonawca udostępni dostęp do elektronicznego zestawienia wszystkich transakcji dokonanych kartami paliwowymi w danym okresie rozliczeniowym: a) po dwa loginy zabezpieczone hasłem dla każdej części od nr 2 do nr 7 (1 login zabezpieczony hasłem dla RDW i 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz); b) 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz - część nr 1. 2.10. Możliwość internetowego blokowania kart paliwowych z uprawnieniami dla ZDW Bydgoszcz ul. Fordońska 6. 2.11. Wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za zakup paliwa - 2 razy w miesiącu za każdy okres rozliczeniowy (pierwsza faktura po okresie rozliczeniowym trwającym od 1-go do 15 go dnia każdego miesiąca, druga faktura ostatniego dnia miesiąca); 2.12. Wykaz jednostek Zamawiającego dokonujących zakupów paliw oraz przewidywana ilość pojazdów przeznaczonych do tankowania paliwa zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów/sprzętu użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o których mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 3.1. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest: z przewidywanym przez Zamawiającego zakupem dodatkowych pojazdów i sprzętu, ze zwiększeniem zużycia ilości paliwa w związku z dużą ilością wyjazdów interwencyjnych, wyjazdów spowodowanych akcją zima, z wysokimi cenami paliw, przewiduje się możliwość zwiększenia w ramach prawa opcji zamówienia podstawowego o 10 %. 3.2. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 3.3. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2015r. 3.4 O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. 3.5. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi - wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j. t. Dz. U. z 2006 r., nr 89 poz. 625 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada stacje paliw w odległości nie większej niż 20 km od miejsca garażowania pojazdów Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia wg załącznika nr 1.1.-1.7. do SIWZ odpowiednio dla danej części; 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy wg załącznika nr 2.1.-2.7. do SIWZ odpowiednio dla danej części; 3. Zaakceptowany projekt Istotnych Postanowień Umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 4. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty; 5. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania mowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych wykonawców; 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do podpisania oferty o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 7. Oryginalne lub notarialnie podpisane ZOBOWIĄZANIE innego podmiotu, a w przypadku podmiotów trzecich biorących udział w części realizacji zamówienia dokument potwierdzający udział podmiotu w realizacji zamówienia - jeśli występuje (Załącznik nr 7 do SIWZ - opcjonalnie); 8. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 10
  • 2 - Wysokość opustu - 90

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 8 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się wprowadzenie nowego podwykonawcy, zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę lub wykonawca samodzielnie spełni je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 2.2. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; 2.3. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 2.4. Zmiana wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz zmiany obowiązujących przepisów prawa; b) zmiany w przypadku uruchomienia opcji, o której mowa w pkt. 4 SIWZ . 2.5 Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 357 1 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, pokoj nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części nr 1 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 12 000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla wszystkich części jest: 1. Tankowanie bezpośrednio do zbiorników samochodowych i sprzętu (kanistry) paliw spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. (Dz. U. Nr 221 poz.1441 z późniejszymi zmianami) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych, ponadto muszą być zgodne z normami: PN EN 228: 2006(U) - etylina, PN EN 590:2006(U) - olej napędowy; 2. Tankowanie paliwa zarówno do zbiorników pojazdów jak i kanistrów musi odbywać się bezgotówkowo - karta paliwowa, całodobowo we wszystkie dni tygodnia; Wykonawca przedstawi (jako załącznik do oferty) zasady systemu sprzedaży bezgotówkowej; 3. Tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb - w stacjach paliwowych Wykonawcy wskazanych w Wykazie stacji paliw czynnej całodobowo we wszystkie dni tygodnia; 4. Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu paliwo po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania paliwa, z zastosowaniem opustu od ceny netto w stosunku do ceny na dystrybutorze; 5. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe, przypisane do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu) oraz karty paliwowe imienne na sprzęt, uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. Przewidywana ilość pojazdów oraz kart paliwowych przeznaczonych do tankowania paliwa odpowiednio dla danej części, zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu oraz kart paliwowych na sprzęt Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 10,00 zł brutto za 1 kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Ważność karty przez 12 miesięcy; 8. Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymywania pełnej gotowości pojazdów do zimowego utrzymania dróg, odległość stacji paliw od miejsc garażowania pojazdów Zamawiającego w jednostkach terenowych wykazanych w Formularzu cenowym odpowiednio dla danej części nie może być większa niż 20 km. 9. Wykonawca udostępni dostęp do elektronicznego zestawienia wszystkich transakcji dokonanych kartami paliwowymi w danym okresie rozliczeniowym: a) po dwa loginy zabezpieczone hasłem dla każdej części od nr 2 do nr 7 (1 login zabezpieczony hasłem dla RDW i 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz); b) 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz - część nr 1. 10. Możliwość internetowego blokowania kart paliwowych z uprawnieniami dla ZDW Bydgoszcz ul. Fordońska 6. 11. Wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za zakup paliwa - 2 razy w miesiącu za każdy okres rozliczeniowy (pierwsza faktura po okresie rozliczeniowym trwającym od 1-go do 15 go dnia każdego miesiąca, druga faktura ostatniego dnia miesiąca); 12. Wykaz jednostek Zamawiającego dokonujących zakupów paliw oraz przewidywana ilość pojazdów przeznaczonych do tankowania paliwa zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów/sprzętu użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Wysokość opustu - 90

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części nr 2 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 8500 l, Olej napędowy (ON) - 7000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla wszystkich części jest: 1. Tankowanie bezpośrednio do zbiorników samochodowych i sprzętu (kanistry) paliw spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. (Dz. U. Nr 221 poz.1441 z późniejszymi zmianami) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych, ponadto muszą być zgodne z normami: PN EN 228: 2006(U) - etylina, PN EN 590:2006(U) - olej napędowy; 2. Tankowanie paliwa zarówno do zbiorników pojazdów jak i kanistrów musi odbywać się bezgotówkowo - karta paliwowa, całodobowo we wszystkie dni tygodnia; Wykonawca przedstawi (jako załącznik do oferty) zasady systemu sprzedaży bezgotówkowej; 3. Tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb - w stacjach paliwowych Wykonawcy wskazanych w Wykazie stacji paliw czynnej całodobowo we wszystkie dni tygodnia; 4. Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu paliwo po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania paliwa, z zastosowaniem opustu od ceny netto w stosunku do ceny na dystrybutorze; 5. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe, przypisane do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu) oraz karty paliwowe imienne na sprzęt, uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. Przewidywana ilość pojazdów oraz kart paliwowych przeznaczonych do tankowania paliwa odpowiednio dla danej części, zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu oraz kart paliwowych na sprzęt Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 10,00 zł brutto za 1 kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Ważność karty przez 12 miesięcy; 8. Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymywania pełnej gotowości pojazdów do zimowego utrzymania dróg, odległość stacji paliw od miejsc garażowania pojazdów Zamawiającego w jednostkach terenowych wykazanych w Formularzu cenowym odpowiednio dla danej części nie może być większa niż 20 km. 9. Wykonawca udostępni dostęp do elektronicznego zestawienia wszystkich transakcji dokonanych kartami paliwowymi w danym okresie rozliczeniowym: a) po dwa loginy zabezpieczone hasłem dla każdej części od nr 2 do nr 7 (1 login zabezpieczony hasłem dla RDW i 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz); b) 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz - część nr 1. 10. Możliwość internetowego blokowania kart paliwowych z uprawnieniami dla ZDW Bydgoszcz ul. Fordońska 6. 11. Wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za zakup paliwa - 2 razy w miesiącu za każdy okres rozliczeniowy (pierwsza faktura po okresie rozliczeniowym trwającym od 1-go do 15 go dnia każdego miesiąca, druga faktura ostatniego dnia miesiąca); 12. Wykaz jednostek Zamawiającego dokonujących zakupów paliw oraz przewidywana ilość pojazdów przeznaczonych do tankowania paliwa zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów/sprzętu użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Wysokość opustu - 90

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części nr 3 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 7500 l, Olej napędowy (ON) - 18000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla wszystkich części jest: 1. Tankowanie bezpośrednio do zbiorników samochodowych i sprzętu (kanistry) paliw spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. (Dz. U. Nr 221 poz.1441 z późniejszymi zmianami) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych, ponadto muszą być zgodne z normami: PN EN 228: 2006(U) - etylina, PN EN 590:2006(U) - olej napędowy; 2. Tankowanie paliwa zarówno do zbiorników pojazdów jak i kanistrów musi odbywać się bezgotówkowo - karta paliwowa, całodobowo we wszystkie dni tygodnia; Wykonawca przedstawi (jako załącznik do oferty) zasady systemu sprzedaży bezgotówkowej; 3. Tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb - w stacjach paliwowych Wykonawcy wskazanych w Wykazie stacji paliw czynnej całodobowo we wszystkie dni tygodnia; 4. Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu paliwo po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania paliwa, z zastosowaniem opustu od ceny netto w stosunku do ceny na dystrybutorze; 5. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe, przypisane do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu) oraz karty paliwowe imienne na sprzęt, uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. Przewidywana ilość pojazdów oraz kart paliwowych przeznaczonych do tankowania paliwa odpowiednio dla danej części, zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu oraz kart paliwowych na sprzęt Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 10,00 zł brutto za 1 kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Ważność karty przez 12 miesięcy; 8. Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymywania pełnej gotowości pojazdów do zimowego utrzymania dróg, odległość stacji paliw od miejsc garażowania pojazdów Zamawiającego w jednostkach terenowych wykazanych w Formularzu cenowym odpowiednio dla danej części nie może być większa niż 20 km. 9. Wykonawca udostępni dostęp do elektronicznego zestawienia wszystkich transakcji dokonanych kartami paliwowymi w danym okresie rozliczeniowym: a) po dwa loginy zabezpieczone hasłem dla każdej części od nr 2 do nr 7 (1 login zabezpieczony hasłem dla RDW i 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz); b) 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz - część nr 1. 10. Możliwość internetowego blokowania kart paliwowych z uprawnieniami dla ZDW Bydgoszcz ul. Fordońska 6. 11. Wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za zakup paliwa - 2 razy w miesiącu za każdy okres rozliczeniowy (pierwsza faktura po okresie rozliczeniowym trwającym od 1-go do 15 go dnia każdego miesiąca, druga faktura ostatniego dnia miesiąca); 12. Wykaz jednostek Zamawiającego dokonujących zakupów paliw oraz przewidywana ilość pojazdów przeznaczonych do tankowania paliwa zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów/sprzętu użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Wysokość opustu - 90

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Części nr 4 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 8000 l, Olej napędowy (ON) - 18000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla wszystkich części jest: 1. Tankowanie bezpośrednio do zbiorników samochodowych i sprzętu (kanistry) paliw spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. (Dz. U. Nr 221 poz.1441 z późniejszymi zmianami) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych, ponadto muszą być zgodne z normami: PN EN 228: 2006(U) - etylina, PN EN 590:2006(U) - olej napędowy; 2. Tankowanie paliwa zarówno do zbiorników pojazdów jak i kanistrów musi odbywać się bezgotówkowo - karta paliwowa, całodobowo we wszystkie dni tygodnia; Wykonawca przedstawi (jako załącznik do oferty) zasady systemu sprzedaży bezgotówkowej; 3. Tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb - w stacjach paliwowych Wykonawcy wskazanych w Wykazie stacji paliw czynnej całodobowo we wszystkie dni tygodnia; 4. Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu paliwo po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania paliwa, z zastosowaniem opustu od ceny netto w stosunku do ceny na dystrybutorze; 5. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe, przypisane do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu) oraz karty paliwowe imienne na sprzęt, uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. Przewidywana ilość pojazdów oraz kart paliwowych przeznaczonych do tankowania paliwa odpowiednio dla danej części, zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu oraz kart paliwowych na sprzęt Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 10,00 zł brutto za 1 kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Ważność karty przez 12 miesięcy; 8. Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymywania pełnej gotowości pojazdów do zimowego utrzymania dróg, odległość stacji paliw od miejsc garażowania pojazdów Zamawiającego w jednostkach terenowych wykazanych w Formularzu cenowym odpowiednio dla danej części nie może być większa niż 20 km. 9. Wykonawca udostępni dostęp do elektronicznego zestawienia wszystkich transakcji dokonanych kartami paliwowymi w danym okresie rozliczeniowym: a) po dwa loginy zabezpieczone hasłem dla każdej części od nr 2 do nr 7 (1 login zabezpieczony hasłem dla RDW i 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz); b) 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz - część nr 1. 10. Możliwość internetowego blokowania kart paliwowych z uprawnieniami dla ZDW Bydgoszcz ul. Fordońska 6. 11. Wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za zakup paliwa - 2 razy w miesiącu za każdy okres rozliczeniowy (pierwsza faktura po okresie rozliczeniowym trwającym od 1-go do 15 go dnia każdego miesiąca, druga faktura ostatniego dnia miesiąca); 12. Wykaz jednostek Zamawiającego dokonujących zakupów paliw oraz przewidywana ilość pojazdów przeznaczonych do tankowania paliwa zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów/sprzętu użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Wysokość opustu - 90

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Części nr 5 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 7000 l, Olej napędowy (ON) - 24000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla wszystkich części jest: 1. Tankowanie bezpośrednio do zbiorników samochodowych i sprzętu (kanistry) paliw spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. (Dz. U. Nr 221 poz.1441 z późniejszymi zmianami) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych, ponadto muszą być zgodne z normami: PN EN 228: 2006(U) - etylina, PN EN 590:2006(U) - olej napędowy; 2. Tankowanie paliwa zarówno do zbiorników pojazdów jak i kanistrów musi odbywać się bezgotówkowo - karta paliwowa, całodobowo we wszystkie dni tygodnia; Wykonawca przedstawi (jako załącznik do oferty) zasady systemu sprzedaży bezgotówkowej; 3. Tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb - w stacjach paliwowych Wykonawcy wskazanych w Wykazie stacji paliw czynnej całodobowo we wszystkie dni tygodnia; 4. Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu paliwo po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania paliwa, z zastosowaniem opustu od ceny netto w stosunku do ceny na dystrybutorze; 5. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe, przypisane do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu) oraz karty paliwowe imienne na sprzęt, uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. Przewidywana ilość pojazdów oraz kart paliwowych przeznaczonych do tankowania paliwa odpowiednio dla danej części, zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu oraz kart paliwowych na sprzęt Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 10,00 zł brutto za 1 kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Ważność karty przez 12 miesięcy; 8. Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymywania pełnej gotowości pojazdów do zimowego utrzymania dróg, odległość stacji paliw od miejsc garażowania pojazdów Zamawiającego w jednostkach terenowych wykazanych w Formularzu cenowym odpowiednio dla danej części nie może być większa niż 20 km. 9. Wykonawca udostępni dostęp do elektronicznego zestawienia wszystkich transakcji dokonanych kartami paliwowymi w danym okresie rozliczeniowym: a) po dwa loginy zabezpieczone hasłem dla każdej części od nr 2 do nr 7 (1 login zabezpieczony hasłem dla RDW i 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz); b) 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz - część nr 1. 10. Możliwość internetowego blokowania kart paliwowych z uprawnieniami dla ZDW Bydgoszcz ul. Fordońska 6. 11. Wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za zakup paliwa - 2 razy w miesiącu za każdy okres rozliczeniowy (pierwsza faktura po okresie rozliczeniowym trwającym od 1-go do 15 go dnia każdego miesiąca, druga faktura ostatniego dnia miesiąca); 12. Wykaz jednostek Zamawiającego dokonujących zakupów paliw oraz przewidywana ilość pojazdów przeznaczonych do tankowania paliwa zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów/sprzętu użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Wysokość opustu - 90

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Części nr 6 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 9000 l, Olej napędowy (ON) - 32000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla wszystkich części jest: 1. Tankowanie bezpośrednio do zbiorników samochodowych i sprzętu (kanistry) paliw spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. (Dz. U. Nr 221 poz.1441 z późniejszymi zmianami) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych, ponadto muszą być zgodne z normami: PN EN 228: 2006(U) - etylina, PN EN 590:2006(U) - olej napędowy; 2. Tankowanie paliwa zarówno do zbiorników pojazdów jak i kanistrów musi odbywać się bezgotówkowo - karta paliwowa, całodobowo we wszystkie dni tygodnia; Wykonawca przedstawi (jako załącznik do oferty) zasady systemu sprzedaży bezgotówkowej; 3. Tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb - w stacjach paliwowych Wykonawcy wskazanych w Wykazie stacji paliw czynnej całodobowo we wszystkie dni tygodnia; 4. Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu paliwo po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania paliwa, z zastosowaniem opustu od ceny netto w stosunku do ceny na dystrybutorze; 5. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe, przypisane do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu) oraz karty paliwowe imienne na sprzęt, uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. Przewidywana ilość pojazdów oraz kart paliwowych przeznaczonych do tankowania paliwa odpowiednio dla danej części, zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu oraz kart paliwowych na sprzęt Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 10,00 zł brutto za 1 kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Ważność karty przez 12 miesięcy; 8. Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymywania pełnej gotowości pojazdów do zimowego utrzymania dróg, odległość stacji paliw od miejsc garażowania pojazdów Zamawiającego w jednostkach terenowych wykazanych w Formularzu cenowym odpowiednio dla danej części nie może być większa niż 20 km. 9. Wykonawca udostępni dostęp do elektronicznego zestawienia wszystkich transakcji dokonanych kartami paliwowymi w danym okresie rozliczeniowym: a) po dwa loginy zabezpieczone hasłem dla każdej części od nr 2 do nr 7 (1 login zabezpieczony hasłem dla RDW i 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz); b) 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz - część nr 1. 10. Możliwość internetowego blokowania kart paliwowych z uprawnieniami dla ZDW Bydgoszcz ul. Fordońska 6. 11. Wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za zakup paliwa - 2 razy w miesiącu za każdy okres rozliczeniowy (pierwsza faktura po okresie rozliczeniowym trwającym od 1-go do 15 go dnia każdego miesiąca, druga faktura ostatniego dnia miesiąca); 12. Wykaz jednostek Zamawiającego dokonujących zakupów paliw oraz przewidywana ilość pojazdów przeznaczonych do tankowania paliwa zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów/sprzętu użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Wysokość opustu - 90

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Części nr 7 - Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu zimowego do spryskiwaczy dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 6500 l, Olej napędowy (ON) - 33000 l, Płyn zimowy do spryskiwaczy - 10 l;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla wszystkich części jest: 1. Tankowanie bezpośrednio do zbiorników samochodowych i sprzętu (kanistry) paliw spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. (Dz. U. Nr 221 poz.1441 z późniejszymi zmianami) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych, ponadto muszą być zgodne z normami: PN EN 228: 2006(U) - etylina, PN EN 590:2006(U) - olej napędowy; 2. Tankowanie paliwa zarówno do zbiorników pojazdów jak i kanistrów musi odbywać się bezgotówkowo - karta paliwowa, całodobowo we wszystkie dni tygodnia; Wykonawca przedstawi (jako załącznik do oferty) zasady systemu sprzedaży bezgotówkowej; 3. Tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb - w stacjach paliwowych Wykonawcy wskazanych w Wykazie stacji paliw czynnej całodobowo we wszystkie dni tygodnia; 4. Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu paliwo po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania paliwa, z zastosowaniem opustu od ceny netto w stosunku do ceny na dystrybutorze; 5. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe, przypisane do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu) oraz karty paliwowe imienne na sprzęt, uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. Przewidywana ilość pojazdów oraz kart paliwowych przeznaczonych do tankowania paliwa odpowiednio dla danej części, zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu oraz kart paliwowych na sprzęt Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 10,00 zł brutto za 1 kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Ważność karty przez 12 miesięcy; 8. Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymywania pełnej gotowości pojazdów do zimowego utrzymania dróg, odległość stacji paliw od miejsc garażowania pojazdów Zamawiającego w jednostkach terenowych wykazanych w Formularzu cenowym odpowiednio dla danej części nie może być większa niż 20 km. 9. Wykonawca udostępni dostęp do elektronicznego zestawienia wszystkich transakcji dokonanych kartami paliwowymi w danym okresie rozliczeniowym: a) po dwa loginy zabezpieczone hasłem dla każdej części od nr 2 do nr 7 (1 login zabezpieczony hasłem dla RDW i 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz); b) 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz - część nr 1. 10. Możliwość internetowego blokowania kart paliwowych z uprawnieniami dla ZDW Bydgoszcz ul. Fordońska 6. 11. Wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za zakup paliwa - 2 razy w miesiącu za każdy okres rozliczeniowy (pierwsza faktura po okresie rozliczeniowym trwającym od 1-go do 15 go dnia każdego miesiąca, druga faktura ostatniego dnia miesiąca); 12. Wykaz jednostek Zamawiającego dokonujących zakupów paliw oraz przewidywana ilość pojazdów przeznaczonych do tankowania paliwa zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów/sprzętu użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Wysokość opustu - 90

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.