eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › budowa przyłączy i instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do posesji przy ul. Maratońskiej 102a w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Łódź: budowa przyłączy i instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do posesji przy ul. Maratońskiej 102a w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 397192 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi , ul. Smutna 28, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6373196, faks 042 6781037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa przyłączy i instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do posesji przy ul. Maratońskiej 102a w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia obejmującego budowę: a) przyłącza i instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej do posesji przy ul. Maratońskiej 102a w Łodzi, zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z załączonymi do specyfikacji: przedmiarem robót i kosztorysem nakładczym, dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (I etap). b) przyłącza i instalacji zewnętrznej wodociągu na odcinku od magistrali wodociągowej Ć 600mm do posesji ul. Maratońska 102a o następującej charakterystyce: o 110 x 6,6mm SDR 17 PE 100 długości 143,80m o 40 x 3,7mm SDR 11 PE 100 długości 38,00m, zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z załączonymi do specyfikacji: przedmiarem robót i kosztorysem nakładczym, dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (II etap). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót i kosztorys nakładczy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w niniejszym postępowaniu. Zamawiający określa wysokość wadium na kwotę 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy, 00/100). Wadium musi być wniesione dnia 07.12.2009r. Szczegółowe informacje na temat warunków wniesienia wadium w pkt. 8 SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków, tzn. Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż 250.000 zł brutto każda) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); f) dysponują potencjałem technicznym lub będzie dysponował potencjałem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskaże je w wykazie tj. co najmniej: - 1 koparką, - zagęszczarką wibracyjną, - samochodem samowyładowczym 5-10t, - środkiem transportu do przewozu osób. g) dysponują osobami lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskaże je w wykazie tj.: - osobami legitymującymi się przygotowaniem zawodowym uprawniającym do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - osobami bezpośredniego wykonawstwa, h) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia: - dostępność środków finansowych, lub zdolność kredytową potwierdzoną przez bank tak by wynosiła nie mniej niż wartość wycenionego przedmiotu zamówienia; - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z ważnością na okres wykonywania robót objętych niniejszym przetargiem; i) udzielą co najmniej rocznej gwarancji na wykonane roboty; j) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; k) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Zamawiający oceni spełnianie warunków przez wykonawców na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunku udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, d) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda, f) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i sprzętu jakim dysponuje lub będzie dysponował, niezbędnym do wykonania zamówienia wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i sprzętu do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskaże je w wykazie tj.: - 1 koparką , - zagęszczarką wibracyjną, - samochodem samowyładowczym 5-10t, - środkiem transportu do przewozu osób. g) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskaże je w wykazie. Wykaz winien zawierać informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz winien przedstawiać: - osoby legitymujące się uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - osoby bezpośredniego wykonawstwa; h) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek (decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie wraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), i) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytowa powinna być nie mniejsza niż wartość wycenianego przedmiotu zamówienia) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, j) Ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia tj. budową przyłączy i instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł z ważnością na okres wykonywania robót objętych niniejszym przetargiem; k) Formularz wyceny robót; l) Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej; m) Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom, (jeżeli dotyczy). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - Termin realizacji - 0.2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego, ul. Smutna 28 w Łodzi, II piętro, pok. 308, w godz. 8:00 - 15:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 09:00, miejsce: oferty należy składać w siedzibie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi, ul. Smutna 28 w Łodzi, II piętro, pok. 304 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.