eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › budowa oczyszczalni ścieków dla Gminy Łazy



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39716

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łazy: budowa oczyszczalni ścieków dla Gminy Łazy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta i Gminy Łazy, do kontaktów: W sprawach technicznych Andrzej Lech, W sprawach formalnych Lidia Ślęzak, Marta Lipiec, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 032 6729326, e-mail: wi@lazy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lazy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa oczyszczalni ścieków dla Gminy Łazy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Łazy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia opisany jest dokumentacją projektową w skład której wchodzą: projekt budowlany (zatwierdzony w wydanym pozwoleniu na budowę), projekty wykonawcze oraz przedmiar robót a ponadto specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiotem przedsięwzięcia jest budowa oczyszczalni dla miasta Łazy i sołectwa Rokitna Szlacheckiego o przepustowości docelowej Qs = 1058 m3/d z możliwością przyjęcia ścieków deszczowych z odcinków kanalizacji ogólnospławnej w ilości około Qd = 1100 m3/d.Proponowana technologia oparta jest na metodzie niskoobciążonego osadu czynnego z równoczesną nitryfikacją i denitryfikacją oraz ze stabilizacją osadu nadmiernego w procesie oczyszczania.Planuje się, że realizacja oczyszczalni przebiegać będzie w jednym etapie. Realizacja będzie polegała na wybudowaniu następujących obiektów: 1. Pompowni ścieków 2. Punktu zlewnego ścieków dowożonych, 3. Obiektu zespolonego oczyszczania ścieków, w skład którego wchodzić będą: - budynek oczyszczania wstępnego ścieków ze stacją dmuchaw i stacją odwadniania osadu- zbiornik zespolony oczyszczania biologicznego składający się z komory osadu czynnego i dwóch osadników wtórnych- 2 zbiorniki osadu nadmiernego4. Budynku obsługi5. Punkt pomiaru ilości ścieków oczyszczonych6. Biofiltra do dezodoryzacji powietrza wentylacyjnego.7.Infrastruktura towarzyszącaOdbiornikiem oczyszczonych na urządzeniach oczyszczalni ścieków sanitarnych będzie Potok od Łaz, który jest lewobrzeżnym dopływem rzeki Czarna Przemsza. Wylot oczyszczonych ścieków zamierza się wykonać na prawym brzegu potoku.Przedsięwzięcie zamierza się zrealizować na działce nr 843/1 o powierzchni 5454 m2. Teren oczyszczalni w granicach ogrodzenia będzie zajmował powierzchnię około 2990 m2, w tym ok. 950 m2 będą zajmowały urządzenia oczyszczalni, 860 m2 droga wewnętrzna a pozostała część będzie przeznaczona pod urządzoną zieleń niską i wysoką. Dojazd do obiektu oczyszczalni ma zapewnić droga poprowadzona po działce nr 843/2 o powierzchni 2221 m2 (droga będzie zajmowała powierzchnię ok. 900 m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Realizacja będzie polegała na wybudowaniu oczyszczalni ścieków pod klucz\ w skład której będą wchodzić następujące obiekty; Pompownia ścieków, Punkt zlewnego ścieków dowożonych, Obiekt zespolonego oczyszczania ścieków, w skład którego wchodzić będą: budynek oczyszczania wstępnego ścieków ze stacją dmuchaw i stacją odwadniania osadu zbiornik zespolony oczyszczania biologicznego składający się z komory osadu czynnego i dwóch osadników wtórnych2 zbiorniki osadu nadmiernegoBudynek obsługiPunkt pomiaru ilości ścieków oczyszczonychBiofiltr do dezodoryzacji powietrza wentylacyjnegoInfrastruktura towarzysząca 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 20

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 85.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do złożenia oferty Zamawiający dopuszcza wykonawców, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp i spełniają wymogi Zamawiającego oraz złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Prawa zamówień publicznych, -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz: Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podmioty występujące wspólnie; - wykonali (zakończyli) w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 nową, realizowaną od podstaw oczyszczalnię ścieków o przepustowości 1000 m3/d. - wykażą się osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane wydane nie później niż 5 lat przed terminem składania ofert. -posiadał/y/ środki własne lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 2 milionów PLN, - zamawiający wymaga, aby kwota ubezpieczenia wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie wynosiła łącznie co najmniej 1milion PLN i aby było ono ważne co najmniej do 31 grudnia 2006r, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców w ofercie. Sposób dokonywania oceny oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 . oświadczenie o spełnianiu wymagań określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 2.odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane osób wyszczególnionych poniżej w zakresie dotyczącym tych osób wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa.Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi , wydane nie później niż 5 lat przed terminem składania ofert. Osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierowników robót sieci i instalacji sanitarnych powinny posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne, wydane nie później niż 5 lat przed terminem składania ofert.Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót instalacji i urządzeń elektrycznych powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne wydane nie później niż 5 lat przed terminem składania ofert, 8. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawcaposiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.Dziennik Ustaw z dnia 24 maja 2006 roku Nr 78 poz.605.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazy.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 10:30, Siedziba zamawiającego pokój nr 307.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.