eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie kompleksowego remontu dźwigów osobowych i dźwigu osobowo-towarowego mieszczących się w budynku Kolegium Jana Pawła II Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Lublin: Wykonanie kompleksowego remontu dźwigów osobowych i dźwigu osobowo-towarowego mieszczących się w budynku Kolegium Jana Pawła II Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 39713 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35287 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowego remontu dźwigów osobowych i dźwigu osobowo-towarowego mieszczących się w budynku Kolegium Jana Pawła II Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu dźwigów osobowych i dźwigu osobowo-towarowego mieszczących się w budynku Kolegium Jana Pawła II Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Wszystkie dźwigi mieszczą się w budynku Kolegium Jana Pawła II, mieszczącego się w Lublinie przy Al. Racławickich 14 i stanowią własność Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem remont czterech dźwigów osobowych o numerach fabrycznych 5038688, 5038689, 5038690 i 5038691 oraz jednego dźwigu osobowo-towarowego o numerze fabrycznym S-053, wszystkie produkcji Schindler. 3. Przedmiot zamówienia będzie w szczególności polegał na: 1) Wykonaniu niezbędnej dokumentacji projektowej oraz dokonaniem niezbędnych uzgodnień z Urzędem Dozoru Technicznego w przypadku, gdy Wykonawca dokona ingerencji w elementy związane z bezpieczeństwem lub elementy wymagające takiego uzgodnienia. 2) Wykonaniu remontu dźwigów poprzez wymianę lub remont wszystkich elementów wykazanych podczas przeglądu dokonanego przez pracowników producenta i Zamawiającego, niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z normami bezpieczeństwa działania dźwigów. 3) Dla wszystkich dźwigów należy wykonać w szczególności następujące naprawy i wymiany: - naprawa wciągarek wraz z niezbędną wymianą części na nowe lub opcjonalnie wymiana całych wyciągarek na nowe; - wymiana na nowe uszkodzonych elementów sterujących, w przypadku jeżeli ich wymiana nie została przewidziana w zamówieniu podstawowym wskazanym w umowie z dnia 11 sierpnia 2015 r. Nr UZDZZ_2015_08_12; - wymiana na nowe następujących elementów: kół ciernych wraz z kompletem lin, łożysk, gum, amortyzatorów, łańcuchów, prowadników, linek sterujących i regulujących, itp. elementów zużywalnych; - regulacja wszystkich elementów do ustawień fabrycznych. Ponadto remont obejmuje dostawę wraz z montażem brakujących elementów niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego działania dźwigów oraz uzupełnienie uszkodzonego oświetlenia. 4) Wykonawca po przeprowadzeniu remontu dźwigów zobowiązany jest do uzyskania pozytywnej opinii Urzędu Dozoru Technicznego, po przeprowadzonym przez Urząd przeglądzie niezawierającym uwag. 5) Zamawiający zastrzega, iż remont przedmiotowych dźwigów oraz cena zaproponowana przez Wykonawcę nie może obejmować żadnych elementów przewidzianych do modernizacji w zamówieniu podstawowym wskazanym w umowie z dnia 11 sierpnia 2015 r. Nr UZDZZ/2015/08/12. W szczególności nie może obejmować elementów drzwi szybowych i kabinowych oraz elementów niewymaganych dla dźwigów podczas ich montażu np. przycisków alarmu nad i pod kabiną. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaoferowania gwarancji na wszystkie dźwigi po ich wyremontowaniu na okres minimum 24 miesięcy, natomiast okres gwarancji na nowe wyciągarki na okres minimum 36 miesięcy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany wind na nowe przez Wykonawcę, jeżeli koszt remontu wind wraz z kosztem modernizacji przewidzianym umową podstawową, będzie wyższy niż ich wymiana na nowe. Wymiana taka jest możliwa po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. W przypadku wymiany wind na nowe, Zamawiający wymaga gwarancji na okres minimum 60 miesięcy. 6. Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może wpłynąć na zmianę terminu realizacji zamówienia podstawowego wynikającym z umowy z dnia 11 sierpnia 2015 r. Nr UZDZZ_2015_08_12, przypadającym na dzień 30 października 2016 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Tech Solutions COMPANY Sp. z o. o. Sp. komandytowa, ul. Marsa 56A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 380000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 430500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 430500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 430500,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu dźwigów osobowych i dźwigu osobowo-towarowego mieszczących się w budynku Kolegium Jana Pawła II Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a) i b), w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotem zamówienia stanowią roboty dodatkowe do podstawowego zamówienia polegającego na dostosowaniu budynku dydaktycznego Collegium Jana Pawła II do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej w procedurze zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia polega na dostosowaniu dźwigów osobowych i dźwigu osobowo-towarowego mieszczących się w budynku Collegium Jana Pawła II. Na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego Zamawiający pomimo dochowania należytej staranności nie mógł przewidzieć konieczności wykonania robót dodatkowych, wynikało to przede wszystkim z opinii Inspektora Dozoru Technicznego oraz dokumentów firmy dokonującej wówczas konserwacji i serwisu przedmiotowych urządzeń, które stanowiły, iż dźwigi osobowe i dźwigi osobowo-towarowe mieszczące się w budynku Collegium Jana Pawła II są w pełni sprawne. Dopiero w momencie kiedy Wykonawca, firma Impel Tech Solutions COMPANY Sp. z o. o. Sp. Komandytowa, realizująca umowę na zamówienie podstawowe, rozpoczęła prace nad dostosowanie w/w urządzeń do obowiązujących przepisów okazało się, że niezbędny jest wykonanie kompleksowego remont lub wymiany w/w urządzeń dźwigowych. Po analizie dokumentacji przedstawionej przez Wykonawcę i konsultacji z odpowiednimi organami, Zamawiający zmuszony został do wyłączenia niektórych dźwigów osobowych i dźwigu osobowo-towarowego. Zatem o zaistnieniu konieczności zlecenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dowiedział już po zawarciu umowy podstawowej na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć konieczności wykonania remontu w/w urządzeń, ponieważ konieczność taka wynikła z przyczyn zewnętrznych od niego niezależnych. W związku z tym, iż wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza 50 proc. wartości zamówienia podstawowego, a jego wykonanie jest z przyczyn technicznych jest niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego, zasadnym jest udzielenie przedmiotu zamówienia Wykonawcy wykonującemu zamówienie podstawowe. Mając na uwadze powyższe zastosowanie wyżej wymienionego trybu zamówienia jest jak najbardziej trafne i właściwe. Zatem trybem właściwym i zgodnym z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w w/w przypadku jest tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a) i b) ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.