eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Zadanie Nr 1Oświetlenie placu zabaw w parku przy jeziorku miejskim w Nidzicy dz. Nr 4-73 Zadanie Nr 2Oświetlenie placu zabaw przy ul. Żwirowej w Nidzicy na dz. Nr 674/3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Nidzica: Zadanie Nr 1: Oświetlenie placu zabaw w parku przy jeziorku miejskim w Nidzicy dz. Nr 4-73 Zadanie Nr 2: Oświetlenie placu zabaw przy ul. Żwirowej w Nidzicy na dz. Nr 674/3
Numer ogłoszenia: 39709 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252504, fax 089 6252170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-um.bip-wm.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1: Oświetlenie placu zabaw w parku przy jeziorku miejskim w Nidzicy dz. Nr 4-73 Zadanie Nr 2: Oświetlenie placu zabaw przy ul. Żwirowej w Nidzicy na dz. Nr 674/3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Oświetlenie placu zabaw w parku przy jeziorku miejskim w Nidzicy dz. Nr 4-73 Zadanie Nr 2: Oświetlenie placu zabaw przy ul. Żwirowej w Nidzicy na dz. Nr 674/3 Całkowita wielkośc lub zakres zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyli wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły Spełnia-Niespełnia, wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymienionych w rozdziale IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (wykonawca winien dysponować: osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych posiadającą stosowne uprawnienia) wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 2. Kserokopia uprawnień wraz z załączonym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego , wystawiona przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz co najmniej 1 wykonanej tożsamej roboty o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, protokoły odbioru itp.), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujący dokument opatrzony kolejnym numerem jako załącznik do oferty: 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wystawioną przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-um.bip-wm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 3) w godz. 7:30-15:30 lub po złożeniu odpowiedniego wniosku: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną na e-mail: um_ti@nidzica.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Nidzicy (pokój nr 19) lub przesłać na adres: Urząd Miejski Plac Wolności 1 13-100 Nidzica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nastapi w dniu 20 marca 2008r. o godz. 11:30 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oświetlenie placu zabaw w parku przy jeziorku miejskim w Nidzicy dz. Nr 4-73.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zasilenia z istniejącej linii nn oświetlenia terenu parku nad jeziorkiem .Należy wykonać linię kablową YKY 3x10mm ze słupami oświetleniowymi ze stali ocynkowanej o wysokości 6 m na fundamencie prefabrykowanym o wymiarach 1000x400x400. Oprawy z lampami sodowymi 70W z układem redukcji mocy .Należy zastosować oprawy z kloszem -kulą o średnicy 400 mm z poliwęglanów . Zakres i sposób wykonania zamówienia dla zadanie nr 1 określają: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, który określa pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie; - Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; - Projekt budowlany i wykonawczy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.57.00-5, 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oświetlenie placu zabaw przy ul. Żwirowej w Nidzicy na dz. Nr 674/3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oświetlenie ze złącza kablowo-pomiarowego zaprojektowanego przy słupie linii napowietrznej nn 0,4 kV. Należy wykonać linię kablową YKY 4x16mm oraz YKY 3x16mm ze słupami oświetleniowymi ze stali ocynkowanej o wysokości 6 m na fundamencie prefabrykowanym o wymiarach 1000x400x400.Zastosować oprawy z lampami sodowymi 100 W z układem redukcji mocy. Należy zastosować oprawy z kloszem -kulą o średnicy 400 mm z poliwęglanów . Zakres i sposób wykonania zamówienia dla zadania nr 2 określają: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, który określa pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie; - Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt budowlany i wykonawczy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.57.00-5, 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.