eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Nisko: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
Numer ogłoszenia: 397002 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. Z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2002 r. Nr 133 poz. 1123 z późn. zm.) Zamówienie obejmuje swoim zakresem sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w maksymalnych ilościach: 1.Tablice samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe 10.000 kpl 2.Tablice samochodowe na przyczepy jedno- i dwurzędowe 1000 szt 3.Tablice samochodowe indywidualne jedno- i dwurzędowe 10 kpl 4.Tablice motocyklowe zwyczajne 1200 szt 5.Tablice motocyklowe indywidualne 6 szt 6.Tablice motorowerowe zwyczajne 1000 szt 7.Tablice samochodowe zabytkowe jedno- i dwurzędowe 10 kpl 8.Tablice motocyklowe zabytkowe 4 szt 9.Tablice samochodowe tymczasowe jedno- i dwurzędowe 50 kpl 10.Tablice motocyklowe tymczasowe 30 szt 11.Tablice motorowerowe tymczasowe 6 szt 12.Tablice samochodowe tymczasowe badawcze 10 kpl 13.Tablice motocyklowe tymczasowe badawcze 4 szt 14.Wtórniki tablic 500 szt Podane wyżej ilości są szacunkowymi i służą wykonawcom do prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej. Wskazane maksymalne ilości stanowią ogółem ilość nieprzekraczalną jaką Zamawiający może zakupić w okresie umowy. Zamawiający gwarantuje odbiór tablic w ilościach: poz. 1 - 7000 szt; poz. 2 - 700 szt; poz. 4 - 700 szt; poz. 6 - 600 szt; poz. 14 - 200 szt . Z tytułu nie zrealizowania zakupu maksymalnych ilości tablic Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Zamawiający zobowiązuje się jednocześnie do zakupu gwarantowanych ilości w.w tablic..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.00.00 - 28.52.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w.w ustawy oraz spełniają pozostałe warunki określone w niniejszej SIWZ. 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - posiadają aktualne zezwolenie właściwego marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. Z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) 6.posiadają aktualny certyfikat na wszystkie rodzaje tablic z wyjątkiem tablic dyplomatycznych wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. 7.zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy tablic rejestracyjnych dla pojazdów w ilości ogółem co najmniej 10 000 szt oraz złożą dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 8.zapewnią dostarczenie tablic w ciągu 4 dni od daty złożenia zamówienia - najpóźniej czwartego dnia do godziny 15.00 (termin 4 dni liczy się od następnego dnia od daty przesłania zamówienia faxem), a w przypadkach szczególnych dotyczących dostawy maksymalnie100 szt tablic lub 50 kpl w ciągu 24 godzin od chwili przekazania zamówienia faxem. 9.na dostarczone tablice udzielą gwarancji na okres 3 lat od daty odbioru dostawy. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, wymienią wadliwe wyroby i na swój koszt dostarczą do siedziby Zamawiającego nie później niż 24 godziny od daty zgłoszenia 10.zapewnią nieodpłatny odbiór zużytych tablic i ich utylizację, 11.zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom przy czym podmiot wytwarzający tablice winien posiadać uprawnienia i certyfikaty o których mowa powyżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt IX SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków, metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)-wypełniony formularz ofertowy na druku przekazanym w materiałach przetargowych -załącznik nr 1. 2)-oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 w.w ustawy-załącznik nr 2. 3)-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotyczących spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) w oryginale dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). 5) wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy niż ostatnie trzy lata) - opracowany wg załącznika nr 3 6) Dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 7) Wykaz podwykonawców przewidzianych do współrealizacji zamówienia opracowany wg załącznika nr 4. 8)Aktualne zezwolenie właściwego Marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruch drogowym (tekst jednolity Dz. U. Z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.). 9) Certyfikat uprawnionego podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2002 r. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nisku Pl. Wolności 2 37-400 Nisko pok. nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku Pl. Wolności 2 37-400 Nisko Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.