eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Ochrona budynku biurowego przy ul. Aleja Róż 2 stanowiacego współwłasność Starostwa Powiatowego i Gminy Wyszków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Wyszków: Ochrona budynku biurowego przy ul. Aleja Róż 2 stanowiacego współwłasność Starostwa Powiatowego i Gminy Wyszków
Numer ogłoszenia: 396984 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynku biurowego przy ul. Aleja Róż 2 stanowiacego współwłasność Starostwa Powiatowego i Gminy Wyszków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pod pojęciem obiektu rozumie się budynek biurowy 2 kondygnacyjny z piwnicami: o pow. 2.349,10 m2 oraz grunty przyległe do niego o pow. 2.910 m2 2. Na podstawie umowy zawartej w dniu 01 grudnia 2004 r. pomiędzy Starostwem Powiatowym w Wyszkowie a Gminą Wyszków - parter budynku wraz z częścią piwnic o pow. 953,95 m2 zarządza Starostwo Powiatowe zaś piętro budynku z częścią piwnic o pow. 1.152,66 m2 zarządza Gmina Wyszków. 3. Grunty utwardzone (parkingi, chodniki, alejki dojazdowe) o pow. około 1530 m2 nieutwardzone (zieleń) o pow. 1380 m2 nie są wyodrębnione dla poszczególnych zarządzających. 4. Całością obiektu na podstawie umowy o z dnia 01grudnia 2004 r. sprawuje Gmina Wyszków. 5. W części zarządzającej przez Starostwo Powiatowe zainstalowane są czujki alarmowe. Przewidywany zakres prac pracowników ochrony 1. Ochrona fizyczna obiektu polegała będzie na: 1/ ochronie fizycznej w dni powszednie i dni pracy Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego bądź któregokolwiek z Urzędów w godz. od 15 45 do godz. 8 15dnia następnego. 2/ ochronie fizycznej całodobowej w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy. 1. Ochrona fizyczna zapewnia : 1/ przyjmowanie kluczy od pracowników Starostwa Powiatowego i Urzędu Miejskiego w godz. od 1600 do 1615 i ewidencjonowanie tego faktu w rejestrach opracowanych przez Starostwo Powiatowe i Urząd Miejski. 2/wydawanie kluczy od pomieszczeń pracownikom Starostwa Powiatowego i Urzędu Miejskiego w godz. od 745 do godz. 800 i ewidencjonowanie tego faktu w rejestrach opracowanych przez Starostwo Powiatowe i Urząd Miejski. 3/wydawanie i przyjęcie kluczy od pracowników Starostwa Powiatowego i Urzędu Miejskiego od osób które przebywają po godz. 1600 wydawanie i przyjęcie kluczy osobom sprzątającym w pomieszczeniach Urzędów. 4/wydawania i przyjęcia kluczy upoważnionym pracownikom Starostwa Powiatowego i Urzędu Miejskiego poza godzinami pracy w/g wykazu osób przebywających poza godzinami lub w dni wolne od pracy. 5/dbanie o bezpieczeństwo i porządek na terenie obiektu. 6/kontrolę osób wywożących lub wynoszących składniki majątkowe bez stosownego upoważnienia oraz przeciwdziałanie wynoszeniu lub wywożeniu składników majątkowych Starostwa Powiatowego i Urzędu Miejskiego przez osoby nie posiadające odpowiednich dokumentów. 7/przeciwdziałanie wszelkim próbom zakłócania porządku i kradzieży na terenie objętym ochroną, zatrzymywanie osób schwytanych na kradzieży lub dewastujących mienie, bezzwłoczne poinformowanie odpowiedniego pracownika Starostwa Powiatowego i pracownika Urzędu Miejskiego. 8/uniemożliwienie przebywania osobom nieuprawnionym na terenie objętym ochroną poza godzinami pracy. 9/utrzymanie gruntu obiektu w należytej czystości w tym zamiatanie chodników, parkingów, uliczek dojazdowych i terenu zieleni bez ulic: Aleja Róż i 3 Maja 10/ odśnieżanie i posypywanie chodnika przy Alei Róż oraz na terenie obiektu. Odśnieżanie nie dotyczy parkingów , uliczek dojazdowych znajdujących się na terenie chronionego obiektu, oraz ul. 3 mają. 11/ prowadzenie dziennika dyżurów w/g wzoru określonego przez Starostwo Powiatowe i Urząd Miejski 12/informowanie uprawnionych przez Zamawiającego osób o każdej zauważonej nieprawidłowości czy zdarzeniu, fakcie mających wpływ bezpieczeństwo chronionego obiektu w ciągu 15 minut od chwili zaistniałego zdarzenia. 13/prowadzenie rejestru osób przebywających poza godzinami pracy. 14/Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody jakie mogą wyniknąć w wyniku zaniedbań lub niedopełnienia obowiązków służbowych przez osoby przez niego zatrudnione, które są odpowiedzialne za zapewnienie skutecznej ochrony obiektu. 15/pracownik ochrony każdego roboczego dnia po zakończeniu dyżuru przedstawia dziennik dyżurów upoważnionemu pracownikowi Starostwa Powiatowego i Urzędu Miejskiego. 16/pracownicy ochrony realizujący przedmiot zamówienia powinni być ubrani w jednolity strój firmowy, wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej (radiotelefony, telefony komórkowe) umożliwiające w razie potrzeby wezwanie patrolu interwencyjnego lub innych służb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. koncesję MSWiA na podjecie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 1 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony Formularz cenowy wg Załącznika nr 2 do oferty. 5. Koncesja wydana w oparciu o przepisy ustawy z dnia 28-08-1997r o ochronie osób i mienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 116A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków pok. 139.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.