eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Puławy: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 396958 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863421 w.393, faks 081 8864547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego Zamówienie składa się z VII części : 1) Część I - Dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: a) komputery stacjonarne PC do pracy biurowej z monitorem 24 b) Stacja robocza typ I c) Stacja robocza typ II Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7a do SIWZ. 2) Część II- Dostawa sprzętu takiego jak: a) Laptop 15,6 b) Tablet Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7b do SIWZ. 3) Część III- Dostawa urządzeń drukujących takich jak: a) Drukarka igłowa b) Drukarka laserowa cz-b A4 c) Drukarka laserowa kolorowa A4 d) Drukarka kolorowa atramentowa A4 e) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A4 f) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A3 g) Duplikator i drukarka płyt CD/DVD Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7c do SIWZ. 4) Część IV- Dostawa sprzętu takiego jak: a) Dysk zewnętrzny 2,5 2 TB b) UPS Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7d do SIWZ. 5) Część V- Dostawa monitorów i terminali a) Monitor 27 b) Monitor z tunerem DVB-T c) Terminal DVB-T Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7e do SIWZ. 6) Część VI - Dostawa oprogramowania takiego jak: a) Oprogramowanie biurowe typu MS Office b) Windows 7 Pro x64 PL OEM c) Oprogramowanie biurowe typu MS Office do tabletów Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7f do SIWZ. 7) Część VII - Dostawa oprogramowania specjalistycznego a) Program antywirusowy Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7g do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 30.23.40.00-8, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 30.23.41.00-9, 32.32.00.00-2, 32.32.31.00-4, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 48.00.00.00-8, 48.70.00.00-5, 48.60.00.00-4, 48.30.00.00-1, 48.76.00.00-3, 30.23.21.20-1, 48.76.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy(załącznik Nr 1), Wypełniony formularz cenowy załączniku Nr 2),Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 Ustawy Pzp (załącznika Nr 3), Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy (załącznika Nr 4), Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy lub informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika Nr 5 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, pokój do spraw zamówień publicznych...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, Sekretariat Instytutu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wskazane zamówienie realizowane jest w ramach projektów: 1) Innowacyjno - Naukowe Centrum Badań Rolniczych - INCBR w Puławach finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Działanie I.3 Wsparcie Innowacji. 2) Baltic Ecological Recycling Agriculture and Society Implementation #053 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionu Morza Bałtyckiego. 3) Opracowanie indeksu gatunkowego i optymalizacja technologii produkcji wybranych roślin energetycznych o numerze POIG.01.03.01-00-132/08-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013. 4) Umocnienie sprawności IUNG w zakresie : Organizacja produkcji żywności i pasz, ich bezpieczeństwo i jakość w warunkach globalnych zmian klimatycznych realizowanego ze środków 7 Programu Ramowego UE..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: a) komputery stacjonarne PC do pracy biurowej z monitorem 24 b) Stacja robocza typ I c) Stacja robocza typ II Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II- Dostawa sprzętu takiego jak: a) Laptop 15,6 b) Tablet Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III- Dostawa urządzeń drukujących takich jak: a) Drukarka igłowa b) Drukarka laserowa cz-b A4 c) Drukarka laserowa kolorowa A4 d) Drukarka kolorowa atramentowa A4 e) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A4 f) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A3 g) Duplikator i drukarka płyt CD/DVD Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.21.30-4, 30.23.21.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV- Dostawa sprzętu takiego jak: a) Dysk zewnętrzny 2,5 2 TB b) UPS Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00-8, 30.23.41.00-9, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów i terminali a) Monitor 27 b) Monitor z tunerem DVB-T c) Terminal DVB-T Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7e do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.30.00.00-6, 32.32.31.00-4, 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - Dostawa oprogramowania takiego jak: a) Oprogramowanie biurowe typu MS Office b) Windows 7 Pro x64 PL OEM c) Oprogramowanie biurowe typu MS Office do tabletów Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7f do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.70.00.00-5, 48.60.00.00-4, 48.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII - Dostawa oprogramowania specjalistycznego a) Program antywirusowy Szczegółowy opis zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 do SWIZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 7g do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00-3, 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.