eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Radomin: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2015
Numer ogłoszenia: 396920 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl i www.bip.radomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie dróg gminnych na terenie poszczególnych sołectw w gminie Radomin. Jako odśnieżanie należy rozumieć usunięcie nadmiaru śniegu z pełnej szerokości drogi w zakresie umożliwiającym przejezdność drogi samochodem osobowym w obu kierunkach. 2. Obręby do odśnieżania - części zamówienia: Obręb 1 - droga Nr 110322C Bocheniec-Rętwiny-Trąbin, Nr 110323C Szczutowo-Radomin, Nr 110324C Radomin-Dobre, oraz drogi oznaczone numerem działki 27 i 11 w obrębie Bocheniec; Obręb 2 - drogi w Piórkowie w kierunku Ruża Nr 110349C, Nr 110348C, Nr 110345C Wilczewo-Dulsk Frankowo, Nr 110346C Wilczewko-Wilczewko, Nr 110350C Piórkowo-Ugoszcz oraz drogi stanowiące działki Nr 58, Nr 134, Nr 143, Nr 152/1, Nr 63, Nr 73 i Nr 83 położone w obrębie Piórkowa; Obręb 3 - drogi w Jakubkowie Nr 110312C w kierunku Płonne-Plebanka i Nr 110313C w kierunku Półwieska Małego, Nr 110314C Jakubkowo-Łubki, Nr 110316C Łubki-Szczutowo, drogi w Szczutowie: Nr 110311C w kierunku Jakubkowa, Nr 110317C w kierunku Trąbina, Nr 110318 od drogi powiatowej do Szczutowa do drogi powiatowej na Łubki, oraz drogi oznaczone numerem działki 173 i 139 położone w obrębie Płonne; Obręb 4 - droga w Łubkach Nr 110315C, Nr 110304C Płonne- Rodzone, Nr 110301C Rodzone-Białkowo, Nr 110306C Płonne-Półwiesk, Nr 110305C Rodzone-Plebanka i drogi stanowiące działki Nr 173, Nr 178 i Nr 139 położone w obrębie Płonne; Obręb 5 - droga Nr 110308C Płonko-Szafarnia, Nr 110320C i Nr 110321C Bocheniec-Płonne i Bocheniec-Szafarnia, Nr 110303C Białkowo- Płonko, Nr 110302C Białkowo-Rodzone, Nr 110318C od drogi powiatowej na Łubki do drogi powiatowej do Płonnego, Nr 110319C Płonne-Płonne, Nr 110309C Płonne- Konstancjewo; Obręb 6 - droga Nr 110334C w Szafarni w kierunku Sokołowa, drogi w Kamionce Nr 110333C i 110335C oraz drogi stanowiące działki Nr 152, Nr 116, Nr 157 w Bocheńcu i działka Nr 75/2 w Kamionce; Obręb 7 - Nr 110336C w kierunku Sokołowa, droga w Dulsku Nr 110343C, Nr 110342C, Nr 110345C wyznaczony odcinek - 100m od drogi powiatowej Dulsk-Ruże w obrębie sołectwa Dulsk, Nr 110333C część drogi Bocheniec-Dulsk na terenie sołectwa Kamionka, oraz drogi stanowiące działki Nr 27, Nr 41/2 i Nr 48/2 we Wilczewie i Nr 4, 13/2 we Wilczewko; Obręb 8 - drogi w Dulsku Nr 110338C, Nr 110337C, Nr 110340C, Nr 110341C, Nr 110339C Dulsk-Dulsk, Nr 110333C część drogi Bocheniec-Dulsk (na terenie sołectwa Dulsk) oraz drogi stanowiące działki Nr 442/1 i Nr 343/3 (w granicach sołectwa Dulsk). 3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia sołtysów sołectw. W przypadku jednoczesnego zgłoszenia zapotrzebowania kilku sołectw z danego obrębu, czas pracy w pierwszej dobie odśnieżania należy podzielić proporcjonalnie na poszczególne sołectwa. O kolejności odśnieżania dróg na terenie sołectwa decyduje Kierownik Samorządowego Zakładu Budżetowego w Radominie po wcześniejszym uzgodnieniu z sołtysem danej miejscowości, mając na uwadze ważność drogi oraz ograniczenie do minimum zbędnych przejazdów sprzętu odśnieżającego. 4. Zamawiający zastrzega, że rozpoczęcie prac w poszczególnych obrębach winno nastąpić w ciągu 1 godziny od chwili wystąpienia złych warunków atmosferycznych i zgłoszenia potrzeby odśnieżania przez osobę upoważnioną. Zakończenie prac polegających na odśnieżaniu musi nastąpić nie później niż w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania na te prace. 5. Zamawiający przewiduje 80 godzin pracy sprzętu dla każdego obrębu. Liczba ta może ulec zmianie w wyniku bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych tj. intensywnych opadach śniegu, częstych zawiejach i zamieciach śnieżnych lub braku śniegu. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, udostępniona będzie na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP - Zamówień publiczne -Przetargi 2014 po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną jednostką sprzętu odśnieżającego na 1 obręb - część zamówienia. Przez sprzęt odśnieżający należy rozumieć: - co najmniej pług średni zamontowanym na ciągniku lub - koparko-ładowarkę lub - sprzęt usuwający śnieg za pomocą dmuchawy - pług wirnikowy (zbieranie śniegu i wydmuchiwanie poza obręb drogi). Szerokość lemieszy pługu/ łyżki koparko-ładowarki/ pługu wirnikowego powinna wynosić minimum 2,20 m. Moc sprzętu/jednostki odśnieżającej powinna wynosić minimum 100 KM. Napęd jednostki : przedni.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą odśnieżającą na 1 obręb - część zamówienia, posiadającą uprawnienia. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 8)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - warunki techniczne - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomin.pl-BIP-Zamówienia Publiczne-Przetargi 2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radomin Radomin 1a 87-404 Radomin pok.15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Gmina Radomin Radomin 1a 87-404 Radomin pok.8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.