eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dla zadań prowadzonych przez Urząd Gminy Lipno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-29

Lipno: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dla zadań prowadzonych przez Urząd Gminy Lipno.
Numer ogłoszenia: 39686 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipno , ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5340127, faks 065 5340109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dla zadań prowadzonych przez Urząd Gminy Lipno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wybór rzeczoznawcy majątkowego do wyceny nieruchomości w zakresie : Część I: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości jednorazowej opłaty należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego albo jego zmianą (przewidywana ilość operatów - 3 szt.) - do operatu należy dołączyć dokumentację fotograficzną. Część II: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego jej podziałem (przewidywana ilość podziałów - 40 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. Część III: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej (przewidywana ilość operatów - 200 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. Część IV 1) Wykonania operatów szacunkowych - wycena działek niezabudowanych (określenie wartości działek - przewidywana ilość operatów - 10 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. 2) Wykonania operatów szacunkowych - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (przewidywana ilość operatów - 5 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. 3) Określenie wartości lokali mieszkalnych lub lokalu użytkowego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w działce i częściach wspólnych nieruchomości (przewidywana ilość operatów - 5 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć inwentaryzację budynku, lokalu oraz przedłożyć zaświadczenie, że lokal spełnia wymogi samodzielnych lokali określonych w art. 2 ust. 2 ustawy o własności lokali (Dz. U. z 2000 r., Nr 80, poz. 903 ze zmianami). 4) Wykonania operatów szacunkowych - wycena działek zabudowanych z tytułu określenia wartości budynku i gruntu (przewidywana ilość operatów - 1 szt.) - do operatu należy dołączyć szkic poszczególnych kondygnacji w budynku, wykonany na podstawie własnej inwentaryzacji budowlanej i dokumentację fotograficzną. Część V: Wykonanie operatu szacunkowego w celu ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości (nieruchomość składa się z jednej działki), spowodowanego jej podziałem na 352 działki - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także : 1) na żądanie Zamawiającego dokonać niezbędnych zmian, poprawek oraz udzielić stronom pisemnych wyjaśnień dotyczących operatów, 2) na żądanie Zamawiającego dokonać aktualizacji operatu. Żądanie powyższe Zamawiający może zgłosić w ciągu 2 lat od dnia odbioru operatu, który miałby podlegać aktualizacji w tym także po wygaśnięciu bądź rozwiązaniu umowy, 3) każdorazowego stawiania się na wezwanie organów odwoławczych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadają przynajmniej jedną osobę, która uczestnicząc w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - niespełna w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie V SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty będzie możliwa w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, sekretariat -pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa nie jest finansowana ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości jednorazowej opłaty należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego albo jego zmianą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości jednorazowej opłaty należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego albo jego zmianą (przewidywana ilość operatów - 3 szt.) - do operatu należy dołączyć dokumentację fotograficzną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego jej podziałem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego jej podziałem (przewidywana ilość podziałów - 40 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych dla celów ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, spowodowanego wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej (przewidywana ilość operatów - 200 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych : 1) Wycena działek niezabudowanych (określenie wartości działek 2) Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 3) Określenie wartości lokali mieszkalnych lub lokalu użytkowego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w działce i częściach wspólnych nieruchomości 4) Wycena działek zabudowanych z tytułu określenia wartości budynku i gruntu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie operatów szacunkowych - wycena działek niezabudowanych (określenie wartości działek - przewidywana ilość operatów - 10 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. 2) Wykonanie operatów szacunkowych - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (przewidywana ilość operatów - 5 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną. 3) Określenie wartości lokali mieszkalnych lub lokalu użytkowego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w działce i częściach wspólnych nieruchomości (przewidywana ilość operatów - 5 szt.) - do operatu szacunkowego należy dołączyć inwentaryzację budynku, lokalu oraz przedłożyć zaświadczenie, że lokal spełnia wymogi samodzielnych lokali określonych w art. 2 ust. 2 ustawy o własności lokali (Dz. U. z 2000 r., Nr 80, poz. 903 ze zmianami). 4) Wykonanie operatów szacunkowych - wycena działek zabudowanych z tytułu określenia wartości budynku i gruntu (przewidywana ilość operatów - 1 szt.) - do operatu należy dołączyć szkic poszczególnych kondygnacji w budynku, wykonany na podstawie własnej inwentaryzacji budowlanej i dokumentację fotograficzną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego dla celu ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego jej podziałem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego dla celu ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej należnej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości (nieruchomość składa się z jednej działki), spowodowanego jej podziałem na 352 działki - do operatu szacunkowego należy dołączyć dokumentację fotograficzną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.