eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Kraków: USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 396662 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266929 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW WYMAGANYCH L.p. PARAMETR ILOŚĆ PARAMETR OFEROWANY 1. Zakres serwisowania systemu wspomagania obsługi i zarządzania laboratorium CENTRUM 1 pakiet TAK - OPISAĆ a) Wykonywanie prac związanych z nadzorem autorskim 1. Dostarczanie i instalacja oprogramowania systemowego serwera LINUX i bazy danych serwer SQL InterBase 6.0. TAK - OPISAĆ 2. Dostarczanie, instalacja i konfiguracja oprogramowania systemu CENTRUM w zakresie posiadanych licencji. TAK - OPISAĆ 3. Szkolenie użytkowników w zakresie obsługi zainstalowanego oprogramowania. TAK - OPISAĆ 4. Instalacja wersji i rozszerzeń systemu, wynikających ze zmian przepisów prawnych lub rozszerzeń funkcjonalnych systemu w ramach udzielonych licencji, jakie powstaną w trakcie trwania umowy. TAK - OPISAĆ 5. Podłączenie do systemu analizatorów. TAK - OPISAĆ b) Wykonywanie prac serwisowych 1. Reakcja na zgłaszanie przez użytkownika awarie systemu i usuwanie możliwych do usunięcia jej skutków. TAK - OPISAĆ 2. Usuwanie błędów oprogramowania, które uniemożliwiają pracę systemu, w nieprzekraczalnym czasie granicznym 24 godz. TAK - OPISAĆ 3. Usuwanie błędów oprogramowania, które pozwoli na prawidłową bieżącą pracę w ramach nowych wersji upgrade ow programu. TAK - OPISAĆ 4. Konserwacja zainstalowanego oprogramowania, porządkowanie plików systemowych, okresowa kontrola poprawności zapisów. TAK - OPISAĆ 5. Niezbędna konfiguracja i rekonfiguracja systemu i podłączonych do niego analizatorów. TAK - OPISAĆ 6. Konsultacje w zakresie pomocy w przypadku trudności w wykonywaniu czynności operatorskich, pomocy w diagnostyce problemów związanych z oprogramowaniem, doradztwa w zakresie implementacji i konfiguracji systemu użytkownika. TAK - OPISAĆ 7. Modyfikacja zestawień i raportów systemowych, wg uzgodnionych wzorów. TAK - OPISAĆ 8. Analizy zgromadzonych danych do celów naukowych lub statystycznych. TAK - OPISAĆ 9. Diagnozowanie uszkodzeń i naprawy okablowania podłączeń analizatorów. TAK - OPISAĆ 10. Analiza i zgłaszanie potrzeb w zakresie napraw, modernizacji czy wymiany sprzętu komputerowego. TAK - OPISAĆ II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI. L.p. Wyszczególnienie danych WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY A. OKRES GWARANCJI 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji miesiące. 12 PODAĆ WARTOŚĆ 2. Czas usunięcia awarii od chwili zgłoszenia godz 24 godz. PODAĆ WARTOŚĆ 3. Czas usunięcia awarii krytycznej oprogramowaniauniemożliwiającej pracę od chwili zgłoszenia godz 12 godz. PODAĆ WARTOŚĆ 4. Sprawdzenie i przegląd prawidłowości funkcjonowania oprogramowania w siedzibie Zamawiającego. min. 1 raz na 2 miesiące PODAĆ WARTOŚĆ 5. W okresie objętym serwisowaniem wykonawca zobowiązuje się aktualizować bezpłatnie serwisowane oprogramowanie zgodnie z aktualnym ustawodawstwem i zaleceniami MOW NFZ. TAK NAPISAĆ TAK...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: usługi polegające na serwisowaniu oprogramowania.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcel Sp z o.o, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10332,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10332,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10332,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.