eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wymiana okien drewnianych na okna z PVC - 71 szt, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców nr II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Elbląg: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC - 71 szt, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców nr II
Numer ogłoszenia: 396628 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337060 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398400, faks 055 2398405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC - 71 szt, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców nr II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC - 71 szt, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców nr II przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: instalowanie okien 2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji na okres 36 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 5. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 6. Wymagania (parametry techniczne) dotyczące 6.1. okien z PVC: - okna z kształtowników z nieplastyfikowanego PVC - szklenie termoizolacyjne - wpółczynnik Umax = 1.1 W/m2 oK - współczynnik przenikania ciepła dla okna nie większy niż 2,6 W/m2 oK - okucia obwiedniowe z funkcją mikrowentylacji - okna posiadające ważną aprobatę techniczną - profile, szyby, okucia posiadające atesty higieniczne 6.2. nawiewników: - rodzaj: ciśnieniowe - powinny posiadać wydajność zapewniającą przepływ powietrza nie mniejszy niż 30m3/godz. 7. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1. Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). 2. Ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego. 3. Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. 4. Likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy. 5. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów. 6. Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. 7. Zmiana Podwykonawców robót. 8. Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. 9. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub zmiana cen materiałów budowlanych w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 Kodeksu Cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Zamawiającego, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 10. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wymianę okien drewnianych na okna z profili PVC z nawiewnikami ciśnieniowymi wraz z uzupełnieniem tynków ościeży z założeniem narożników ochronnych oraz wymiana parapetu wewnętrznego ( z PVC) i zewnętrznego (z blachy ocynkowanej). 2. Wymianę drzwi drewnianych, balkonowych na drzwi z profili PVC wraz z uzupełnieniem tynków ościeży z założeniem narożników ochronnych. Zestawienie okien z wymiarami i szkicami zawiera FORMULARZ CENOWY stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ 11. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający wymaga złożenia: 1. Oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym t.j.: a. ważnej Aprobaty Technicznej ITB na okna (pełny tekst Aprobaty) b. ważnego Certyfikatu zgodności z Aprobatą Techniczną lub c. Krajowej deklaracji zgodności z Aprobatą Techniczną Krajowa deklaracja zgodności z Aprobatą Techniczną musi być wydana zgodnie z przepisami określonymi w dokumencie odniesienia jakim jest ważna Aprobata Techniczna. Dokument wymieniony w p-kcie 11.2.a. należy dołączyć do oferty Dokument wymieniony w p-kcie 11.2.b. lub w p-kcie 11.2.c. należy dostarczyć na dzień odbioru robót Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w p-kcie 11.2.a., Wykonawcy składają wspólnie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 46289.58 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IDEAL OKNA Sp z o.o., ul.Królewiecka 215, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 46289.58
  • Oferta z najniższą ceną: 46289.58 oferta z najwyższą ceną: 122178.14
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.