eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parchowo › Utworzenie punktów rekreacji i wypoczynku w Parchowie i Soszycy poprzez zakup sprzętu i wyposażenia oraz montaż instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-20

Parchowo: Utworzenie punktów rekreacji i wypoczynku w Parchowie i Soszycy poprzez zakup sprzętu i wyposażenia oraz montaż instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych
Numer ogłoszenia: 39659 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parchowo , ul. Krótka 2, 77-124 Parchowo, woj. pomorskie, tel. 059 8214466, faks 059 8214466.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parchowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie punktów rekreacji i wypoczynku w Parchowie i Soszycy poprzez zakup sprzętu i wyposażenia oraz montaż instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie operacji pn: Utworzenie punktów rekreacji i wypoczynku w Parchowie i Soszycy poprzez zakup sprzętu i wyposażenia oraz montaż instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Część 1 - zakup, dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia wraz rozmieszczeniem i instalacją w punkcie rekreacji i wypoczynku Parchowo działka nr 180/7 obręb Parchowo: - Piec konwekcyjno-parowy UNOX Chef Top Power - szt. 1, - Podstawa pod piec z prowadnicami GN - szt.1, - Automatyczny zmiękczacz wody - szt. 1, - Akcesoria do pieca (pojemniki GN, ruszty gilowe) - szt.1, - Kuchnia gazowa 2-palnikowa na podstawie obniżonej bez półki - szt. 1, - Stół z półką i z miejscem na butle gazowe, z lewej strony, zagięcie z tyłu 1000x700x850[mm] - szt.1, - Patelnia uchylna gazowa pojemność misy 50 l, o wym. 800x700x900[mm] - szt.1, - Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym 6-palnikowa 1200x700x900[mm] - szt. 1, - Stół z półką, zagięcie z tyłu i z lewej strony 1930x600x850[mm]- szt. 1, - Okap przyścienny skośny z kompletem filtrów i oświetleniem 5000x1000x450[mm] - szt. 1, - Stół z półką, zagięcie z tyłu 400x700x850 [mm] - szt. 1, - Stół z półką, zagięcie z tyłu 1600x600x850 [mm]- szt. 1, - Stół centralny z półką, bez zagięć1900x600x850[mm]- szt. 1, - Stół centralny z szafką, blat bez zagięć1900x600x850[mm]- szt. 1, - Szafa przelotowa z drzwiami suwanymi dzielonymi góra/dół -1200x700x1800 - szt. 1, - Stół ze zlewem 2-komorowym i półką - szt. 1 - Szafa chłodnicza LIEBHERR poj. 647 l - szt. 2, - Stół z blokiem 3-szuflad i z półką 1900x600x850 - szt. 1, - Stół z półką, zagięcie z tyłu i z prawej 2250x600x850 - szt. 1, - Regał ociekowy 4-półkowy, aluminiowo-polietylenowy1090x500x1750 - szt. 1, - Stół ze zlewem 2-komorowym, półką i miejscem na zmywarkę zagięcia z tyłu, lewej i prawej strony, komora przystosowana do montażu młynka - szt. 1, - Zmywarka do naczyń i szkła podblatowa, kosz 500x500 - szt. 1, - Młynek do odpadów- szt. 1, - Zmiękczacz wody 8 l - szt. 1, - Bateria kranowa ze spryskiwaczem i wylewką- szt. 1 Opis parametrów technicznych zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1a do SIWZ. Część 2 - zakup, dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia wraz z rozmieszczeniem i instalacją w punkcie rekreacji i wypoczynku Soszyca działka nr 431/23 obręb Żukówko: - Chłodziarko-zamrażarka SIDE BY SIDE z kostkarką- szt. 1, - Stół z blokiem 3-szuflad zagięciem z tyłu całość ze stali nierdzewnej- szt. 1, - Kuchnia elektryczna 4-polowa z piekarnikiem elektrycznym termoobiegiem grill obudowa INOX , ośmiofunkcyjny piekarnik - szt. 1, - Stół ze zlewozmywakiem 1-komorowym i z szafką z drzwiami uchylnymi, zagięcie z tyłu i z lewej całość ze stali nierdzewnej - szt. 1, - Stół z szafką z drzwiami suwanymi, zagięcie z tyłu i z lewej całość ze stali nierdzewnej- szt.1, - Kuchenka mikrofalowa moc 900W obudowa nierdzewna poj. min 25 l - szt. 1, - Półka do zawieszania kuchenki mikrofalowej-całość ze stali nierdzewnej - szt. 1, - Wieża z odtwarzaczem CD i MP3 - szt. 1, - Stół drewniany - szt. 6, - Ławy drewniane - szt. 12. Opis parametrów technicznych zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1b do SIWZ. Część 3 - zakup, dostawę oraz montaż instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych w punkcie rekreacji i wypoczynku Soszyca działka nr 431/23 obręb Żukówko: - Montaż lamp solarnych -hybrydowych kpl. 2 Zakres zadania należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Do wykonawcy należy również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Dostawy muszą posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami i przepisami. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Miejscem wydania i odbioru wyposażenia są poszczególne punkty rekreacji i wypoczynku w Parchowie i Soszycy. W ramach zamówienia wykonawca wykona wszelkie prace związane z dostarczeniem, rozmieszczeniem, montażem i instalacją oraz ponosi w tym czasie ryzyko związane z utratą lub uszkodzeniem przedmiotu dostaw. Do wykonawcy należy również przeprowadzenie indywidualnego szkolenia personelu oraz przedstawiciela Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń wraz z przekazaniem książki serwisowej i instrukcji obsługi, szkolenie musi być przeprowadzone przed przekazaniem przez Wykonawcę dokumentacji końcowej na wykonanie zadania. Wykonawca ponosi również odpowiedzialność za wszystkie szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osobom trzecim i Zamawiającemu oraz odpowiada za szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami lub elementami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie t.j. w punkcie rekreacji i wypoczynku Parchowie oraz w punkcie rekreacji i wypoczynku Soszyca, gdzie ma być dostarczony, rozmieszczony i zainstalowany sprzęt i wyposażenie. Wizja lokalna ma na celu nabycie wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.30.00.00 - Różny sprzęt 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 3.000,00 zł. na część 1 zamówienia, 500,00 zł. na część 2 zamówienia oraz 500,00 zł. na część 3 zamówienia. 2.W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bytowie nr 60 9321 0001 0007 3495 2000 0050 z dopiskiem Wadium - Utworzenie punktów rekreacji i wypoczynku w Parchowie i Soszycy poprzez zakup sprzętu i wyposażenia oraz montaż instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach jak niżej: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia: -wystąpienia okoliczności siły wyższej jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron umowy, które nastąpiło po jej zawarciu -wydłużenia okresu trwania umowy z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, b) zmiana w przypadku następujących okoliczności -w przypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenionych jako korzystne dla zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony umowy, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, c)wystąpienia zmian, których konieczność wprowadzenia wynikała będzie z wymagań instytucji współfinansowanej zadanie. Zmiana postanowień zawartej umowy w w/w zakresie może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parchowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Parchowo ul. Krótka 2 77-124 Parchowo pok. 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Parchowo ul. Krótka 2 77-124 Parchowo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.