eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług hotelowo-restauracyjnych dla pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w celu przeprowadzenia 3-dniowego szkolenia



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Warszawa: Zakup usług hotelowo-restauracyjnych dla pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w celu przeprowadzenia 3-dniowego szkolenia
Numer ogłoszenia: 396498 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług hotelowo-restauracyjnych dla pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w celu przeprowadzenia 3-dniowego szkolenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi hotelowo-restauracyjne dla 53 osób w terminie 05-07.12.2011 r. podczas trzydniowego szkolenia pracowników Mazowieckiego Oddziału Regionalnego. Usługa obejmuje: a) zakwaterowanie dla 7 osób w pokojach jednoosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, b) zakwaterowanie dla 46 osób w pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, c) udostępnienie jednej sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem techniczno-dydaktycznym, umożliwiającym przeprowadzenie szkolenia dla 53 uczestników szkolenia (od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do godz. 13:00 w dniu wyjazdu), d) zagwarantowanie całodziennego wyżywienia dla 53 osób, w tym: - dwóch śniadań, - trzech obiadów, - dwóch kolacji, w tym jednej uroczystej, - czterech serwisów kawowych (obejmujących: kawę, herbatę, mleczko, cytrynę, cukier, ciastka, paluszki, wodę gazowaną i niegazowaną) w trakcie przerw.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pałacowe Centrum Konferencyjne Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 2, 02-923 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26023,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26409,90

  • Oferta z najniższą ceną: 26409,90 / Oferta z najwyższą ceną: 28380,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z dyspozycją art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi restauracyjne i hotelarskie. Parametry usług, zawarte w SIWZ jednoznacznie określają, iż przedmiot zamówienia stanowią usługi o powszechnej dostępności i generalnych standardach. W związku z powyższym przesłanki określone przez ustawodawcę, tj.: przesłanka rodzaju zamówienia (w tym przypadku usługa), przesłanka ogólnej dostępności, a także ostatnia przesłanka wskazana w art. 70 ustawy Pzp, dotycząca dopuszczalności zastosowania przez Zamawiającego trybu zapytania o cenę w sytuacji, gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp, zostały spełnione, co niniejszym uzasadnia wybór trybu udzielenia zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.