eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › przebudowa Pałacu Spatgena na Muzeum Miejskie Wrocławia - wykonanie systemu kontroli dostępu, dozoru telewizyjnego, sygnalizacji włamania i napadu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-05

POZYCJA 39644

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: przebudowa Pałacu Spatgena na Muzeum Miejskie Wrocławia - wykonanie systemu kontroli dostępu, dozoru telewizyjnego, sygnalizacji włamania i napadu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich, do kontaktów: 1. Marzena Szpil 071 3607341, Jolanta Wnęk 071 3607340, ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607332, fax 071 3607331, e-mail: rchorazewski@zim.wroc.pl, www.zim.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa Pałacu Spatgena na Muzeum Miejskie Wrocławia - wykonanie systemu kontroli dostępu, dozoru telewizyjnego, sygnalizacji włamania i napadu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej wykonanie systemu kontroli dostępu, dozoru telewizyjnego, sygnalizacji włamania i napadu 2. Wykonanie systemów teletechnicznych - kontynuacja przerwanych robót w skrzydłach wschodnim i południowym oraz wykonanie wszystkich robót w skrzydle zachodnim. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław ul. Kazimierza Wielkiego 35. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 10;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10000 PLN (na etapie składania oferty ostatecznej). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1 O udział w postępowaniu może się ubiegać Wykonawca, który: a) spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP b) złoży w terminie wniosek o dopuszczenie do przetargu w trybie negocjacji z ogłoszeniem z wymaganymi dokumentami, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 300 000 PLN * -jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN* * Jeżeli Wykonawca przedstawi wartości w innej walucie niż PLN, to do przeliczenia zostanie przyjęty odpowiedni średni kurs walut NBP na dzień otwarcia wniosków. 2 2. O udział w przetargu może się ubiegać Wykonawca, który posiada: 2.2 1 niezbędną wiedzę i doświadczenie, przy czym dla potwierdzenia umiejętności i odpowiedniego poziomu wiedzy i doświadczenia technicznego wymaga się, aby Wykonawca wykazał że: a) w okresie ostatnich 5 lat (2000 - 2005) zrealizował z wynikiem pozytywnym, zamówienia dotyczące wykonania systemów ochrony obiektów (sygnalizacja włamania i napadu, dozór telewizyjny, kontrola dostępu) w minimum 3 obiektach użyteczności publicznej, bankach, hotelach o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m sześc., w tym jeden obiekt zabytkowy. Wykazane zamówienia muszą być potwierdzone dokumentami, ze zostały wykonane z należytą starannością. b) dysponuje pracownikami posiadającymi licencje pracownika zabezpieczenia technicznego - minimum 2 osoby licencja I stopnia oraz minimum 1 osoba licencja II stopnia (projekt) 2.2.2. udzieli gwarancji na okres min 36 miesięcy na przedmiot zamówienia, począwszy od daty wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca dołączy: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności związanej ze świadczeniem usług zabezpieczenia technicznego - w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8) informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową Wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia informacji z kilku banków. 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10) Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres min 36 miesięcy na przedmiot zamówienia, począwszy od daty wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane 11) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - stan zatrudnienia oraz wskazanie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy 12) Uprawnienia budowlane osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodne z zakresem zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wymagane uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych 13) Wykaz zrealizowanych w okresie od VIII 2000 r. do VIII 2005 r. lub z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niz 5 lat z wyszczególnieniem przedsięwzięć o charakterze, złożoności i wielkości porównywalnej z zakresem zamówienia z podaniem ich wartości, okresu wykonania i inwestorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3, 6 i 7 niniejszego wykazu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt. 5 niniejszego wykazu, zastępuje sieje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 6. Wszystkim dokumentom wydanym przez urzędy i instytucje zagraniczne musi towarzyszyć polskie tłumaczenie potwierdzone przez tłumacza przysięgłego. W przypadku wystąpienia niezgodności rozstrzygająca jest wersja polska. 7. W przypadku kiedy Wykonawcy współnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegający się się wspólnie o udzielenie zamówienia utworzyli konsorcjum, wymaga się dokumentu wskazującego lidera konsorcjum umocowanego do działania wobec zamawiającego w imieniu i na rzecz wszystkich pozostałych Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. 2.1.4) Inne informacje: 1. Finansowanie realizacji zamówienia odbędzie się na zasadzie wynagrodzenia ryczałtowego płatnego w częściach wg załączonego harmonogramu płatności do umowy . 2. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas wymaga się, aby każdy z Wykonawców złożył dokumenty opisane w rozdz. III ust. 3 pkt 1-7. Pozostałe dokumenty są składane wspólnie. 3. Oferta, dokumenty oraz wszelka korespondencja muszą być sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wszystkim dokumentom wydanym przez urzędy i instytucje zagraniczne musi towarzyszyć polskie tłumaczenie potwierdzone przez tłumacza przysięgłego. W przypadku wystąpienia niezgodności rozstrzygająca jest wersja polska. 4. Ocena kwalifikacyjna dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w rozdz III ust. 1-3 metodą spełnia/ nie spełnia i Zamawiający dopuści do negocjacji wszystkich Wykonawców spełniających wszystkie warunki. Wymagane dokumenty należy składać wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub należycie umocowane do jego reprezentowania. 5. Wykonawca we wniosku o dopuszczenie do negocjacji z ogłoszeniem winien podać adres, na który będzie kierowana cała korespondencja w toku postępowania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.08.2005, cena - Wzory wniosków o dopuszczenie do negocjacji z ogłoszeniem wraz z załącznikami należy nieodpłatnie pobrać w siedzibie zamawiającego pokój nr 21. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.08.2008 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.