eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Dostawa zmodernizowanej bazy ewidencji gruntów i budynków na terenie powiatu kępińskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-09

Ogłoszenie nr 39643 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.

Kępno: Dostawa zmodernizowanej bazy ewidencji gruntów i budynków na terenie powiatu kępińskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Usługa jest finansowana ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Os. Priorytetowa 2: Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.1 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Poddziałanie 2.1.2. Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 11965 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 25085772900000, ul. ul. Kościuszki  5, 63-600   Kępno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 62 782 89 00, faks 62 782 89 01, e-mail sekretariat@powiatkepno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatkepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa zmodernizowanej bazy ewidencji gruntów i budynków na terenie powiatu kępińskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AB.272.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Dostawa zmodernizowanej bazy ewidencji gruntów i budynków - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych oraz uzupełnienie danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla gmin: Łęka Opatowska, Rychtal, Trzcinica.( zadanie realizowane dla 3 gmin) 1.1. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w celu dostosowania jej do wymogów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2016 r., poz. 1034 tj.) i doprowadzenie jej do zgodności ze stanem prawnym oraz faktycznym - uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków o dane dotyczące budynków, lokali i klasoużytków. Obszar opracowania - 3 gminy powiatu kępińskiego: - gmina Łęka Opatowska (załącznika nr 1a), - gmina Rychtal (załącznik nr 1b), - gmina Trzcinica (załącznik nr 1c). Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Dokładny opis został określony w warunkach technicznych wraz z załącznikami zadanie 1 - Jednostka ewidencyjna: Łęka Opatowska - 300804_2 Obręby: Biadaszki, Kuźnica Słupska, Łęka Opatowska, Marianka Siemieńska, Opatów, Pisaki, Raków, Siemianice, Stogniew, Szalonka, Trzebień, Zmyślona Słupska. zadanie 2 - Jednostka ewidencyjna: Rychtal - 300806_2 Obręby: Buczek, Darnowiec, Drożki, Krzyżowniki, Proszów, Rychtal, Sadogóra, Skoroszów, Stogniewice, Zgorzelec. Zadanie 3 Jednostka ewidencyjna: Trzcinica - 300807_2 Obręby: Kuźnica Trzcińska, Laski, Piotrówka, Pomiany, Smardze, Trzcinica, Wodziczna 1.3. Podstawą opracowania jest baza ewidencji gruntów i budynków, dokumenty geodezyjno-kartograficzne zgromadzone w PODGiK oraz bezpośrednie pomiary terenowe. 1.4. Celem opracowania jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków: - aktualizacja istniejącej bazy ewidencji gruntów i budynków wraz z uzupełnieniem brakujących lub aktualizacją istniejących w bazie obiektów poprzez: założenie kartotek budynkowych i lokalowych, aktualizację klasoużytków na terenach zabudowanych i zurbanizowanych oraz dostosowanie numerycznej obiektowej mapy ewidencji gruntów i budynków do zgodności z obowiązującymi przepisami, - uzyskanie interoperacyjności zbiorów danych poprzez zharmonizowanie bazy ewidencji gruntów i budynków z pozostałymi bazami i rejestrami prowadzonymi w PODGiK, poprzez działania o charakterze prawnym, technicznym i organizacyjnym służących doprowadzeniu do wzajemnej spójności zbiorów danych oraz ich przystosowaniu do wspólnego i łącznego wykorzystywania. 1.5. Zakres prac: ETAP I - Prace przygotowawcze 1.5.1. Pozyskanie danych i dokumentacji geodezyjno - prawnej z PZGiK, a także danych zawartych w innych ewidencjach i rejestrach oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. 1.5.2. Przeprowadzenie prac terenowych oraz pomiarów. 1.5.3.Weryfikacja i uzupełnienie informacji o budynkach i lokalach w arkuszach danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali, sporządzenie i uzupełnienie map wywiadu. 1.5.4. Pomiar i ustalenie granic działek w sytuacjach problemowych (np. występowanie w bazie kolizji konturu budynku z granicą działki). 1.5.5. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu do kontroli zgromadzonej dokumentacji - do 31 sierpnia 2017 r. ETAP II - Dostawa zmodernizowanej bazy ewidencji gruntów i budynków Cz. 1. 1.5.6. Weryfikacja poprawności użytków gruntowych, w razie potrzeby przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. 1.5.7. Dostosowanie zasad rejestracji dokumentów stanowiących podstawę wpisów w EGiB do wymogów instrukcji kancelaryjnej. 1.5.8. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu projektu operatu opisowo - kartograficznego (wraz z kompletem materiałów do ewidencji) - do 3 listopada 2017 r. Cz. 2. 1.5.9. Weryfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz, uporządkowanie bazy ewidencji gruntów i budynków, uzupełnienie bazy o numery dróg oraz dane pozyskane z pozostałych rejestrów i ewidencji. 1.5.10. Uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków o zgromadzone informacje oraz dane z pomiarów dotyczące budynków, lokali, klasoużytków i działek. 1.5.11. Zeskanowanie aktów notarialnych, arkuszy budynkowych i lokalowych (wraz ze szkicami), protokołów z badania Ksiąg Wieczystych oraz dołączenie ich do bazy 1.5.12. Ponowne przekazanie Wykonawcy przez Zamawiającego baz w celu weryfikacji. 1.5.13. Przekazanie Zamawiającemu projektu operatu opisowo - kartograficznego uzupełnionego o ewentualne zmiany oraz zmodernizowanych baz do kontroli przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu - do 29 grudnia 2017 r. 1.5.14. Kontrola przez Zamawiającego projektu operatu opisowo - kartograficznego oraz zmodernizowanych baz. 1.5.15. Przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony. 1.5.16. Uzupełnienie operatu oraz baz o zmiany, które wpłynęły do Starostwa w trakcie wyłożenia, zaimplementowanie zmodernizowanych danych do bazy systemu informatycznego funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Kępnie - do 27 kwietnia 2018 r. 1.5.17. Przekazanie Zamawiającemu operatu ewidencji gruntów i budynków do kontroli końcowej. 1.5.18. Kontrola końcowa przez Zamawiającego operatu ewidencji gruntów i budynków. 2. OBOWIĄZUJĄCE NORMY PRAWNE I PRZEPISY TECHNICZNE Modernizację ewidencji gruntów i budynków należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i normami technicznymi wraz z uwzględnieniem bieżących zmian w przepisach prawa w tym przede wszystkim: - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1629), - Ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. Nr 76 z 2010 r. poz. 489, ze zm.), - Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 790, ze zm.), - Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 469, ze zm.), - Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2100 ze zm.), - Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 1774 ze zm.), - Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778, ze zm.), - Ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 909, ze zm.), - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290, ze zm.), - Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 460, ze zm.), - Ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 591, ze zm.), - Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze m.), - Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.), - Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. - o własności lokali (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1892), - Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tj. Dz. U. z 2014 poz. 150 ze zm.), - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2016 poz. 23 ze zm.), - Ustawa z dnia 29 sierpnia 2003 r. o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych (Dz. U. z 2003 poz. 1612 ze zm.), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 stycznia 2013 r. w sprawie zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach (Dz. U. z 2013 r. poz. 249), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1247), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz.U. z 2012 r. poz. 352), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r. Nr 263, poz. 1572), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 3 listopada 2011 r. w sprawie baz danych dotyczących zobrazowań lotniczych i satelitarnych oraz ortofotomapy i numerycznego modelu terenu (Dz.U. z 2011 r. Nr 263, poz. 1571, ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1034), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 stycznia 2012 r. w sprawie państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju (Dz. U. z 2012 r. poz. 199), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012 r. poz. 125), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012r. w sprawie państwowego rejestru nazw geograficznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 219), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz.U. z 2001 r. Nr 84, poz. 911), - Rozporządzenie Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999 r. Nr 45, poz. 453), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz.U. z 2012 r. poz. 1246), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2011r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz.U. z 2011r. Nr 279, poz.1642) oraz Obwieszczenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 sierpnia 2013 r. o sprostowaniu błędów (Dz. U. z 2013 r. poz. 1031), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12 lutego 2013 r. w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz.U. z 2013 r., poz. 383), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 113), - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 1998 r. poz. 1031), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 grudnia 2010 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (Dz. U. z 2010 r. Nr 242 poz. 1622), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (Dz. U. z 1999 r. Nr 112 poz. 1316 ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 12 lipca 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu założenia i prowadzenia krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. z 2001 r. Nr 80 poz. 866), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2015 poz. 1422), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2002 r. w sprawie śródlądowych wód i powierzchniowych lub ich części stanowiących własność publiczną (Dz. U. z 2003 poz. 149), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2013 r. poz.1183). Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie zmiany przepisów prawa dotyczące przedmiotu zamówienia, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed umownym terminem realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 6. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określą załączone Warunki techniczne (załącznik nr 9 do SIWZ wraz z załącznikami ), Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7. Wymagania stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p.z.p.- Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio wykonujących prace geodezyjne tj. w zakresie usług związanych z Dostawą zmodernizowanej bazy ewidencji gruntów i budynków. 3) W okresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych w wykonywaniem usługi . 4) Po zawarciu umowy a przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od podpisania umowy zobowiązany jest, do przedłożenia Wykazu pracowników wykonujących w/w usługi oraz oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. 5) Nieprzedłożenie wykazu pracowników oraz oświadczenia o których mowa powyżej, lub przedstawienie oświadczeń niekompletnych w wyznaczonym terminie (pracowników wykonujących wskazane czynności), na umowę o pracę może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71354300-7
Dodatkowe kody CPV: 71354000-4, 71355000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa zmodernizowanej bazy EGiB gmina Łęka Opatowska -Zadanie nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT157983.18
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Okregowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Spółka z o.o. ,  opgk@koszalin.home.pl,  ul. Zwycięstwa 140 ,  75-613,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 178350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 178350.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 371398.50
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa zmodernizowanej bazy EGiB gmina Rychtal Zadanie nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT127251.74
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Okregowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Spółka z o.o. ,  opgk@koszalin.home.pl,  ul. Zwycięstwa 140 ,  75-613,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147600.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 343170.00
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa zmodernizowanej bazy EGiB gmina Trzcinica Zadanie nr 3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT179625.14
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Okregowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Spółka z o.o. ,  opgk@koszalin.home.pl,  ul. Zwycięstwa 140 ,  75-613,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 206640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 206640.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 420660.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.