eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Budowa Placu Zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi w ramach projektu rządowego RADOSNA SZKOŁA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Czeladź: Budowa Placu Zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi w ramach projektu rządowego RADOSNA SZKOŁA
Numer ogłoszenia: 396436 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 1 im.Stanisławy Łakomik , ul. Reymonta 80, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 3651557, faks 0-32 3651557.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Placu Zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi w ramach projektu rządowego RADOSNA SZKOŁA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Czeladzi w ramach projektu rządowego RADOSNA SZKOŁA 2.Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV : CPV 45 000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111111-1 Roboty w zakresie burzenia obiektów budowlanych i roboty ziemne 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45442723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 3.W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących prac: 1.oczyszczenie terenu pod plac zabaw 2.przygotowanie terenu pod plac zabaw 3.wykonanie nawierzchni placu zabaw 4.dostawa i montaż urządzeń rekreacyjno - edukacyjnych wraz z elementami dodatkowymi : ławek, koszy oraz tablic informacyjnych : pierwsza z regulaminem określającym zasady i warunki korzystania z placu zabaw druga z napisem Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego Radosna Szkoła 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji: załączniki nr 2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załączniki nr 3 Dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót (załączony pomocniczo - Wykonawca składa ofertę na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej ) 5. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych 5.1.Do wykonania przedmiotu zamówienia , należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym , bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa , zgodnie z art.5 ust.1 Ustawy o wyrobach budowlanych ( Dz.U. Z 2004 r Nr 92 poz 881 ) 5.2.Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw muszą być objęte co najmniej 36 miesięczną gwarancją i być w pełni zgodne ze zintegrowanymi normami bezpieczeństwa PN-EN 1176 oraz posiadać aktualną wersję certyfikatu potwierdzającego zgodność z w/w normą 5.3.Wszystkie urządzenia sportowe i rekreacyjne stanowiące wyposażenie budowanego placu zabaw powinny być zgodne z normami PN-EN 1509, 748, 749, 1270 oraz posiadać inne obowiązujące i właściwe normy. 5.4.Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 5.5.Jeżeli w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktu , Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych stanowiących o ich przydatności , charakterze i wytrzymałości. 6. Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową - załącznik nr 9 (projekt umowy ) 7. Wykonawca udzieli gwarancji na okres: 7.1. 36 m-cy na wykonanie roboty i wyposażenie, 7.2. 60 m-cy na nawierzchnię syntetyczną, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót. Wykonawca w ramach wynagrodzenia obowiązany jest do dokonywania okresowych przeglądów gwarancyjnych przez okres trwania gwarancji .Po każdej kontroli zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.11.11 - 45.11.11.11 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.44.27.23 - 45.44.27.23 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. - warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące dostawę i montaż urządzeń placu zabaw o wartości brutto minimum 80.000 zł każda, oraz co najmniej 1 robotę budowlana obejmującą budowę nawierzchni syntetycznej - bezpiecznej o podobnym charakterze, co przedmiot zamówienia ( plac zabaw, boisko sportowe ) o wartości brutto minimum 50.000 zł).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy , która winna posiadać uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualny (opłacony) wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.24 ust.1 Ustawy, aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji oraz zaświadczeń właściwych organów potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie: - należy wykazać, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł każda, oraz co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą budowę nawierzchni syntetycznej - bezpiecznej o podobnym charakterze, co przedmiot zamówienia ( plac zabaw, boisko sportowe ) o wartości brutto minimum 50.000 zł .;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Kosztorys 3. Pisemne zobowiązania podmiotów oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 4. Zamawiający zaleca, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze 5. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmian w umowie : 1. Na podstawie art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy , nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych , których nie można było przewidzieć - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania sił wyższych . Siła wyższa , o której mowa wyżej jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy , nie stanowiące jego problemów organizacyjnych którego strona umowy nie mogły przewidzieć, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w częściach lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy . Siła wyższa obejmuje szczególność zdarzenia żywiołowego , jak bardzo niska temperatura powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych, b) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia braków lub błędów w dokumentacji projektowej, c) w sytuacjach , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy , a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy , Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umowy na podstawie kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do umowy,. d) wystąpienie okoliczności , których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należnej staranności, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót , e) wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych , 2. Wprowadzone zmiany postanowień niniejszej umowy nie mogą wprowadzać warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach przeprowadzonej procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby wybór innej oferty niż ta, która została wybrana , a ponadto nie mogą naruszać art.140 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.W przedstawionych w ust.1 przypadkach , strony ustalają nowe terminy realizacji zamówienia , z tym , że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerw lub przestoju. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być szczegółowo uzasadniony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. 4. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony , pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1.czeladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-250 Czeladź, ul.Reymonta 80.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 15:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1 - Sekretariat 41-250 Czeladź, ul.Reymonta 80.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane z programu rządowego Radosna Szkoła.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.