eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w 9 miejscowościach (z podziałem na zadania).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Poznań: Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w 9 miejscowościach (z podziałem na zadania).
Numer ogłoszenia: 396104 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa , ul. Solna 10, 61-736 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061-8852-000, faks 061 8472594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w 9 miejscowościach (z podziałem na zadania)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: powierzchnia ok. 3910,26 m2; Poznań powierzchnia ok. 50 m2; Poznań powierzchnia ok. 722 m2; Leszno powierzchnia ok. 294 m2; Nowy Tomyśl powierzchnia ok. 542 m2; Oborniki powierzchnia ok. 515 m2; Śrem powierzchnia ok. 120 m2; Trzcianka powierzchnia ok. 195 m2; Wolsztyn powierzchnia ok. 10 m2; Złotów powierzchnia ok. 37 m2 Chodzież.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie ma

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr Biuro Podawcze PO (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w Poznaniu ul. Solna 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zewnętrzne, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń w Poznaniu przy ul. Solnej 10, o powierzchni 3910,26 m2 Kod CPV 1. 90.61.10.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 2. 90.91.40.00-7 - Usługi sprzątania parkingów 3. 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 4. 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń Zamawiający dzieli zamówienie na zadania: Nr 1 - Prokuratura Okręgowa w Poznaniu, ul. Solna 10, powierzchnia 3910,26 m2 W zakres usługi wchodzą: a) czynności określone codziennie w dni robocze - sprzątanie chodnika, schodów wejściowych, podjazdu, w tym: zamiatanie, usuwanie nieczystości po zwierzętach, b) czynności określone codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych, - sprzątanie liści wokół posesji w sezonie jesiennym, - odśnieżanie wokół posesji w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - odladzanie chodnika, wejścia do budynku i podjazdu w tym: sypanie piaskiem, solą, odkuwanie lodu w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - usuwanie lodu zwisającego z rynien budynku c) czynności określone raz na dwa tygodnie. - usuwanie zanieczyszczeń z wyczystek rur spustowych instalacji deszczowej w okresie jesiennym Rozpoczęcie sprzątania od godziny 6-tej do rozpoczęcia pracy w Prokuraturze i w zależności od warunków atmosferycznych (śnieg, oblodzenie). Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa Higieny Pracy oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel. powierzchnia ok. 3910,26 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w Poznaniu ul. Młyńska 11a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zewnętrzne, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 11a, o powierzchni ok. 50 m2 Kod CPV 1. 90.61.10.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 2. 90.91.40.00-7 - Usługi sprzątania parkingów 3. 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 4. 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń Zamawiający dzieli zamówienie na zadania: Nr 2 - Poznań ul. Młyńska 11a, powierzchnia ok. 50 m2 W zakres usługi wchodzą: a) czynności określone codziennie w dni robocze - sprzątanie chodnika, schodów wejściowych, podjazdu, w tym: zamiatanie, usuwanie nieczystości po zwierzętach, b) czynności określone codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych, - sprzątanie liści wokół posesji w sezonie jesiennym, - odśnieżanie wokół posesji w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - odladzanie chodnika, wejścia do budynku i podjazdu w tym: sypanie piaskiem, solą, odkuwanie lodu w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - usuwanie lodu zwisającego z rynien budynku c) czynności określone raz na dwa tygodnie. - usuwanie zanieczyszczeń z wyczystek rur spustowych instalacji deszczowej w okresie jesiennym Rozpoczęcie sprzątania od godziny 6-tej do rozpoczęcia pracy w Prokuraturze i w zależności od warunków atmosferycznych (śnieg, oblodzenie). Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa Higieny Pracy oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel. powierzchnia ok. 50 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w Lesznie ul. Kasprowicza 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zewnętrzne, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń w Lesznie przy ul. Kasprowicza 3, o powierzchni ok. 722 m2 Kod CPV 1. 90.61.10.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 2. 90.91.40.00-7 - Usługi sprzątania parkingów 3. 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 4. 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń Zamawiający dzieli zamówienie na zadania: Nr 4 - Prokuratura Rejonowa w Lesznie, ul. Kasprowicza 3, powierzchnia ok. 722 m2 W zakres usługi wchodzą: a) czynności określone codziennie w dni robocze - sprzątanie chodnika, schodów wejściowych, podjazdu, w tym: zamiatanie, usuwanie nieczystości po zwierzętach, b) czynności określone codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych, - sprzątanie liści wokół posesji w sezonie jesiennym, - odśnieżanie wokół posesji w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - odladzanie chodnika, wejścia do budynku i podjazdu w tym: sypanie piaskiem, solą, odkuwanie lodu w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - usuwanie lodu zwisającego z rynien budynku c) czynności określone raz na dwa tygodnie. - usuwanie zanieczyszczeń z wyczystek rur spustowych instalacji deszczowej w okresie jesiennym Rozpoczęcie sprzątania od godziny 6-tej do rozpoczęcia pracy w Prokuraturze i w zależności od warunków atmosferycznych (śnieg, oblodzenie). Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa Higieny Pracy oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel. powierzchnia ok. 722 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w Nowym Tomyślu ul. Długa 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zewnętrzne, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń w Nowy Tomyślu przy ul. Długiej 7, o powierzchni ok. 294 m2 Kod CPV 1. 90.61.10.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 2. 90.91.40.00-7 - Usługi sprzątania parkingów 3. 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 4. 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń Zamawiający dzieli zamówienie na zadania: Nr 5 - Prokuratura Rejonowa w Nowym Tomyślu, ul. Długa 7, powierzchnia ok. 294 m2 W zakres usługi wchodzą: a) czynności określone codziennie w dni robocze - sprzątanie chodnika, schodów wejściowych, podjazdu, w tym: zamiatanie, usuwanie nieczystości po zwierzętach, b) czynności określone codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych, - sprzątanie liści wokół posesji w sezonie jesiennym, - odśnieżanie wokół posesji w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - odladzanie chodnika, wejścia do budynku i podjazdu w tym: sypanie piaskiem, solą, odkuwanie lodu w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - usuwanie lodu zwisającego z rynien budynku c) czynności określone raz na dwa tygodnie. - usuwanie zanieczyszczeń z wyczystek rur spustowych instalacji deszczowej w okresie jesiennym Rozpoczęcie sprzątania od godziny 6-tej do rozpoczęcia pracy w Prokuraturze i w zależności od warunków atmosferycznych (śnieg, oblodzenie). Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa Higieny Pracy oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel. powierzchnia ok. 294 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w Oborniki ul. Starorzeczna 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zewnętrzne, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń w Obornikach przy ul. Starorzecznej 2, o powierzchni ok. 542 m2 Kod CPV 1. 90.61.10.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 2. 90.91.40.00-7 - Usługi sprzątania parkingów 3. 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 4. 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń Zamawiający dzieli zamówienie na zadania: Nr 6 - Prokuratura Rejonowa w Obornikach, ul. Starorzeczna 2, powierzchnia ok. 542 m2 W zakres usługi wchodzą: a) czynności określone codziennie w dni robocze - sprzątanie chodnika, schodów wejściowych, podjazdu, w tym: zamiatanie, usuwanie nieczystości po zwierzętach, b) czynności określone codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych, - sprzątanie liści wokół posesji w sezonie jesiennym, - odśnieżanie wokół posesji w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - odladzanie chodnika, wejścia do budynku i podjazdu w tym: sypanie piaskiem, solą, odkuwanie lodu w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - usuwanie lodu zwisającego z rynien budynku c) czynności określone raz na dwa tygodnie. - usuwanie zanieczyszczeń z wyczystek rur spustowych instalacji deszczowej w okresie jesiennym Rozpoczęcie sprzątania od godziny 6-tej do rozpoczęcia pracy w Prokuraturze i w zależności od warunków atmosferycznych (śnieg, oblodzenie). Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa Higieny Pracy oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel. powierzchnia ok. 542 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w Śremie ul. Mickiewicza 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zewnętrzne, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń w Śremie przy ul. Mickiewicza 20, o powierzchni ok. 515 m2 Kod CPV 1. 90.61.10.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 2. 90.91.40.00-7 - Usługi sprzątania parkingów 3. 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 4. 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń Zamawiający dzieli zamówienie na zadania: Nr 7 - Prokuratura Rejonowa w Śremie, ul. Mickiewicza 20, powierzchnia ok. 515 m2 W zakres usługi wchodzą: a) czynności określone codziennie w dni robocze - sprzątanie chodnika, schodów wejściowych, podjazdu, w tym: zamiatanie, usuwanie nieczystości po zwierzętach, b) czynności określone codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych, - sprzątanie liści wokół posesji w sezonie jesiennym, - odśnieżanie wokół posesji w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - odladzanie chodnika, wejścia do budynku i podjazdu w tym: sypanie piaskiem, solą, odkuwanie lodu w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - usuwanie lodu zwisającego z rynien budynku c) czynności określone raz na dwa tygodnie. - usuwanie zanieczyszczeń z wyczystek rur spustowych instalacji deszczowej w okresie jesiennym Rozpoczęcie sprzątania od godziny 6-tej do rozpoczęcia pracy w Prokuraturze i w zależności od warunków atmosferycznych (śnieg, oblodzenie). Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa Higieny Pracy oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel. powierzchnia ok. 515 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w Trzciance ul. Grunwaldzka 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zewnętrzne, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń w Trzciance przy ul. Grunwaldzkiej 8, o powierzchni ok. 730 m2 Kod CPV 1. 90.61.10.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 2. 90.91.40.00-7 - Usługi sprzątania parkingów 3. 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 4. 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń Zamawiający dzieli zamówienie na zadania: Nr 8 - Prokuratura Rejonowa w Trzciance, ul. Grunwaldzka 8, powierzchnia ok. 120 m2 W zakres usługi wchodzą: a) czynności określone codziennie w dni robocze - sprzątanie chodnika, schodów wejściowych, podjazdu, w tym: zamiatanie, usuwanie nieczystości po zwierzętach, b) czynności określone codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych, - sprzątanie liści wokół posesji w sezonie jesiennym, - odśnieżanie wokół posesji w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - odladzanie chodnika, wejścia do budynku i podjazdu w tym: sypanie piaskiem, solą, odkuwanie lodu w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - usuwanie lodu zwisającego z rynien budynku c) czynności określone raz na dwa tygodnie. - usuwanie zanieczyszczeń z wyczystek rur spustowych instalacji deszczowej w okresie jesiennym Rozpoczęcie sprzątania od godziny 6-tej do rozpoczęcia pracy w Prokuraturze i w zależności od warunków atmosferycznych (śnieg, oblodzenie). Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa Higieny Pracy oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel. powierzchnia ok. 120 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w Wolsztynie ul. Roberta Kocha 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zewnętrzne, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń w Wolsztynie przy ul. R. Kocha 29, o powierzchni ok. 195 m2 Kod CPV 1. 90.61.10.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 2. 90.91.40.00-7 - Usługi sprzątania parkingów 3. 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 4. 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń Zamawiający dzieli zamówienie na zadania: Nr 9 - Prokuratura Rejonowa w Wolsztynie, ul. Kocha 29, powierzchnia ok. 195 m2 W zakres usługi wchodzą: a) czynności określone codziennie w dni robocze - sprzątanie chodnika, schodów wejściowych, podjazdu, w tym: zamiatanie, usuwanie nieczystości po zwierzętach, b) czynności określone codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych, - sprzątanie liści wokół posesji w sezonie jesiennym, - odśnieżanie wokół posesji w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - odladzanie chodnika, wejścia do budynku i podjazdu w tym: sypanie piaskiem, solą, odkuwanie lodu w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - usuwanie lodu zwisającego z rynien budynku c) czynności określone raz na dwa tygodnie. - usuwanie zanieczyszczeń z wyczystek rur spustowych instalacji deszczowej w okresie jesiennym Rozpoczęcie sprzątania od godziny 6-tej do rozpoczęcia pracy w Prokuraturze i w zależności od warunków atmosferycznych (śnieg, oblodzenie). Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa Higieny Pracy oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel. powierzchnia ok. 195 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w Złotowie ul. Konopnickiej 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zewnętrzne, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń w Złotowie przy ul. Konopnickiej 5, o powierzchni 10 m2 Kod CPV 1. 90.61.10.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 2. 90.91.40.00-7 - Usługi sprzątania parkingów 3. 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 4. 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń Zamawiający dzieli zamówienie na zadania: Nr 9 - Prokuratura Rejonowa w Złotowie, ul. Konopnickiej 5, powierzchnia 10 m2 W zakres usługi wchodzą: a) czynności określone codziennie w dni robocze - sprzątanie chodnika, schodów wejściowych, podjazdu, w tym: zamiatanie, usuwanie nieczystości po zwierzętach, b) czynności określone codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych, - sprzątanie liści wokół posesji w sezonie jesiennym, - odśnieżanie wokół posesji w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - odladzanie chodnika, wejścia do budynku i podjazdu w tym: sypanie piaskiem, solą, odkuwanie lodu w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - usuwanie lodu zwisającego z rynien budynku c) czynności określone raz na dwa tygodnie. - usuwanie zanieczyszczeń z wyczystek rur spustowych instalacji deszczowej w okresie jesiennym Rozpoczęcie sprzątania od godziny 6-tej do rozpoczęcia pracy w Prokuraturze i w zależności od warunków atmosferycznych (śnieg, oblodzenie). Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa Higieny Pracy oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi sprzątania zewnętrznego, odśnieżania i usuwania oblodzeń w 2012 r. w Chodzieży ul. Krasińskiego 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie zewnętrzne, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń w Chodzieży ul. Krasińskiego 6, powierzchnia 37 m2 Kod CPV 1. 90.61.10.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 2. 90.91.40.00-7 - Usługi sprzątania parkingów 3. 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 4. 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń Zamawiający dzieli zamówienie na zadania: Nr 10 - Prokuratura Rejonowa w Chodzieży ul. Krasińskiego 6, powierzchnia 37 m2 W zakres usługi wchodzą: a) czynności określone codziennie w dni robocze - sprzątanie chodnika, schodów wejściowych, podjazdu, w tym: zamiatanie, usuwanie nieczystości po zwierzętach, b) czynności określone codziennie w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych, - sprzątanie liści wokół posesji w sezonie jesiennym, - odśnieżanie wokół posesji w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - odladzanie chodnika, wejścia do budynku i podjazdu w tym: sypanie piaskiem, solą, odkuwanie lodu w okresie zimowym (7 dni w tygodniu) - usuwanie lodu zwisającego z rynien budynku c) czynności określone raz na dwa tygodnie. - usuwanie zanieczyszczeń z wyczystek rur spustowych instalacji deszczowej w okresie jesiennym Rozpoczęcie sprzątania od godziny 6-tej do rozpoczęcia pracy w Prokuraturze i w zależności od warunków atmosferycznych (śnieg, oblodzenie). Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą własnego sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa Higieny Pracy oraz zapewni wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.