Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Opole: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1703 O Opole - Łubniany od km 0+128 do km 0+825 w miejscowości Kępa - I etap
Numer ogłoszenia: 39607 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu , ul. Książąt Opolskich 27, 45-005 Opole, woj. opolskie, tel. 77 44-14-069 (70), faks 77 44-14-071.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdp.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1703 O Opole - Łubniany od km 0+128 do km 0+825 w miejscowości Kępa - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1703 O Opole - Łubniany od km 0+128 do km 0+825 w miejscowości Kępa - I etap obejmuje m.in. następujący asortyment robót: - roboty drogowe, mostowe, kanalizacyjne, elektryczne, - szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej z przedmiarem robót (DP) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, - przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dopuszcza się możliwość udzielenia (wybranemu w niniejszym postępowaniu wykonawcy/ców robót podstawowych) zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót jakie obejmuje niniejsze postępowanie (do 50% wartości szacowanej) - w przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia zakresu przedmiotowych robót.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokosci - 31 000,00 zł ( słownie złotych: trzydzieści jeden tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BP SA I O/Opole nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857; b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą (na każde wybrane zadanie osobno). 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie były wykonywane (zakończone) co najmniej: ==> jedno zadanie ( robotę) w zakresie dróg, chodników, kanalizacji deszczowej o wartości tego zadania wynoszącej min. 870.000 zł zawierające ( to zadanie ) wykonanie m.in.: - nawierzchnię asfaltobetonową w ilości min. 1000 m2, - nawierzchnię z kostki brukowej w ilości min. 550 m2, - kanalizację deszczową w ilości min. 150 mb, oraz ==> jedno zadanie ( robotę) w zakresie budowy, przebudowy lub remontów obiektów mostowych o wartości tego zadania wynoszącej min. 800.000 zł, - co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że roboty te wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami, wymaganymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), w tym co najmniej: - koparka samojezdna - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 2 szt. - piła do cięcia asfaltu - 1 szt. - płyta do zagęszczenia - 1 szt. - spycharka - 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w zakresie budownictwa drogowego, mostowego i kanalizacji deszczowej odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby spełniające w/w wymagania, w tym co najmniej: - kierownik budowy - min. 5 lat stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym i robót drogowych stanowisku od uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej, - kierownik robót - min. 5 lat stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym mostowych stanowisku od uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży mostowej, ( może to być jedna osoba, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień ) - kierownik robót - min. 5 lat stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym wod.-kan. stanowisku od uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży wod.-kan.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca musi wykazać średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 2.200.000 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4.1) należy przedłożyć : - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania , oraz załączeniem dowodów dotyczących głównych robót , czy zostały wykonane należycie 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4.2) należy przedłożyć : - aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; - Ponadto w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy Pzp należy przedłożyć : listę podmiotów / informację, o której mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp , w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Dokumenty wymagane w przypadku . 2. Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów : 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zawierające zakres czynności , które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów ; 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego ( sprzętu ) na okres udziału w wykonywaniu zamówienia, który to sprzęt zostanie przez ten podmiot udostępniony - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym innych podmiotów 3) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może być dokonana w następujących przypadkach : a. zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy; b. zmianie uległa wysokość stawki VAT c. wystąpiły zamówienia dodatkowe lub zamienne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia dot. robót , których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia, d. wystąpiły zmiany nazwy, adresu, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z innym podmiotem
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z podanej strony internetowej i/lub w sidzibie Zamawiającego po zlożeniu zapotrzebowania..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2013 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27 p. 208..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Wiata magazynowa na sól dla obwodu drogowo - mostowego Nr 1 w Bełżycach
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.