eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Dostawa sprzętu informatycznego GCR/49/ZP/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Tarnowskie Góry: Dostawa sprzętu informatycznego GCR/49/ZP/2012
Numer ogłoszenia: 396040 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342196 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka, ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego GCR/49/ZP/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego zgodnie z parametrami i wymaganiami szczegółowo opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: CZĘŚĆ I. 1. Komputer stacjonarny - 128 szt. 2. Monitor LCD - 128 szt. 3. Licencja dostępowa - 200 szt. 4. Czytnik kodów kreskowych - 45 szt. 5. Wyposażenie specjalistyczne - 4 szt. 6. Szafa serwerowa - 1 szt. CZĘŚĆ II. 1. Przełącznik: min 36 porty RJ45 10/100/1000 autosensing, min 12 portów mini-GBIC (SFP) - 1 szt. 2. Przełącznik: min 20 portów RJ45 10/100/1000 autosensing, min 4 porty mini-GBIC (SFP) - 5 szt. 3. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, posiadać odpowiednie certyfikaty i świadczenia gwarancyjne, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, ubezpieczenie) pokrywa Wykonawca. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem produktu równoważnego rozumie się to, że zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe, które są wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ. Przy zaoferowaniu urządzeń innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ I.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkolenia Komputerowego, ul. Królowej Jadwigi 23, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 417073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 456728,52

  • Oferta z najniższą ceną: 456728,52 / Oferta z najwyższą ceną: 516358,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Senetic Sp. z o.o. Sp.k., ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44161,92

  • Oferta z najniższą ceną: 44161,92 / Oferta z najwyższą ceną: 76825,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.