eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z wszelkimi koniecznymi do realizacji przedmiotu zamówienia urządzeniami zapewniającymi właściwą realizację usługi przez okres 12 miesięcy w lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego. znak sprawyZP- 271/69/2010



Ogłoszenie z dnia 2010-12-06

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z wszelkimi koniecznymi do realizacji przedmiotu zamówienia urządzeniami zapewniającymi właściwą realizację usługi przez okres 12 miesięcy w lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego. znak sprawy: ZP- 271/69/2010
Numer ogłoszenia: 395994 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na świadczenie usługi dostępu do Internetu wraz z wszelkimi koniecznymi do realizacji przedmiotu zamówienia urządzeniami zapewniającymi właściwą realizację usługi przez okres 12 miesięcy w lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego. znak sprawy: ZP- 271/69/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu a także instalacja wszelkich niezbędnych urządzeń zapewniających właściwą realizację usługi dostępu do Internetu na rzecz Zamawiającego przez okres 12 miesięcy w następujących lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego: A. Filia UPPK w Skawinie, 32 - 050 Skawina, ul. Ogrody 17; B. Filia UPPK w Słomnikach, 32 - 090 Słomniki, ul. Kościuszki 64; C. Filia UPPK w Krzeszowicach, 32 - 065 Krzeszowice, ul. Kościuszki 3; D. Archiwum Zakładowe w Skawinie, 32 - 050 Skawina, ul. Kopernika 13; E. Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego w Krakowie, 30 - 019 Kraków, ul. Mazowiecka 21; Kody wg CPV: Przedmiot główny: 72400000 - 4 Usługi internetowe Usługa będzie obejmować: 1. Zestawienie, uruchomienie i udostępnianie przez 24 godziny na dobę stałych, łączy dostępowych wraz z niezbędnymi urządzeniami teletransmisji zapewniającymi szerokopasmowy dostęp do Internetu. 2. Udostępnienie stałych rutowalnych adresów IP - na jedno łącze przypadną co najmniej trzy użyteczne adresy IP do wykorzystania przez użytkownika. 3. Brak limitów transferu danych. 4. Całodobową pomoc techniczną w okresie trwania umowy. Wykonawca zapewni łącza o następujących parametrach: W Skawinie, ul. Ogrody 17: a) prędkość danych pobieranych (download) 4 Mb/s, b) prędkość danych wysyłanych (upload) 1 Mb/s, c) brak limitów na transfer danych w przypadku pobierania i wysyłania, d) przepustowość na danych uzyskana chwilowo będzie równa gwarantowanej przepustowości na łączu transmisji danych pobieranych i wysyłanych; Filia UPPK w Słomnikach, 32 - 090 Słomniki, ul. Kościuszki 64; a) prędkość danych pobieranych (download) 4 Mb/s, b) prędkość danych wysyłanych (upload) 1 Mb/s, c) brak limitów na transfer danych w przypadku pobierania i wysyłania, d) przepustowość na danych uzyskana chwilowo będzie równa gwarantowanej przepustowości na łączu transmisji danych pobieranych i wysyłanych; Filia UPPK w Krzeszowicach, 32 - 065 Krzeszowice, ul. Kościuszki 3; a) prędkość danych pobieranych (download) 4 Mb/s, b) prędkość danych wysyłanych (upload) 1 Mb/s, c) brak limitów na transfer danych w przypadku pobierania i wysyłania, d) przepustowość na danych uzyskana chwilowo będzie równa gwarantowanej przepustowości na łączu transmisji danych pobieranych i wysyłanych; Archiwum Zakładowe w Skawinie, 32 - 050 Skawina, ul. Kopernika 13; a) prędkość danych pobieranych (download) 4 Mb/s, b) prędkość danych wysyłanych (upload) 1 Mb/s, c) brak limitów na transfer danych w przypadku pobierania i wysyłania, d) przepustowość na danych uzyskana chwilowo będzie równa gwarantowanej przepustowości na łączu transmisji danych pobieranych i wysyłanych; Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego w Krakowie, 30 - 019 Kraków, ul. Mazowiecka 21; a) prędkość danych pobieranych (download) 10 Mb/s, b) prędkość danych wysyłanych (upload) 4 Mb/s, c) brak limitów na transfer danych w przypadku pobierania i wysyłania, d) przepustowość na danych uzyskana chwilowo będzie równa gwarantowanej przepustowości na łączu transmisji danych pobieranych i wysyłanych; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych; 3. Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.