eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wymiana d¼wigu osobowego szpitalnego, przelotowego pracuj±cego w Pawilonie Nr I oraz d¼wigu nieprzelotowego pracuj±cego w Pawilonie Nr II Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-02-24

Tarnów: Wymiana d¼wigu osobowego szpitalnego, przelotowego pracuj±cego w Pawilonie Nr I oraz d¼wigu nieprzelotowego pracuj±cego w Pawilonie Nr II Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie
Numer og³oszenia: 39591 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika , ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. ma³opolskie, tel. 014 6310100, faks 014 6310337.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ssz.tar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana d¼wigu osobowego szpitalnego, przelotowego pracuj±cego w Pawilonie Nr I oraz d¼wigu nieprzelotowego pracuj±cego w Pawilonie Nr II Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymiana d¼wigu osobowego szpitalnego, przelotowego pracuj±cego w Pawilonie Nr I oraz d¼wigu nieprzelotowego pracuj±cego w Pawilonie Nr II Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie o parametrach okre¶lonych w Za³±cznikach Nr 6.1 i 6.2 do SIWZ. Sprawa: AE/ZP-27-07/10.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane: 4 200,00 PLN Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy jest wymagane w wysoko¶ci 2% ceny ca³kowitej podanej w ofercie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.1 SIWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i ni¿ej opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.2 SIWZ oraz dokumentów o których mowa w pkt IV.2.2 SIWZ tj. wykazu wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie, a wykaz bêdzie zawiera³ co najmniej 1 dostawê zwi±zan± z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonaln± do przedmiotu zamówienia, tj. odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i ni¿ej opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i ni¿ej opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i ni¿ej opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spe³niania warunku Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.4 SIWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca za³±czy do oferty podpisane o¶wiadczenie. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie wymaganych o¶wiadczeñ i ni¿ej opisanych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia - nie spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    1. O¶wiadczenie, ¿e urz±dzenia stanowi±ce przedmiot zamówienia spe³niaj± warunki wymagane aktualnymi przepisami prawa dopuszczeñ i zezwoleñ na eksploatacjê. oraz, ¿e oferowane urz±dzenia s± nowe, kompletne i spe³niaj± wymogi okre¶lone w Za³±cznikach Nr 6.1 i 6.2 do SIWZ oraz oferowane zgodnie z Za³±cznikami Nr 6.1 i 6.2 do SIWZ. 2. Wype³nione i podpisane Za³±czniki Nr 6.1 i 6.2 do SIWZ okre¶laj±ce wymagane i oferowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zamierza zrealizowaæ zamówienie si³ami w³asnymi, a w przypadku podzlecenia czê¶ci zamówienia nale¿y (w pkt III.3 Formularza Ofertowego) wskazaæ czê¶æ zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z tre¶ci± specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrze¿eñ i akceptuje ogólne warunki umowy ujête w niniejszej specyfikacji. 3. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zobowi±zuje siê do wniesienia tytu³em zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy równowarto¶ci 2 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie, przed zawarciem umowy. 4. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Kopiê dokumentu potwierdzaj±cego zabezpieczenie oferty akceptowan± form± wadium 6. Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunku dotycz±cego sytuacji finansowej polega na zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26. ust. 2b ustawy wymaga siê za³±czenia do oferty orygina³u lub kopii informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których podmioty te posiadaj± rachunek, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub ich zdolno¶æ kredytow±, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert na kwotê, któr± Wykonawca pozyska od tych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje, z uwzglêdnieniem art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy : 1) terminu realizacji zamówienia : a) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, co udokumentuje na pi¶mie b) wyst±pienia przerw w realizacji umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego po pisemnym stwierdzeniu tego faktu przez Zamawiaj±cego, 2) innych postanowieñ umowy w przypadkach: a) zmian wynikaj±cych z przekszta³ceñ w³asno¶ciowych, b) zmian organizacyjno-technicznych, c) zmiany adresu , d) obni¿enia ceny, e) zast±pienia przedmiotu umowy w czê¶ci produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13 pokój nr 13 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.