eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa konserwacji oraz obsługi awaryjnej systemów alarmowych, monitorowania systemów alarmowych przez SUFO oraz konwojowanie wartości pieniężnych. Nr sprawyPOIN/125/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Wrocław: Usługa konserwacji oraz obsługi awaryjnej systemów alarmowych, monitorowania systemów alarmowych przez SUFO oraz konwojowanie wartości pieniężnych. Nr sprawy: POIN/125/2009
Numer ogłoszenia: 395776 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, faks 0-71 7652 228.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji oraz obsługi awaryjnej systemów alarmowych, monitorowania systemów alarmowych przez SUFO oraz konwojowanie wartości pieniężnych. Nr sprawy: POIN/125/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na usługę konserwacji oraz obsługi awaryjnej systemów alarmowych, monitorowania systemów alarmowych przez SUFO oraz konwojowanie wartości pieniężnych o wartości poniżej 133.000 euro. Nr sprawy: POIN/125/2009.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art.24 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1.1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę , nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 1.2. wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po głoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 1.3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 1.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-3. 1.11. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 1.12. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 1.13. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; 1.14. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą . 2. Zgodnie z art. 22 ust.1 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca powinien spełniać warunki zawarte w ustawie z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631z późn. zm.), ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn.zm.), rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007r. (Dz.U. z 2007r. Nr 126 poz. 876) w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony oraz szczególnych wymagań w zakresie ochrony fizycznej jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych oraz rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U z 1998r. nr 129 poz. 859 z późn. zm), tzn. posiadać: Zadanie nr 1-18 a) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; b) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego wydane przez Służby Ochrony Państwa; c) kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych; d) pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służby Ochrony Państwa e) instalatorów systemów alarmowych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia min. 4, którzy winni posiadać: - licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; - świadectwa ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4; f) poświadczenia bezpieczeństwa dla osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia o klauzuli co najmniej POUFNE g) certyfikaty lub świadectwa kwalifikacyjne na system lub poszczególne urządzenia alarmowe przewidywane do instalacji w obiektach wojskowych. Zadanie nr 19: a) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; b) funkcjonująco całodobowo centrum monitorowania c) wyposażone i uzbrojone ruchome załogi (patrole) interwencyjne d) licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia e) możliwość rejestrowania, archiwizacji i odtwarzania zdarzeń zaistniałych w monitorowanym systemie alarmowym, co najmniej z 3 ostatnich miesięcy . Zadanie nr 20: a) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; b) pojazd przystosowany do przewozu wartości pieniężnych zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne c) pracowników ochrony (konwojentów) posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 21) (dotyczy zadania nr 1-20) 1.2. oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 22) (dotyczy zadania nr 1-20) 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy zadania nr 1-20) 1.4. ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia ( ustawa z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn.zm.) (dotyczy zadania nr 1-20) 1.5. świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW) lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (SKW). Podstawa: Art. 65 i 66 Ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U z 2005r. Nr 196, poz. 163 z późn. zm ) (dotyczy zadania nr 1-18) 1.6. oświadczenie o posiadaniu przeszkolonego pełnomocnika (wg załącznika nr 23) (dotyczy zadania nr 1-18) 1.7. oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej (wg załącznika nr 23) (dotyczy zadania nr 1-18) 1.8. imienny wykaz instalatorów systemów alarmowych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia wraz z: - licencjami pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia - świadectwami ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4 - poświadczeniami bezpieczeństwa dla osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia o klauzuli co najmniej POUFNE. Wykaz imienny pracowników przewidzianych do realizacji usługi na terenie obiektu (wg załącznika nr 26) (dotyczy zadania nr 1-18) 1.9. oświadczenie o posiadaniu uzbrojonych i wyposażonych ruchomych załóg (patroli interwencyjnych) (wg załącznika nr 24) (dotyczy zadania nr 19) 1.10. oświadczenie o posiadaniu całodobowego centrum monitorowania (wg załącznika nr 24) (dotyczy zadania nr 19) 1.11. oświadczenie o możliwości rejestrowania, archiwizacji i odtwarzania zdarzeń zaistniałych w monitorowanym systemie alarmowym, co najmniej z 3 ostatnich miesięcy oraz, że zostanie ono udostępnione upoważnionym pracownikom z monitorowanej jednostki na każde ich żądanie (wg załącznika nr 24) (dotyczy zadania nr 19) 1.12. oświadczenie o posiadaniu uzbrojonych pracowników ochrony (konwojentów) posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia (wg załącznika nr 25) (dotyczy zadania nr 20) 1.13. oświadczenie o posiadaniu pojazdu przystosowanego do przewozu wartości pieniężnych zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne wg załącznika nr 25) (dotyczy zadania nr 20) 1.14. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) (dotyczy zadania nr 1-20).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław Obornicka 100-102 bud.nr 2 pok.101 lub pocztą po dokonaniu przelewu. Opłata 29,28zł, prośby na fax:071/765 62 28, przelew 5110106740001271391200000 NBP O/O Wrocław, tytuł: POIN/129/2009.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wrocław Obornicka 100-102 bud. nr 2, I piętro, pok. 121 kancelaria jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 18 - Konserwacja oraz obsługa awaryjna systemów alarmowych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - Monitorowanie systemów alarmowych przez SUFO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 19 - Monitorowanie systemów alarmowych przez SUFO wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - Konwojowanie wartości pieniężnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 20 - Konwojowanie wartości pieniężnych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.