eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-Borki › ZAKUP UŻYWANEGO AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB, W SZCZEGÓLNOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-09-30

Olszewo-Borki: ZAKUP UŻYWANEGO AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB, W SZCZEGÓLNOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ
Numer ogłoszenia: 395766 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki , ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, faks 029 7613223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP UŻYWANEGO AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB, W SZCZEGÓLNOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego autobusu do przewozu osób, w szczególności dzieci i młodzieży szkolnej Nazwa i kod wg CPV: 34.12.10.00-1 - autobusy i autokary 2) Szczegółowy opis Autobus powinien spełniać poniższe warunki: LP WARUNKI/ PARAMETRY Wymagania Zamawiającego 1. model, typ, zabudowa turystyczny lub międzymiastowy 2. Rok produkcji preferowany rok produkcji 2005 r. 3. Przebieg pojazdu preferowany przebieg 400 000 km 4. Wymiary autobusu a) długość: max 11 m b) szerokość max 2,5 m c) wysokość 3,30 m 5. Liczba miejsc Liczba miejsc siedzących: 40 do 50 osób 6. Zbiornik paliwa a) wykonany ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie b) wlew paliwa zamykany na zamek. 7. Silnik a) moc silnika od 200 do 350 KM; umiejscowiony z tyłu pojazdu b) spełniający wymagania normy czystości spalin minimum EURO 2 c) układ turboładowania z chłodzeniem powietrza doładowującego; 8. Skrzynia biegów manualna 6 biegowa z retarderem lub elektryczny hamulec 9. Napęd napęd na koła tylne 10. Układ chłodzenia przewody układu chłodzenia: odporne na korozję. 11. Ogrzewanie wodne, wykorzystujące ciepło z układu chłodzenia silnika + (webasto) 12. Klimatyzacja klimatyzacja sterowana automatycznie 13. Układ pneumatyczny wyposażony w: a) sprężarkę o wydatku powietrza dostosowanym do pracy pojazdu b) przewody wykonane z materiałów w pełni odpornych na korozję c) podgrzewany osuszacz powietrza oraz automatyczny separator kondensatu; 14. Układ hamulcowy 1) hamulec zasadniczy - sterowany pneumatycznie, posiadający: a) okładziny cierne bezazbestowe ze wskaźnikiem zużycia okładzin; b) system zapobiegający blokowaniu kół podczas gwałtownego hamowania - ABS; c) system zapobiegający poślizgowi kół podczas ruszania na śliskiej nawierzchni - ASR; 2) hamulec postojowy działający na oś napędową, uruchamiany bezcięgłowo dźwignią na desce rozdzielczej kierowcy; 15. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym 16. Zawieszenie Pneumatyczne na miechach gumowych, układem poziomującym z możliwością zmiany poziomu z pulpitu kierowcy 17 Nadwozie a) wyposażone w szyberdach, szyby nadwozia podwójne izolujące nadmierną temperaturę dodatnią jak i ujemną i nie ulegają zaparowaniu b) lusterka elektrycznie sterowane i podgrzewane 18. Wykończenie wnętrza podłoga - płyta wodoodporna o budowie zoptymalizowanej pod względem dźwiękowym, pokryta wykładziną antypoślizgową, twardą ( o dużej trwałości ) zgrzewaną na łączeniach i wykończona listwami ozdobnymi, łatwa do utrzymania czystości na całej długości autobusu, przystosowana do zmywania bieżącą wodą. Oświetlenie indywidualne i centralne 19. Siedzenia Wszystkie skierowane do przodu, oparcia miękkie, niepodarte 20. Drzwi a) dwoje drzwi w układzie 1 - 1, wyposażonych w mechanizm powrotnego otwierania w przypadku natrafienia na przeszkodę; b) sterowanie drzwi: z miejsca pracy kierowcy; c) wszystkie drzwi wyposażone w zamki umożliwiające ich ryglowanie, drzwi kierowcy zamykane na zamek 21. Miejsce pracy kierowcy a) lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie, lusterka wewnętrzne zapewniające dostateczną widoczność przedziału pasażerskiego regulowane elektrycznie b) fotel kierowcy z podgłówkiem i z wielopołożeniową możliwością regulacji siedziska i oparcia, zawieszony pneumatycznie; 22. Instalacja elektryczna a) napięcie 24 V; b) wiązki przewodów ułożone w szczelnie zamkniętych kanałach lub przewodach zabezpieczających je przed zabrudzeniami i wilgocią w czasie eksploatacji , szczególnie w warunkach zimowych. 23. Okna a) szyba przednia ze szkła wielowarstwowego klejonego; b) wszystkie szyby gładkie wykonane ze szkła hartowanego podwójne 24. Koła i ogumienie a) obręcze stalowe; b) opony radialne, całostalowe, bezdętkowe z maksymalnym zużyciem nie przekraczającym 30% (zestaw letnich + zimowych) c) jedno kompletne koło zapasowe 25. Inne urządzenia i wyposażenie a) mikrofon, b) radio, c) wyjścia awaryjne wyposażone w wybijak i oznaczone napisem przód i tył d) oświetlenie zewnętrzne zgodnie z przepisami ruchu drogowego 26. Powłoki i kolorystyka poszycie zewnętrzne: powłoki zewnętrzne wykonane lakierami poliuretanowymi lub akrylowymi, o podwyższonej odporności na ścieranie przy myciu pojazdów na myjniach wieloszczotkowych. 3) Określone wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku 23.6 do SIWZ. 4) Autobus musi być sprawny technicznie, wolny od wad. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia faktycznego stanu technicznego pojazdu ze stanem opisanym w ofercie przez Wykonawcę. Stan faktyczny pojazdu określi rzeczoznawca powołany przez zamawiającego. Autobus powinien mieć wymienione wszystkie filtry, oleje oraz płyny eksploatacyjne. Autobus oraz wyposażenie powinno być całkowicie sprawne. 5) Autobus winien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty do przerejestrowania/zarejestrowania w Polsce przez Zamawiającego: - kartę pojazdu, - dowód rejestracyjny, - aktualną polisę OC. 6) Oferowany autobus musi posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające do ruchu, książkę pojazdu wraz z udokumentowanym przebiegiem aktualnymi wpisami serwisowymi w okręgowej stacji diagnostycznej. Nie może być przedmiotem zastawu i musi być wolny od jakichkolwiek obciążeń..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), które musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030 z adnotacją: Postępowanie nr ROSO.271.4.2013 ZAKUP UŻYWANEGO AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB, W SZCZEGÓLNOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ 2) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. 3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4) Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5) Wadium wniesione w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp należy złożyć w oryginale jako luźna, niezszyta część oferty. 6) W przypadku wniesienia wadium w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp dokumenty takie muszą zawierać co najmniej następujące informacje: 7) określenie przedmiotu przetargu - należy wpisać nazwę: ZAKUP UŻYWANEGO AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB, W SZCZEGÓLNOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ a) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); b) określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia: Gmina Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki, ul. Wł. Broniewskiego 13; c) określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie - dane Wykonawcy; jeżeli ofertę składa podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład, chyba że umowa podmiotu wspólnego stanowi inaczej, d) określenie kwoty gwarancji/poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich i wynikać wprost z treści gwarancji/poręczenia; e) gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; f) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni, licząc od dnia w którym upłynął termin składania ofert; g) z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie, bez konieczności składania dodatkowych dokumentów, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 8) Zamawiający zwraca wadium w terminie i zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; z zastrzeżeniem art. 26 ust 2c ustawy Pzp. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Rok produkcji - 20
  • 3 - Przebieg w kilometrach - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku wystąpienia wcześniej nieprzewidzianej okoliczności, która będzie miała wpływ na należyte wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności: a) zmianę materiałów w trakcie realizacji dostaw na inne o tych samych lub lepszych parametrach niż zaoferowane w ofercie pod warunkiem uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego; b) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT - wg wskaźników wynikających z wprowadzonych przepisów prawa; c) zmianę podwykonawców - jeśli w ofercie będą tacy przewidziani - jeśli współpraca z dotychczasowymi byłaby niemożliwa z jakiegokolwiek powodu, jeśli Wykonawca korzystał z wiedzy i doświadczenia, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp innych podmiotów przy składaniu oferty na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązany jest w przypadku zmiany podwykonawców przedstawić dokumenty, potwierdzające że nowy podwykonawca posiada co najmniej takie samo doświadczenie i wiedzę jak ten wskazany w ofercie na podstawie której oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego na własny koszt także dokumenty, wymienione w ust. 10 SIWZ - odnoszące się do nowego podwykonawcy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. 2A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.