eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień Kujawski › Przebudowa drogi gminnej Czaple Nowe - Czaple od km 3+535 do km 4+100 o długości 565,00 m gmina Lubień Kujawski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Lubień Kujawski: Przebudowa drogi gminnej Czaple Nowe - Czaple od km 3+535 do km 4+100 o długości 565,00 m gmina Lubień Kujawski
Numer ogłoszenia: 395750 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183525 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Lubień Kujawski, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2843089 w. 51, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Czaple Nowe - Czaple od km 3+535 do km 4+100 o długości 565,00 m gmina Lubień Kujawski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi gminnej, która jest kontynuacją drogi gminnej Czaple Nowe - Czaple. Posiada obecnie nawierzchnię gruntową o szerokości 3.00-5.00m. Przebiega przez zwarte tereny wsi Czaple. Droga wpisana jest w istniejący wydzielony pas drogowy. Nie występują rowy przydrożne. Konfiguracja terenu powoduje zalewanie gospodarstw zlokalizowanych przy drodze w momencie występowania obfitych opadów deszczowych. Parametry i założenia projektowe drogi: - droga powiatowa klasy L - kategoria ruchu KR1 (ilość osi obliczeniowych 80kN) - prędkość projektowa 30 km/h - szerokość jezdni - 350 cm - szerokość korony drogi - 500 cm - pobocza obustronne gruntowe po 75 cm - spadek jednostronny 2% na odcinku od łuku poziomego w km 3+657 do km 4+100 - pobocza gruntowe po 100 cm - projektowana nowa konstrukcja drogi - lokalne prawostronne rowy o przekroju trapezowym - odstojniki W km 3+657 zaprojektowano łuk poziomy o promieniu R20.00 m inne parametry tego łuku T 22.60 SW 10.18 PSK 33.86 PP 2x20.00 P 2x1.00 Załamanie osi występuje w km 3+883 Pozostałe odcinki są prostymi. Zaprojektowano jeden typ konstrukcji : odcinek od km 3+535 do km 4+100 - warstwa ścieralna gr.4cm z BA - warstwa wiążąca gr.4cm z BA grysowo-żwirowa - warstwa podbudowy gr.25cm z kamienia łamanego wapiennego 0/63mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem podbudowy - warstwa odcinająca gr.10cm z piasku podłoże pod warstwy konstrukcyjne należy wyprofilować i zagęścić zjazdy do gospodarstw - warstwa ścieralna gr.5cm z BA min-asf żwirowo - grysowa - warstwa podbudowy gr.30cm z kamienia wapiennego 0/63mm z zamiałowaniem, zaklinowaniem - warstwa odcinajaca gr.10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe zjazdy na pola - nawierzchnia gr.30cm z kamienia wapiennego 0/63mm z zamiałowaniem, zaklinowaniem - warstwa odcinajaca gr.10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe - na długości zjazdu i szerokości 35cm wykonać pasek gr.5cm z masy bitumicznej zabez- pieczający krawędź nawierzchni przed destrukcją Na zjazdach zlokalizowanych na rowach wykonać przepusty z rur betonowych śr.40cm posadowionych na ławie gr.20cm z pospółki. Ścianki betonowe zastosować na zjazdach na pola, skrzyżowaniach, do posesji. Na zjazdach na pola na przepustach zastosować ścianki z płatów darniny. Projektowana konstrukcja ma za zadanie zabezpieczyć istniejącą nawierzchnię przyjętą jako podbudowa przed całkowitą degradacją, na odcinku w miejscowości Stępka wzmacniając konstrukcję, poprawiając równość, zwiększając stopień bezpieczeństwa jak i komfort jazdy uczestników ruchu. Wykonać oczyszczenia, skropienia międzywarstwowe bitumem. Szczegółowe dane techniczne zostały zawarte w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do zakończenia prac budowlanych, uporządkowania terenu budowy i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej podwykonawczej. Kosztorys nakładczy nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.26.00 - Wycinanie i napełnianie 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum wykonawców w składzie:Lider; Invest Development Sp. z o.o., Partner: Molewski Sp. z o.o., ul. Kaliska 11, 87-860 Chodecz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 265858,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 268950,16

  • Oferta z najniższą ceną: 268950,16 / Oferta z najwyższą ceną: 368245,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.