eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe), który będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach w tym zakresie, a w szczególności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-12-02

Zgierz: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe), który będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach w tym zakresie, a w szczególności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529)
Numer ogłoszenia: 395702 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7164941, faks 042 7174160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupzgierz.pl; bip.pupzgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe), który będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach w tym zakresie, a w szczególności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przez przesyłki listowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie przesyłki listowe o wadze do 2 000 g i rozmiarach określonych gabarytem A i B 1) Zwykłe - przesyłki listowe nierejestrowane, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii, 2) Zwykłe o przyspieszonym trybie doręczenia - przesyłki listowe nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym 3) Polecone nie będące przesyłkami najszybszej kategorii - przesyłki listowe rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą zawartości lub uszkodzeniem, 4) Polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą zawartości lub uszkodzeniem, 5) Polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii i doręczane za potwierdzeniem odbioru obsługiwanego na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego. 6) Polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii i doręczane za potwierdzeniem odbioru obsługiwanego na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego. 2. Przesyłki listowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia obejmują w szczególności przesyłki o następujących gabarytach: 1) Gabaryt A - przesyłki o wymiarach: - minimum : wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm - maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości (grubości) 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm. b) Gabaryt B - przesyłki o wymiarach: - minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, lub długość 325 mm, lub szerokość 230 mm. - maksimum: suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 3. Przez paczki pocztowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia zamawiający rozumie przesyłkę rejestrowaną, niebędącą przesyłką listową o wadze do 10 000 g i wymiarach z których żaden nie może przekroczyć 2 000 mm albo które nie mogą przekroczyć 1 500 mm dla sumy długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość. 1) Gabaryt A to paczka o wymiarach: - minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 14 mm. - maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm. 2) Gabaryt B to paczka o wymiarach: - minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. - maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość wynosi 3000 mm . 4. Wykonawca musi zapewnić możliwość samodzielnego nadawania przez Zamawiającego wszystkich przesyłek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, w placówkach nadawczych wskazanych przez Wykonawcę, czynnych od poniedziałku do piątku w godz. co najmniej od 800 do 1500 usytuowanych w miejscowościach objętych właściwością miejscową Zamawiającego, w których Zamawiający posiada siedzibę główną i oddziały terenowe takie jak: 1) Zgierz, ul Barona 10, siedziba główna Zamawiającego 2) Aleksandrów Łódzki - Punkt Informacyjno - Konsultacyjny, ul. Piotrkowska 4/6 3) Głowno, Punkt Informacyjno - Konsultacyjny, ul. Norblina 1 4) Ozorków, Punkt Informacyjno - Konsultacyjny ul. Kościelna 1 5) Parzęczew, Punkt Informacyjno - Konsultacyjny ul. Południowa 1 6) Stryków, Punkt Informacyjno - Konsultacyjny, ul. Kościuszki 29 5. Wykonawca musi jednocześnie zapewnić dysponowanie placówkami przeznaczonymi do odbioru wszystkich przesyłek, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym awizowanych, usytuowanych w miejscowościach powiatu zgierskiego tak jak w ust 4. i czynnych w dniach i godzinach tak jak w ust. 4. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość usytuowania placówek, o których mowa w ust. 4 i 5 w miejscowościach innych niż wymienione w pkt 1) - 6) z zastrzeżeniem, że odległość tych placówek od siedzib zamawiającego w tych miejscowościach nie może przekraczać odległości drogowej 3 km. 7. Objęte przedmiotem niniejszego zamówienia przesyłki dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego na przesyłce miejsca w kraju i za granicą objętego porozumieniami międzynarodowymi w tym zakresie. 8. Zamawiający zobowiązuje się do zamieszczania na przesyłkach listowych i paczkach na stronie adresowej przesyłki , nazwy i adresu odbiorcy zgodnie z zestawieniem nadanych przesyłek rejestrowanych, określając jednocześnie rodzaj przesyłki (polecona, najszybszej kategorii czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru) , umieszczenia nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres zamawiającego oraz oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę według wzoru Wykonawcy. 9. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) Prawidłowego adresowania nadawanych przesyłek zgodnie z powszechnie obowiązującymi normami w tym zakresie. 2) Sporządzania dla nadawanych przesyłek zestawień w dwóch egzemplarzach, uwzględniających podział na przesyłki rejestrowane i nierejestrowane, kategorie i podziały wagowe, sporządzanych odrębnie przez każdą z placówek wymienionych w ust 4 10. Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania przesyłek do nadania w stanie uporządkowanym , co oznacza: 1) Dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek nadanych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy (dla celów rozliczeniowych) a kopia dla Zamawiającego i stanowić będzie potwierdzenie nadania wpisanych przesyłek, 2) Dla przesyłek nierejestrowanych zestawienie ilościowe przesyłek musi uwzględniać ich ilość w poszczególnych kategoriach wagowych, sporządzone w dwóch egzemplarzach, z których oryginał przeznaczony jest dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia dla Zamawiającego w celach potwierdzenia nadania danej partii przesyłek. 11. Zamawiający wymaga aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki oraz miejsce /jednostkę organizacyjną Wykonawcy, spośród wymienionych w ust. 4, która nadała przesyłkę . 12. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie ich bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z adresem. 13. Opakowanie przesyłek listowych stanowiła będzie odpowiednio zabezpieczona, koperta Zamawiającego, natomiast opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwić jej uszkodzenie w czasie przyjmowania, przemieszczania i doręczania. 14. Jeżeli przesyłki listowe oraz paczki wymagać będą specjalnego oznaczenia lub opakowania właściwego dla Wykonawcy, to Wykonawca, we własnym zakresie, dostarczy wszelkie materiały niezbędne do tego celu. 15. Wykonawca zobowiązany jest do honorowania i obsługi potwierdzenia odbioru, stanowiącego potwierdzenie nadania i odbioru przesyłki na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U z 2013 r., poz. 267) dla przesyłek nadanych w sposób wymieniony w ust. 1pkt. 5 i 6 niniejszej specyfikacji zawierające datę odbioru przesyłki i podpis odbiorcy, które Wykonawca będzie niezwłocznie doręczał do Zamawiającego właściwie do miejsca nadania przesyłki. 16. W każdym przypadku nieobecności adresata przesyłki Wykonawca pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki (pierwsze awizo) zawierające wskazanie miejsca i czasu odbioru przesyłki przez adresata. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia, a po upływie tego terminu, w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia ( powtórne awizo ) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie czternastodniowego terminu nieodebrana przez adresata, przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny nieodebrania przesyłki zgodnie z art. 44 Kpa. 17. Przedmiot zamówienia obejmuje również doręczenie zwrotów przesyłek niedoręczonych adresatom z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy) i w takim przypadku, Zamawiający wymaga, aby koszt zwrotu do Zamawiającego przesyłki niedoręczonej adresatowi, nie przekraczał kosztu nadania przesyłki według cen dla nadania przesyłki, która nie jest przesyłką najszybszej kategorii. 18. W przypadku zwrotu przesyłek niedoręczonych Zamawiający wymaga określenia powodu, przyczyny niedoręczenia. 19. Nadanie przez Wykonawcę przesyłek objętych przedmiotem zamówienia w przypadku braku zastrzeżeń ( nieprawidłowe opakowanie, niezgodność wpisów do dokumentów nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty) odbywać się będzie w dniu dostarczenia przesyłek przez Zamawiającego. 20. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych od Zamawiającego przesyłek do nadania, Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśni je Zamawiającemu. W przypadku braku możliwości ich usunięcia w dniu dostarczenia, nadanie tych przesyłek nastąpi w dniu następnym lub po ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego. 21. Przewidywana, szacunkowa orientacyjna ilość przesyłek, listowych i paczek w tym poszczególnych rodzajów przesyłek wymienionych w ust.1 i 3 w okresie obowiązywania umowy została wskazana w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji z zastrzeżeniem, że rzeczywiste ilości przesyłek jak i ich rodzaje, w okresie obowiązywania umowy, będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w wyżej wymienionym załączniku. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko i wyłącznie za faktycznie wykonane usługi. 22. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie na podstawie zawartej umowy. 23. Za okres rozliczeniowy do fakturowania Zamawiający przyjmuje okresy miesięczne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie - posiadanie przez wykonawcę wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (DZ.U z 2012 r. poz. 1529). Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dołączonego do oferty ww. wpisu lub zaświadczenia o jego posiadaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający rozumie wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi pocztowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe o wartości zamówienia nie mniejszej niż 120 000 zł. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie informacji zawartych w WYKAZIE WYKONANYCH USŁUG POCZTOWYCH stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji oraz załączonych dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający rozumie: Zapewnienie przez wykonawcę możliwości nadawania wszystkich przesyłek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, w placówkach nadawczych będących w dyspozycji wykonawcy, czynnych od poniedziałku do piątku w godz. co najmniej od 800 do 1500 usytuowanych w miejscowościach objętych właściwością miejscową Zamawiającego, w których Zamawiający posiada siedzibę główną i oddziały terenowe tj. w obszarze powiatu zgierskiego w miejscowościach: 1) Zgierz, ul Barona 10, siedziba główna 2) Aleksandrów Łódzki - Punkt Informacyjno-Konsultacyjny ul. Piotrkowska 4/6 3) Głowno, Punkt Informacyjno-Konsultacyjny, ul. Norblina 1 4) Ozorków, Punkt Informacyjno-Konsultacyjny ul. Kościelna 1 5) Parzęczew, Punkt Informacyjno-Konsultacyjny ul. Południowa 1 6) Stryków, Punkt Informacyjno-Konsultacyjny, ul. Kościuszki 29 Zamawiający dopuszcza możliwość usytuowania tych placówek w miejscowościach innych niż wymienione w pkt 1) - 6) z zastrzeżeniem, że odległość tych placówek od siedzib zamawiającego w tych miejscowościach nie może przekraczać odległości drogowej 3 km. Wykonawca musi jednocześnie dysponować placówkami przeznaczonymi do odbioru wszystkich przesyłek, nadanych przez Zamawiającego, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym awizowanych, usytuowanymi w miejscowościach powiatu zgierskiego tak jak dla placówek przeznaczonych do nadawania przesyłek i czynnych w dniach i godzinach placówki do nadawania przesyłek. Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie załączonego do oferty wykazu placówek wskazanych przez Wykonawcę do nadawania i odbioru przesyłek objętych niniejszym zamówieniem sporządzonego zgodnie ze wzorem zamawiającego stanowiącym załącznik Nr 6 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 4 - Formularz asortymentowo cenowy. Załącznik nr 5 -Wykaz wykonanych usług pocztowych. Załącznik nr 6 - wykaz placówek pocztowych. Załącznik nr 7 - oświadczenie ofertowe. Załącznik Nr 8 - oświadczenie o dostępności usługi śledzenia przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Zaoferowanie przez Wykonawcę możliwości bezpłatnego śledzenia za pośrednictwem internetu przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. Rozwiązanie umowy nastąpi bez konsekwencji finansowych dla Zamawiającego. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy możliwa jest tylko w sytuacjach nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. na skutek działania siły wyższej niezależnej od Wykonawcy. Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupzgierz.pl/zamówienia publiczne i bip.pupzgierz.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10 95 - 100 Zgierz, pok. 202..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10 95 - 100 Zgierz, sekretariat I p. od poniedziałku do piątku w godz. od 07:45 do 15:15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.