Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-30
Warszawa: dostawa macierzy blokowej
Numer ogłoszenia: 395690 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego , ul. Koszykowa 26/28, 00-553 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5374143, 5374158, faks 22 5374021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.koszykowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa macierzy blokowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Macierz blokowa Dell EqualLogic PS4100E Zgodność: Macierz posłuży do rozbudowy istniejącej pamięci masowej w związku z tym musi być w pełni zgodna z działającą u zamawiającego macierzą Dell EqualLogic PS6100 - musi umożliwiać rozszerzenie istniejącej puli pamięci masowej. Obudowa: Rack 19 maksymalna wysokość 2U. Zasilacze i wentylatory nadmiarowe. Szyny do montażu w szafie serwerowej bez użycia narzędzi. Kontrolery: Podwójny kontroler iSCSI (GbE) zapewniający wysoką dostępność z automatycznym przełączaniem w razie awarii (failover) Wymagane poziomy RAID: 5, 6, 10, 50. Dyski: 6 dysków 3,5 hot-swap NearLine SAS o pojemności 2 TB, 7200 rpm. Możliwość rozbudowy o kolejne 6 dysków. Oprogramowanie: Macierz bez dodatkowych opłat powinna być wyposażona w następujące funkcjonalności oprogramowania zarządzającego: Klonowanie i kopie migawkowe (snapshot) Automatyczną replikację Oprogramowanie do zarządzania snapshotami od strony serwera Automatyczny system monitorowania dysków Wielościeżkowy dostęp do danych Oprogramowanie zarządzające wieloma macierzami Podział pamięci masowej na zbiory i warstwy Ustawianie harmonogramu migawek i automatycznej replikacji Obsługę VSS Centralny monitoring wydajności modułów macierzy (w tym tworzenie raportów także na podstawie danych historycznych), monitoring zdarzeń w obrębie macierzy Wirtualizcję pamięci masowej Elastyczną rezerwację potrzebnej pamięci masowej tylko wtedy gdy jest ona potrzebna (thin provisioning) Grupy spójności woluminów dla baz danych Administrację macierzą za pomocą interfejsu web (ssl).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże należycie zrealizowane w ciągu 3 (trzech) ostatnich lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego, o wartości każdej dostawy minimum 60 000 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia w wykazie dostaw głównych należy wskazać co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego, o wartości każdej dostawy minimum 60 000 zł brutto;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie następujących zmian postanowień zawartej umowy : 1) w przypadku niezależnej od Wykonawcy zmiany lub zaprzestania produkcji modelu, typu, serii, wersji danego urządzenia podczas realizacji zamówienia, Wykonawca ma obowiązek zaoferować w zamian urządzenie o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilne ze sprzętem (urządzeniem, elementem) w zakresie wskazanym w SIWZ po wcześniejszym przedstawieniu Zamawiającemu na piśmie propozycji zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej, 2) nieistotnej zmiany w stosunku do treści oferty, to jest zmiany, której wprowadzenie do pierwotnej procedury prowadzonego postępowania nie ograniczyłoby kręgu potencjalnych wykonawców, nie wpłynęłoby na wynik postępowania i nie naruszyłoby podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, w szczególności dotyczących równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.www.bip.koszykowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, Budynek Czytelni, IV piętro, pok. 410, Dział Organizacyjno-Prawny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 13:30, miejsce: Warszawa, Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, Budynek Czytelni, IV piętro, pok. 410, Dział Organizacyjno-Prawny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Rozbudowa Mazowieckiej Biblioteki Cyfrowej, dofinansowany jest ze środków Programu Wieloletniego Kultura +, Priorytet Digitalizacja,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa przełączników sieciowych
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Dziwnów
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- "Rozbudowa monitoringu miejskiego - etap II" "Monitoring na Osiedlu Bloki" - BO 2024
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.