eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników projektu pn. AKTYWNOŚĆ TWOJĄ SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO realizowanego w 2014r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-04

Lubawa: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników projektu pn. AKTYWNOŚĆ TWOJĄ SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO realizowanego w 2014r.
Numer ogłoszenia: 39568 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawie , ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 645 28 55, faks 89 645 28 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników projektu pn. AKTYWNOŚĆ TWOJĄ SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO realizowanego w 2014r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO - obejmująca: Trening motywacyjno - wzmacniający (grupowy) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres: MARZEC - KWIECIEŃ/2014r Grupy II (8 osób) Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres: MARZEC - KWIECIEŃ/2014r. Trening kompetencji i umiejętności społecznych (grupowy) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres KWIECIEŃ - MAJ/2014r Grupy II (8 osób) Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres KWIECIEŃ - MAJ/2014r CZĘŚĆ 2: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO - obejmująca Warsztaty - rodzina jako podstawowy system wsparcia - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres LIPIEC - WRZESIEŃ /2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres LIPIEC - WRZESIEŃ/2014r. CZĘŚĆ 3: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO- obejmująca Terapia psychologiczna (indywidualna) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres MARZEC - SIERPIEŃ/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 24h/grupa, a 3h osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres MARZEC - SIERPIEŃ/2014r. CZĘŚĆ 4 USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO- obejmująca Poradnictwo prawne (grupowe) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 12h (6h/m-nie x 2 m-ce) Okres MARZEC - KWIECIEŃ/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 12h (6h/m-nie x 2 m-ce) Okres MARZEC - KWIECIEŃ/2014r. Poradnictwo prawne (indywidualne)- dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 16h/grupa, a 2h/osoba (2h/m-nie x 8 m-cy) Okres MAJ - GRUDZIEŃ/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 16h/grupa, a 2h/osoba (2h/m-nie x 8 m-cy) Okres MAJ - GRUDZIEŃ/2014r. CZĘŚĆ 5 USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO- obejmująca Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres WRZESIEŃ - LISTOPAD/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres WRZESIEŃ - LISTOPAD/2014r. Poradnictwo zawodowe (indywidualne - z opracowaniem IPD) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres KWIECIEŃ - WRZESIEŃ/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres KWIECIEŃ - WRZESIEŃ/2014r..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego .

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. 1) Część 1 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe i specjalizację z zakresu pedagogiki lub podobne o kierunku politologia, socjologia, psychologia itp. - uprawniające do prowadzenia Treningu motywacyjno-wzmacniającego Treningu kompetencji i umiejętności społecznych Część 2 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe i specjalizację z zakresu pedagogiki lub podobne o kierunku: politologia, socjologia, psychologia, praca z rodziną - uprawniające do prowadzenia Warsztatów - rodzina jako podstawowy system wsparcia Część 3 osoby zaangażowana w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku psychologia. Część 4 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe prawnicze uprawniające do realizacji Poradnictwa prawnego Część 5 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku doradztwo zawodowe lub wyższe i specjalizację z doradztwa zawodowego uprawniające do prowadzenia Poradnictwa zawodowego Warsztatów aktywizacji zawodowej 3) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z odpowiednio wypełnionym i podpisanym FORMULARZEM OFERTOWYM, stanowiącym Załącznik do SIWZ 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia - Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia - Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2) Następujące oświadczenia i dokumenty 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w PKT. 9 ppkt. 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 ustawy. 2.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w PKT. 9 ppkt. 2-Wykaz osób - potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie, doświadczenie niezbędne do realizacji szkoleń w ramach usług będących przedmiotem zamówienia. I tak 1)Część 1 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe i specjalizację z zakresu pedagogiki lub podobne o kierunku: politologia, socjologia, psychologia itp. - uprawniające do prowadzenia Treningu motywacyjno-wzmacniającego Treningu kompetencji i umiejętności społecznych 2) Część 2 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe i specjalizację z zakresu pedagogiki lub podobne o kierunku: politologia, socjologia, psychologia, praca z rodziną - uprawniające do prowadzenia Warsztatów - rodzina jako podstawowy system wsparcia 3) Część 3 osoby zaangażowana w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku psychologia. 4) Część 4 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe prawnicze uprawniające do realizacji Poradnictwa prawnego 5) Część 5 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku doradztwo zawodowe lub wyższe i specjalizację z doradztwa zawodowego uprawniające do prowadzenia Poradnictwa zawodowego Warsztatów aktywizacji zawodowej Wykaz osób należy przedstawić na druku stanowiącym Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z kserokopią dyplomów lub innych dokumentów, poświadczających posiadanie przez osoby prowadzące warsztaty, treningi, poradnictwo w/w wykształcenia i doświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokl.mops.lubawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pokl.mops.lubawa.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBAWIE 14-260 LUBAWA, RZEPNIKOWSKIEGO 9A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. AKTYWNOŚĆ TWOJĄ SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO realizowany w 2014r. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007 - 2013, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO - obejmująca 1)Trening motywacyjno - wzmacniający (grupowy) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres MARZEC - KWIECIEŃ/2014r Grupy II (8 osób) Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres MARZEC - KWIECIEŃ/2014r. 2)Trening kompetencji i umiejętności społecznych (grupowy) - dla uczestników projektu z a) Grupy I -8 osób Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres KWIECIEŃ - MAJ/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres: KWIECIEŃ - MAJ/2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty - rodzina jako podstawowy system wsparcia- dla uczestników projektu z a) Grupy I - 8 osób Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres LIPIEC - WRZESIEŃ /2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres LIPIEC - WRZESIEŃ/2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terapia psychologiczna (indywidualna) - dla uczestników projektu z a)Grupy I - 8 osób Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres MARZEC - SIERPIEŃ/2014r. b) Grupy II (8 osób) Ilość - 24h/grupa, a 3h osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres MARZEC - SIERPIEŃ/2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo prawne(grupowe) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 12h (6h/m-nie x 2 m-ce) Okres MARZECZ - KWIECIEŃ/2014r. b) Grupy II (8 osób) Ilość - 12h (6h/m-nie x 2 m-ce) Okres MARZEC - KWIECIEŃ/2014r. 2)Poradnictwo prawne (indywidualne)- dla uczestników projektu z a)Grupy I - 8 osób Ilość - 16h/grupa, a 2h/osoba (2h/m-nie x 8 m-cy) Okres MAJ - GRUDZIEŃ/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 16h/grupa, a 2h/osoba (2h/m-nie x 8 m-cy) Okres MAJ - GRUDZIEŃ/2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) - dla uczestników projektu z a)Grupy I - 8 osób Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres WRZESIEŃ - LISTOPAD/2014r. b)Grupy II (8 osób) Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce); Okres WRZESIEŃ - LISTOPAD/2014r. 2)Poradnictwo zawodowe (indywidualne - z opracowaniem IPD) - dla uczestników projektu z a) Grupy I - 8 osób Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres KWIECIEŃ - WRZESIEŃ/2014r. b) Grupy II (8 osób) Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres KWIECIEŃ - WRZESIEŃ/2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.