eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa kompleksowego sprzątania budynku Opery Krakowskiej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Kraków: Usługa kompleksowego sprzątania budynku Opery Krakowskiej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 39564 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Opera Krakowska" w Krakowie , ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 628-91-01, 6289150, faks 012 628-91-03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego sprzątania budynku Opery Krakowskiej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa kompleksowego sprzątania części budynku Opery Krakowskiej w Krakowie obejmujących: a) pomieszczenia budynku D na dwóch kondygnacjach: pomieszczenia kasowe, hol, antresola, sala wystawiennicza, powierzchnie komunikacyjne, toalety, b) pomieszczenia budynku C na pięciu kondygnacjach: widownia sceny dużej i kameralnej, foyer, powierzchnie komunikacyjne, szatnia, toalety, winda panoramiczna, c) wybrane elementy budynku A i B: windy, zadaszenia, d) zewnętrzne powierzchnie okalające budynek Opery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dotyczącymi wykonywania usługi zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i do wykonywania składających się na przedmiot zamówienia czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności 1) w okresie ostatnich trzech lat, a gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jeden raz wykonywali usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, to jest usługę polegającą na sprzątaniu w obiektach użyteczności publicznej typu teatry, opery, operetki, biurowce itp. o powierzchni min. 6.000 m2, w sposób ciągły w okresie minimum 12 miesięcy, oraz usługę tę wykonali w sposób należyty, - jeden raz wykonywali usługę polegającą na utrzymaniu w stałej czystości powierzchni ścian szklanych o łącznej powierzchni minimum 1.600 m2 w sposób ciągły w okresie 12 miesięcy, oraz usługę tę wykonali w sposób należyty, - jeden raz wykonywali usługę polegającą na utrzymaniu w stałej czystości powierzchni posadzek naturalnych (drewnianych) o łącznej powierzchni minimum 1.500 m2 w sposób ciągły w okresie minimum 12 miesięcy, oraz usługę tę wykonali w sposób należyty, 2) dysponują zespołem co najmniej 7 osób, wykonujących równocześnie prace porządkowe, 3) dysponują następującym sprzętem: - urządzenie myjące do posadzek kamiennych akumulatorowe (automat szorująco-suszący) o wydajności od 2400 m2/h - minimum 1 szt., -maszyna do mycia i konserwacji podłóg drewnianych - szorowarka jednotarczowa - min. 2 szt., - polerka wysokoobrotowa - min. 2 szt., - odkurzacz przemysłowy z funkcją zbierania wody - minimum 4 szt., - wózek z zestawem sprzątającym - minimum 4 szt., - drabina (4 m wysokości) - min. 2 szt. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności pozostają ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej równą 1.000.000,- zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, g) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa pod lit. f) zostały wykonane należycie, h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wskazanych w pkt. 1.b.3. SIWZ - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, i) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa pod lit. h, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, j) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w pkt. 1.b.2. SIWZ - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, k) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa pod lit. h) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, l) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, m) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, opisane w punkcie V SIWZ - na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 11:00, miejsce: ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków, I piętro, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.