eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi związane ze stałą całodobową ochroną i dozorem mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-12-02

Bydgoszcz: Usługi związane ze stałą całodobową ochroną i dozorem mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 395612 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy , ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 525 08 01, faks 52 525 08 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane ze stałą całodobową ochroną i dozorem mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Usługi związane ze stałą całodobową ochroną i dozorem mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego przy ulicy Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy w latach 2015-2016 Zadanie nr 2 - Usługi związane ze stałym całodobowym monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego oraz budynku archiwum przy ulicy Osiedlowej 11 w Kusowie (86-022 Dobrcz) w latach 2015-2016 Zadanie nr 3 - Usługi związane ze stałym całodobowym monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego ANR przy ulicy Toruńskiej 10 w Łysomicach (87-148 Łysomice) a także ochroną obiektu wraz z przyległą infrastrukturą w dni wolne od pracy i święta w latach 2015-2016 1. Zamawiający działając w myśl art. 29.4.4 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących zadania bezpośrednio w ochronie, dozorze oraz jej obsłudze tj: pracowników patrolu interwencyjnego, portierni (jeśli w danym zadaniu są) dyspozytorni, pracowników nadzoru oraz konwoju. W zakresie zadań związanych z obsługą techniczną Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia tych osób na umowę o pracę. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Każde zadanie stanowi osobną część. 4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na obejmującą od 1 do 3 zadań. 5. Zamawiający zastrzega, że zadanie główne polegające na ochronie mienia i osób, dozorze oraz monitoringu nie może być wykonywane przez podwykonawców. Dopuszcza się udział podwykonawców jedynie w pozostałym zakresie tj. utrzymaniu podstawowego systemu alarmowego w stanie poprawnego funkcjonowania oraz konserwacji systemu ochrony..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zadanie 1 - 5.400,00 zł; Zadanie 2 - 440,00 zł; Zadanie 3 - 1.385,00 zł Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: - na konto Zamawiającego - BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002 z dopiskiem: wadium na zadanie nr w postępowaniu nr BY.SOP.016.20.4.2014.MB W przypadku, gdy wadium zostanie wpłacone w całości (jednym przelewem) na kilka zadań i suma wpłaconego w ten sposób wadium nie będzie zgodna z sumą wadium wymaganego na te zadania przez Zamawiającego, Zamawiający nie będzie samodzielnie analizował, na które zadanie wadium zostało wpłacone a na które nie, tylko w myśl art. 24.2.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy Wykonawcę z postępowania. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 114 - kancelaria - przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK WSPÓLNY DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania usługi określonej w zamówieniu. tj. ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączonej do oferty kserokopii koncesji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK WSPÓLNY DLA WSZYSTKICH ZADAŃ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat minimum 3 usługi polegające na stałej i bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia - budynków użyteczności publicznej wraz z elektronicznym monitoringiem, z których każda wykonywana była przez min. 12 m-cy. Budynki użyteczności publicznej, są to obiekty zdefiniowane w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2012 w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz. U. Nr. 75 poz. 690) Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych usług wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Zamawiający, działając zgodnie z & 1 ust. 4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane określa, że w przedmiotowym wykazie winny znaleźć się: -usługi, które potwierdzają spełnianie wymogu dotyczącego wykonania minimum 3 usług polegających na stałej i bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia - budynków użyteczności publicznej wraz z elektronicznym monitoringiem, wykonywanych przez min. 12 m-cy każda. - informacja o usługach niewykonanych lub wykonanych w badanych okresie nienależycie. Zamawiający zastrzega, że w odniesieniu do usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie, przy realizacji których: a. wystąpiły wady lub uchybienia ze strony Wykonawcy b. konieczne było naliczenie kar umownych c. wystąpiły przypadki rozwiązania, wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy Wykonawca zobowiązany jest opisać dany przypadek i wskazać jakie działania Wykonawca podjął lub zamierza podjąć w celu wyeliminowania podobnych przypadków w przyszłości. Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych po stronie Wykonawcy jest obowiązek udowodnienia Zamawiającemu, że mimo nienależytego wykonania umowy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania podjął on konkretne środki techniczne, organizacyjne, kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz że naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Zamawiający zastrzega, że działając zgodnie z art. 24.2a wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne, kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Zamawiający informuje, że zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - ale tylko w przypadku, gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Zamawiający zastrzega, że w przypadku załączenia do oferty oświadczenia zamiast poświadczenia po stronie Wykonawcy jest wykazanie Zamawiającemu, że podjął on wszelkie możliwe starania aby takie poświadczenie uzyskać, lecz z przyczyn od niego niezależnych okazało się to niemożliwe. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie były wcześniej wykonywane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w odniesieniu do zadania nr 1 - Wykonawca winien dysponować do realizacji zadania: -min. 3 oznakowanymi logo Wykonawcy samochodami patrolowymi - patrol interwencyjny: - min. 1 samochodem dla obsługi technicznej, - bezprzewodowymi środkami łączności (krótkofalówki, tel. komórkowe), - systemem NAPAD, - na terenie miasta Bydgoszczy oznakowanym lokalem, stanowiącym centralę monitoringu. Lokal ten winien posiadać wyposażenie wraz z rejestratorem do nadawania i odbioru sygnału alarmowego drogą radiową i telefoniczną oraz obrazu z kamer obiektu ochranianego łączem internetowym, umożliwiającego dodatkowe, całodobowe, zewnętrzne monitorowanie obiektu. - punktem dyspozytorskim z bazą transportową umożliwiającym dojazd patrolu interwencyjnego w czasie max. 15 min. do monitorowanego obiektu. Ocena spełniania tego warunku w odniesieniu do zadania nr 1 dokonana zostanie wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu posiadanych narzędzi (bezprzewodowe środki łączności oraz system NAPAD) i samochodów oraz oświadczenia o posiadanych atestach i o dysponowaniu lokalem i punktem dyspozytorskim. w odniesieniu do zadania nr 2 - Wykonawca winien dysponować do realizacji zadania: - min. 3 oznakowanymi logo Wykonawcy samochodami patrolowymi - patrol interwencyjny, - minimum 1 samochodem dla obsługi technicznej, - bezprzewodowymi środkami łączności (krótkofalówki, tel. komórkowe), - systemem NAPAD, - oznakowanym lokalem, stanowiący centralę monitoringu. Lokal ten winien posiadać wyposażenie wraz z rejestratorem do nadawania i odbioru sygnału alarmowego drogą radiową i telefoniczną oraz obrazu z kamer obiektu ochranianego łączem internetowym, umożliwiającego pełne i ciągłe, całodobowe zewnętrzne monitorowanie obiektu, - punktem dyspozytorskim z bazą transportową, umożliwiającym dojazd patrolu interwencyjnego w czasie max. 20 min. do monitorowanego obiektu. Ocena spełniania tego warunku w odniesieniu do zadania nr 2 - dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu posiadanych narzędzi (bezprzewodowe środki łączności oraz system NAPAD) i samochodów oraz oświadczenia o posiadanych atestach i o dysponowaniu lokalem i punktem dyspozytorskim. w odniesieniu do zadania nr 3 - Wykonawca winien dysponować do realizacji zadania: - min. 3 oznakowanymi logo Wykonawcy samochodami patrolowymi - patrol interwencyjny, - min. 1 samochodem dla obsługi technicznej, - bezprzewodowymi środkami łączności (krótkofalówki, tel. komórkowe), - systemem NAPAD, - oznakowanym lokalem, stanowiącym centralę monitoringu, lokal ten winien posiadać wyposażenie wraz z rejestratorem do nadawania i odbioru sygnału alarmowego drogą radiową i telefoniczną oraz obrazu z kamer obiektu ochranianego łączem internetowym, umożliwiającego pełne i ciągłe, całodobowe zewnętrzne monitorowanie obiektu, - punktem dyspozytorskim z bazą transportową, umożliwiającym dojazd patrolu interwencyjnego do monitorowanego obiektu w czasie max. 20 min. Ocena spełniania tego warunku w odniesieniu do zadania nr 3 - dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykazu posiadanych narzędzi (bezprzewodowe środki łączności oraz system NAPAD) i samochodów oraz oświadczenia o posiadanych atestach i o dysponowaniu lokalem i punktem dyspozytorskim. W odniesieniu do wszystkich trzech zadań - w przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów, ocena spełniania tego warunku realizowana będzie również w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres realizacji zamówienia oraz dokumentów potwierdzających sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, jak również zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego musi wynikać z przedstawionych przez Wykonawcę dowodów w sposób jednoznaczny i nie może być przedmiotem dedukcji Zamawiającego. Z dokumentów przedstawionych na potwierdzenie dostępności zasobów podmiotu trzeciego Zamawiający musi mieć możliwość jednoznacznego ustalenia, że potencjał podmiotu trzeciego zostanie realnie udostępniony poprzez odpowiednie wykazanie rzeczywistej możliwości wykorzystania tego potencjału w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. UWAGA! Składając ofertę na więcej niż jedno zadanie, w odniesieniu do dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania na każde zadanie oddzielnie. Zamawiający dopuszcza jedynie posiadanie przez Wykonawcę jednego lokalu, stanowiącego centralę monitoringu, pod warunkiem, że posiadać ona będzie wyposażenie wraz z obsługą umożliwiające całodobowe, pełne i ciągłe monitorowanie i rejestrowanie sygnałów i obrazów z kamer dla każdego zadania (obiektu) oddzielnie. Przykładowo: W zadaniu nr 1 Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał 3 oznakowane samochody patrolowe oraz bazę transportową z punktem dyspozytorskim i w zadaniu nr 2 wymaga również 3 samochodów oraz posiadanie bazy transportowej z punktem dyspozytorskim. Składając więc ofertę na zadania nr 1 i nr 2 Wykonawca musi dysponować łącznie 6 oznakowanymi samochodami oraz 2 bazami transportowymi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w odniesieniu do zadania nr 1 - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje do realizacji zamówienia minimum 21-osobowym zespołem osób, z uwzględnieniem osób do patrolu interwencyjnego, pracowników nadzoru, konwojentów oraz konserwatorów urządzeń monitoringu radiowego i wizualnego, gwarantującym całodobowy dozór i ochronę osób i mienia, z zastrzeżeniem, że - patrol interwencyjny - min 6 osób - portiernia i dyspozytornia - min. 8 osób, - pracownicy nadzoru - min. 3 osoby; - konwojenci - min. 2 osoby - pracownicy obsługi technicznej - min. 2 osoby Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga aby osoby realizujące zadania bezpośrednio w dozorze i ochronie oraz jej obsłudze tj: - patrol interwencyjny - min 6 osób, - portiernia i dyspozytornia - min. 8 osób, - pracownicy nadzoru - min. 3 osoby; - konwojenci - min. 2 osoby z uwagi na specyfikę zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz aby były wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających ważną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 11 grudnia 2013 roku w sprawie legitymacji pracowników ochrony. W odniesieniu do pracowników obsługi technicznej zamawiający dopuszcza podwykonawstwo i nie wymaga aby pracownicy Ci byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowę o pracę - muszą być to osoby przeszkolone w zakresie konserwacji i naprawy systemów instalacji alarmowej, wizyjnej i p.poż i minimum jedna z tych osób musi być wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. Ocena spełniania tego warunku w odniesieniu do zadania nr 1 dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie załączonego do oferty wykazu osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia, potwierdzającego dysponowanie wymaganym przez Zamawiającego zespołem osób jak również oświadczenia o posiadanych przez wymienione osoby uprawnieniach. w odniesieniu do zadania nr 2 - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje zespołem osób (minimum 11 osób), z uwzględnieniem osób do patrolu interwencyjnego, nadzoru i konserwatorów, gwarantującym całodobowy monitoring, z zastrzeżeniem, że: - pracownicy patrolu interwencyjnego (min. 6 osób) muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony - pracownicy nadzoru (min. 3 osoby) muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, - pracownicy obsługi technicznej (min. 2 osoby - dopuszczone podwykonawstwo) muszą być przeszkoleni w zakresie konserwacji i naprawy systemów instalacji alarmowej, wizyjnej i p.poż i minimum jeden z nich musi być wpisany na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga aby osoby realizujące zadania bezpośrednio w dozorze i ochronie oraz jej obsłudze tj: - patrol interwencyjny - min 6 osób, - pracownicy nadzoru - min. 3 osoby; z uwagi na specyfikę zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. W odniesieniu do pracowników obsługi technicznej zamawiający dopuszcza podwykonawstwo i nie wymaga aby pracownicy Ci byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Ocena spełniania tego warunku w odniesieniu do zadania nr 2 - dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie załączonego do oferty wykazu osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia, potwierdzającego dysponowanie wymaganym przez Zamawiającego zespołem osób jak również oświadczenia o posiadanych przez wymienione osoby uprawnieniach, wg formuły spełnia/nie spełnia. w odniesieniu do zadania nr 3 - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje zespołem osób (minimum 15), z uwzględnieniem osób do patrolu interwencyjnego, ochrony-dozoru, nadzoru, konserwatorów, gwarantującym całodobowy monitoring, z zastrzeżeniem, że: - pracownicy patrolu interwencyjnego (min. 6 osób) oraz ochrony (min. 4 osoby) muszą być pracownikami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, - pracownicy nadzoru (min. 3 osoby) muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, - pracownicy obsługi technicznej (min. 2 osoby - dopuszczone podwykonawstwo) - muszą być przeszkoleni w zakresie konserwacji i naprawy systemów instalacji alarmowej, wizyjnej i p. poż. i minimum jeden z nich musi być wpisany na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga aby osoby realizujące zadania bezpośrednio w dozorze i ochronie oraz jej obsłudze tj: - patrol interwencyjny - min. 6 osób, - pracownicy ochrony - min. 4 osoby, - pracownicy nadzoru - min. 3 osoby; z uwagi na specyfikę zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. W odniesieniu do pracowników obsługi technicznej zamawiający dopuszcza podwykonawstwo i nie wymaga aby pracownicy Ci byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Ocena spełniania tego warunku w odniesieniu do zadania nr 3 - dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie załączonego do oferty wykazu osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia, potwierdzającego dysponowanie wymaganym przez Zamawiającego zespołem osób jak również oświadczenia o posiadanych przez wymienione osoby uprawnieniach, wg formuły spełnia/nie spełnia. W odniesieniu do wszystkich trzech zadań - W przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów, ocena spełniania tego warunku realizowana będzie również w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres realizacji zamówienia oraz dokumentów potwierdzających sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, jak również zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego musi wynikać z przedstawionych przez Wykonawcę dowodów w sposób jednoznaczny i nie może być przedmiotem dedukcji Zamawiającego. Z dokumentów przedstawionych na potwierdzenie dostępności zasobów podmiotu trzeciego Zamawiający musi mieć możliwość jednoznacznego ustalenia, że potencjał podmiotu trzeciego zostanie realnie udostępniony poprzez odpowiednie wykazanie rzeczywistej możliwości wykorzystania tego potencjału w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający, działając zgodnie z & 1 ust. 4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane określa, że w przedmiotowym wykazie winny znaleźć się: - usługi, które potwierdzają spełnianie wymogu dotyczącego wykonanie minimum 3 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia - informacja o usługach niewykonanych lub wykonanych w badanych okresie nienależycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Uściślenie dokumentów, które Wykonawca winien załączyć do oferty celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga załączenia do oferty niżej wymienionych dokumentów: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, 2. koncesja na prowadzenie działalności w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, 3. wykaz wykonanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresu usługi, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (poświadczenia, oświadczenia itp.) - zał. nr 5 do SIWZ, Zamawiający informuje, że zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - ale tylko w przypadku, gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Zamawiający zastrzega, że w przypadku załączenia do oferty oświadczenia zamiast poświadczenia to po stronie Wykonawcy jest wykazanie Zamawiającemu, że podjął on wszelkie możliwe starania aby takie poświadczenie uzyskać, lecz z przyczyn od niego niezależnych okazało się to niemożliwe W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie były wcześniej wykonywane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w wykazie należy zaznaczyć, które osoby posiadają wymagane przez zamawiającego uprawnienia - kwalifikacje pracownika ochrony, które będą pracownikami patrolu, nadzoru itd. w zależności od zadania) - Zamawiający zastrzega, że w przypadku składania oferty na dwa lub trzy zadania na każde zadanie Wykonawca winien dysponować odrębnym zespołem osób - zał. nr 6a; 6b; 6c, 5. wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - Zamawiający zastrzega, że w przypadku składania oferty na dwa lub trzy zadania na każde zadanie Wykonawca winien dysponować odrębnym potencjałem - zał. nr 7a; 7b; 7c, 6. oświadczenie o posiadaniu, przez pracowników wymaganych uprawnień - zał. nr 8a; 8b; 8c, 7. w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26. ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest dodatkowo udowodnić Zamawiającemu, iż będzie on dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu wymagane jest załączenie do oferty: - pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (załączniki nr 9 i nr 10) - dokumentów, z których wynika sposób wykorzystania udostępnianych zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 8. oświadczenie o posiadanych atestach - zał. nr 11 do SIWZ 9. oświadczenie o dysponowaniu lokalem i punktem dyspozytorskim (zał. 12a; 12b; 12c) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty: 1. informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej do której należy Wykonawca, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zmianami) - zał. 13

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku : a. ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT b. zmiany w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia Zmiany pracowników ochrony, przedstawionych w ofercie - zmiana taka może nastąpić, jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nowego pracownika ochrony. W przypadku zmiany pracownika ochrony nowy pracownik musi spełniać określone w niniejszej SIWZ wymagania dotyczące wpisania na listę kwalifikowanych pracowników ochrony lub pracowników zabezpieczenia technicznego i sposobu ich zatrudnienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz pokój 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz kancelaria-pokój 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane ze stałą całodobową ochroną i dozorem mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego przy ulicy Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy w latach 2015-2016, obejmujące: 1. całodobowe dozorowanie i ochronę mienia i osób we wszystkie dni tygodnia w tym niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, 2. kontrolę i monitoring osób wchodzących i wychodzących z obiektu wraz z prowadzeniem właściwego rejestru, 3. wydawanie, przyjmowanie kluczy upoważnionym osobom oraz identyfikatorów osobom wchodzącym do budynku, 4. otwieranie i zamykanie wydzielonych klatek schodowych oraz innych wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, 5. minimum dwukrotną kontrolę w godzinach nocnych (od 2200-600) zamknięcia i nienaruszenia zabezpieczeń lokali i pomieszczeń z wejściami zewnętrznymi (sklepy, restauracje, garaże, samochody zaparkowane na parkingu wewnętrznym) przez dwuosobowy patrol (poza osobami pełniącymi służbę w obiekcie); obchód zewnętrzny powinien być odnotowany w książce obchodów i patroli, 6. udzielanie interesantom informacji jawnych w zakresie funkcjonowania firmy i najemców, 7. obsługę centrali telefonicznej w dni robocze w godzinach od 15.30 do 7.30 dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta, 8. zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu oraz powiadamianie o powyższym fakcie Kierownictwa Agencji, 9. ochronę mienia przed atakami sabotażu, kradzieżą, zniszczeniem i dewastacją, 10. ochronę elektroniczną obiektu, związaną ze stałym monitoringiem sygnałów alarmowych telefonicznych, radiowych i wizualnych oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową, 11. konwojowanie środków pieniężnych, 12. utrzymywanie systemu alarmowego i monitoringu w stanie poprawnego funkcjonowania, konserwacji i naprawie systemu ochrony wraz z oświetleniem zewnętrznym stanowiącym jego część, 13. powiadamianie Kierownictwa Agencji o czynach przestępczych, zaistniałych na terenie chronionego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia policji, 14. prowadzenie ewidencji pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, zaistniałe zdarzenia, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika Wykonawcy, 15. udzielanie pomocy przy zwalczaniu ewentualnych zagrożeń (zwłaszcza pożaru, zalania) oraz pomocy przy ewakuacji ludzi lub mienia z ochranianego budynku, 16. przestrzeganie poleceń i zarządzeń wydanych przez Kierownictwo Agencji, które nie stoją w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami, 17. współpracę w zakresie wykonywanych zadań z policją i innymi służbami publicznymi. 18. w okresie zimowym w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) odśnieżanie chodnika przed budynkiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane ze stałym całodobowym monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego oraz budynku archiwum przy ulicy Osiedlowej 11 w Kusowie (86-022 Dobrcz) w latach 2015-2016, obejmujące: 1. całodobową ochronę elektroniczną obiektu, związaną ze stałym monitoringiem sygnałów alarmowych telefonicznych, radiowych i wizualnych oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową, 2. zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu oraz powiadamianie o powyższym fakcie Kierownictwa Agencji, 3. ochronę mienia przed atakami sabotażu, kradzieżą, zniszczeniem i dewastacją, 4. utrzymywanie systemu p.poż., alarmowego i monitoringu w stanie poprawnego funkcjonowania, konserwacji i naprawie systemu ochrony wraz z oświetleniem zewnętrznym, 5. powiadamianie Kierownictwa Agencji o czynach przestępczych zaistniałych na terenie chronionego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia policji, 6. prowadzenie ewidencji pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, zaistniałe zdarzenia, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika Wykonawcy, 7. udzielanie pomocy przy zwalczaniu ewentualnych zagrożeń (zwłaszcza pożaru, zalania) oraz pomocy przy ewakuacji ludzi lub mienia z ochranianego budynku, 8. przestrzeganie poleceń i zarządzeń wydanych przez Kierownictwo Agencji, które nie stoją w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami, 9. współpracę w zakresie wykonywanych zadań z policją i innymi służbami publicznymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91
    • 2. jakość - 9

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane ze stałym całodobowym monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego ANR przy ulicy Toruńskiej 10 w Łysomicach (87-148 Łysomice) a także ochroną obiektu wraz z przyległą infrastrukturą w dni wolne od pracy i święta w latach 2015-2016, obejmujące: 1. ochronę elektroniczną obiektu, związaną ze stałym monitoringiem sygnałów alarmowych telefonicznych, radiowych i wizualnych oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową, 2. ochronę mienia-obiektu wraz z przyległą infrastrukturą w niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, 3. w dni wolne od pracy oraz święta min. dwukrotną kontrolę w godzinach nocnych (od 2200-600) zamknięcia i nienaruszenia zabezpieczeń lokali i pomieszczeń z wejściami zewnętrznymi (samochody zaparkowane w garażach) przez dwuosobowy patrol (poza osobami pełniącymi służbę w obiekcie); obchód zewnętrzny powinien być odnotowany w książce obchodów i patroli, 4. w dni wolne od pracy oraz święta udzielanie informacji jawnych interesantom w zakresie funkcjonowania firmy i najemców, 5. zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu wraz z przyległą infrastrukturą oraz powiadamianie o powyższym fakcie Kierownictwa Agencji, 6. ochronę mienia przed atakami sabotażu, kradzieżą, zniszczeniem i dewastacją, 7. utrzymywanie systemu alarmowego i monitoringu w stanie poprawnego funkcjonowania, konserwacji i naprawie systemu ochrony wraz z oświetleniem zewnętrznym, 8. powiadamianie Kierownictwa Agencji o czynach przestępczych zaistniałych na terenie chronionego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia policji, 9. prowadzenie ewidencji pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, zaistniałe zdarzenia, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika Wykonawcy, 10. udzielanie pomocy przy zwalczaniu ewentualnych zagrożeń (zwłaszcza pożaru, zalania) oraz pomocy przy ewakuacji ludzi lub mienia z ochranianego budynku, 11. przestrzeganie poleceń i zarządzeń wydanych przez Kierownictwo Agencji, które nie stoją w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami, 12. współpracę w zakresie wykonywanych zadań z policją i innymi służbami publicznymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91
    • 2. jakość - 9

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.