eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa wyposażenia do siłowni CRiS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-02

Kielce: Dostawa wyposażenia do siłowni CRiS
Numer ogłoszenia: 395584 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do siłowni CRiS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia/sprzętu do sali siłowni w nowobudowanym obiekcie pod nazwa Centrum Rehabilitacji i Sportu (CRiS) przy ul. Świętokrzyskiej w Kielcach, w tym między innymi: CZĘŚĆ I 1.Ławka pozioma ze stojakiem w ilości - 1 szt. 2.Ławka skośna regulowana w ilości - 1 szt. 3.Ławka do ćwiczeń bicepsu w ilości - 1 szt. 4.Gryf z obłym wygięciem w ilości - 1 szt. 5.Gryf z uchwytem młotkowym w ilości - 1 szt. 6.Gryf łamany o 25 z tulejami o 50, L - 1220 w ilości - 1 szt. 7.Gryf łamany o 25 z tulejami o 50, L - 1220 w ilości - 1 szt. 8.Gryf prosty o 25 z tulejami o 50, L - 1500 w ilości - 1 szt. 9.Obciążnik talerzowy o 50, 25 kg w ilości - 4 szt. 10.Obciążnik talerzowy o 50, 20 kg w ilości - 4 szt. 11. Obciążnik talerzowy o 50, 15 kg w ilości - 6 szt. 12.Obciążnik talerzowy o 50, 10 kg w ilości - 8 szt. 13.Obciążnik talerzowy o 50, 5 kg w ilości - 10 szt. 14.Obciążnik talerzowy o 50, 2,5 kg w ilości - 12 szt. 15.Zestaw sztangielek ze stojakiem w ilości - 1 komplet 16.Stojak na obciążenie w ilości - 1 szt. 17.Przyrząd do rozpiętek w ilości - 1 szt. 18.Hack maszyna na stos - ćwiczenie mięśni nóg w ilości - 1 szt. 19.Wyciąg do ćwiczeń mięśni najszerszych grzbietu w ilości - 1 szt. 20.Przyrząd do ćwiczeń mięśni piersiowych w ilości - 1 szt. 21.Przyrząd do Wypychania ciężaru siedząc (tzw. maszyna siłowa do ćwiczenia mięśni piersiowych i grupy tylnej mięśni ramion w ilości - 1 szt. 22.Przyrząd do ćwiczeń mięśni najszerszych grzbietu siedząc w ilości - 1 szt. 23.Przyrząd do ćwiczeń mięśni dwugłowych i czworogłowych uda w ilości - 1 szt. 24.Przyrząd do ćwiczeń mięśni przywodzicieli-odwodzicieli combi w ilości - 1 szt. 25.Wielofunkcyjny przyrząd do wyciskania ciężaru w ilości - 1 szt. 26.Prowadnica z odciążonym gryfem w ilości - 1 szt. 27.Stojak regulowany w ilości - 2 szt. 28.Stojak na gryfy w ilości - 1 szt. 29.Ławka do ćwiczeń mięśni grzbietu w ilości - 1 szt. 30.Ławka odwrotnie skośna regulowana w ilości - 1 szt. 31.Poręcze na stojaku w ilości - 1 szt. 32.Twister w ilości - 1 szt. 33.Podwójny specjalny uchwyt w ilości - 1 szt. 34.Uchwyt do ciągnienia w dół w ilości - 1 szt. 35.Rączka z obejmą w ilości - 2 szt. 36.Drążek uniwersalny w ilości - 1 szt. 37.Lina do tricepsów w ilości - 1 szt. 38.Prosty drążek obrotowy w ilości - 1 szt. 39.Magicbar w ilości - 1 komplet CZĘŚĆ II 1.Maszyna eliptyczna/ trenażer w ilości - 2 szt. 2.Rower stacjonarny pionowy w ilości - 1 szt. 3.Rower stacjonarny poziomy w ilości - 1 szt. 4.Rower stacjonarny spinningowy typu Indoor Cycling w ilości - 2 szt. 5.Bieżnia w ilości - 5 szt. 6.Ergometr wioślarski w ilości - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Specyfikacja Techniczna/ formularz spełnienia wymagań WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Wszystkie dostarczone urządzenia/sprzęt muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji nie wcześniej niż 2013 r. ) i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 2.Celem zachowania jednolitości technologicznej, stylistycznej oraz serwisowej Zamawiający wymaga aby przyrządy wchodzące w skład części I niniejszego postępowania pochodziły od jednego producenta,(za wyjątkiem pozycji 39 tj. Magicbar). W części II zapis o którym mowa w zdaniu poprzednim dotyczy bieżni elektrycznej, maszyny eliptycznej i roweru pionowego i poziomego ( powinny pochodzić od jednego producenta) .Pozostałe tj. Rower do zajęć typu Indoor Cycling oraz ergometr wioślarski mogą spełniać wymagania minimalne, zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dla tych przyrządów i mogą pochodzić od różnych producentów. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji, i uruchomienia dostarczonego sprzętu, , a także przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu. 4.Przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną ,instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie; winien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 5. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej ( instrukcji obsługi może być zapisana na DVD lub CD). 6.Odpowiedzialność za dostarczony sprzęt spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca, Zamawiający) bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy. Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu: 1.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem oraz okres rękojmi min. 24 m-ce, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu, o którym mowa w projekcie umowy, o ile zapisy w opisie przedmiotu zamówienia nie stanowią inaczej. 2.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu. 3.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeglądu technicznego dostarczonego sprzęt minimum 1 raz w roku w terminach uzgodnionych z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego 4.Gwarancja obejmuje wszystkie części montowane w urządzeniach /sprzęcie w tym te, które zużywają się w czasie normalnej eksploatacji. 5.W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia ( modułu/podzespołu), Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny. 6.Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznej kwocie 6.000,00,00 zł słownie sześć tysięcy zł, lub dla poszczególnych części Dla części I - 3.500,00 zł słownie trzy tysiące pięćset zł Dla części II - 2.500,00 zł słownie dwa tysiące pięćset zł Wadium należy wpłacić na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium numer sprawy DP/2310/ 146 /14, wyposażenie Siłowni dla CRiS. 1.Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 uPzp, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie tzn.wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (każda z tych dostaw), o wartości nie mniejszej niż: dla części I- 150.000,00 zł brutto każda, dla części II- 100.000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z regułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o załączony do oferty Wykonawcy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zadania.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 uPzp, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zadania tzn. musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: - minimum 1 osobą, która posiada kwalifikacje do, przeszkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu , - minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o załączony do oferty Wykonawcy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za - świadczenie usług związanych z przeszkoleniem w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu, - posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać sytuację ekonomiczną i finansową umożliwiającą wykonanie zamówienia tzn.jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla części I - 200.000,00 zł, dla części II- 170.000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o załączoną do oferty Wykonawcy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Uzupełniony Formularz Ofertowy . 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 3)Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1.Odnośnie terminu wykonania umowy ,wyłącznie w sytuacji jeśli instytucja zarządzająca (IZ) wyda zgodę na przedłużenie terminu realizacji projektu , a w szczególności: a)wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b)w przypadku zmiany terminu odbioru robót budowlanych dla obiektu CRiS, którego termin zakończenia jest warunkiem dostawy sprzętu objętego niniejszym zamówieniem. 2.W pozostałym zakresie: a)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku VAT. W przypadku jej zmiany po zawarciu umowy, podpisany zostanie stosowny aneks, z tym że kwota brutto wynagrodzenia wykonawcy nie ulegnie zmianie, b)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym , a inną niż Wykonawca stroną. c)osób realizujących przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji, (taka zamiana nie wymaga aneksu) d)parametrów technicznych dostarczanego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, ta zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy,(taka zmiana nie wymaga aneksu), e)typu dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, ze spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne),taka zmiana nie wymaga aneksu, f)zmiany modelu sprzętu jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model sprzętu nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego sprzętu o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu. Wszystkie z ww. sytuacji (zmian) muszą być poprzedzone pisemnym, uzasadnionym wnioskiem Wykonawcy, oraz zaakceptowane przez zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza) 25-369 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Centrum Rehabilitacji i Sportu -budowa i wyposażenie obiektu UJK przy ul. Świętokrzyskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia do siłowni CRiS cz I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ławka pozioma ze stojakiem w ilości - 1 szt. 2.Ławka skośna regulowana w ilości - 1 szt. 3.Ławka do ćwiczeń bicepsu w ilości - 1 szt. 4.Gryf z obłym wygięciem w ilości - 1 szt. 5.Gryf z uchwytem młotkowym w ilości - 1 szt. 6.Gryf łamany o 25 z tulejami o 50, L - 1220 w ilości - 1 szt. 7.Gryf łamany o 25 z tulejami o 50, L - 1220 w ilości - 1 szt. 8.Gryf prosty o 25 z tulejami o 50, L - 1500 w ilości - 1 szt. 9.Obciążnik talerzowy o 50, 25 kg w ilości - 4 szt. 10.Obciążnik talerzowy o 50, 20 kg w ilości - 4 szt. 11.Obciążnik talerzowy o 50, 15 kg w ilości - 6 szt. 12.Obciążnik talerzowy o 50, 10 kg w ilości - 8 szt. 13.Obciążnik talerzowy o 50, 5 kg w ilości - 10 szt. 14.Obciążnik talerzowy o 50, 2,5 kg w ilości - 12 szt. 15.Zestaw sztangielek ze stojakiem w ilości - 1 komplet 16.Stojak na obciążenie w ilości - 1 szt. 17.Przyrząd do rozpiętek w ilości - 1 szt. 18.Hack maszyna na stos - ćw. m. nóg w ilości - 1 szt. 19.Wyciąg do ćwiczeń mięśni najszerszych grzbietu w ilości - 1 szt. 20.Przyrząd do ćwiczeń mięśni piersiowych w ilości - 1 szt. 21.Przyrząd do Wypychania ciężaru siedząc (tzw. maszyna siłowa do ćwiczenia mięśni piersiowych i grupy tylnej mięśni ramion w ilości - 1 szt. 22.Przyrząd do ćwiczeń mięśni najszerszych grzbietu siedząc w ilości - 1 szt. 23.Przyrząd do ćwiczeń mięśni dwugłowych i czworogłowych uda w ilości - 1 szt. 24.Przyrząd do ćwiczeń mięśni przywodzicieli-odwodzicieli combi w ilości - 1 szt. 25.Wielofunkcyjny przyrząd do wyciskania ciężaru w ilości - 1 szt. 26.Prowadnica z odciążonym gryfem w ilości - 1 szt. 27.Stojak regulowany w ilości - 2 szt. 28.Stojak na gryfy w ilości - 1 szt. 29.Ławka do ćwiczeń mięśni grzbietu w ilości - 1 szt. 30.Ławka odwrotnie skośna regulowana w ilości - 1 szt. 31.Poręcze na stojaku w ilości - 1 szt. 32.Twister w ilości - 1 szt. 33.Podwójny specjalny uchwyt w ilości - 1 szt. 34.Uchwyt do ciągnienia w dół w ilości - 1 szt. 35.Rączka z obejmą w ilości - 2 szt. 36.Drążek uniwersalny w ilości - 1 szt. 37.Lina do tricepsów w ilości - 1 szt. 38.Prosty drążek obrotowy w ilości - 1 szt. 39.Magicbar w ilości - 1 komplet WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Wszystkie dostarczone urządzenia/sprzęt muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji nie wcześniej niż 2013 r. ) i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 2.Celem zachowania jednolitości technologicznej, stylistycznej oraz serwisowej Zamawiający wymaga aby przyrządy wchodzące w skład części I niniejszego postępowania pochodziły od jednego producenta, (za wyjątkiem pozycji 39 tj. Magicbar). W części II zapis o którym mowa w zdaniu poprzednim dotyczy bieżni elektrycznej, maszyny eliptycznej i roweru pionowego i poziomego ( powinny pochodzić od jednego producenta) .Pozostałe tj. Rower do zajęć typu Indoor Cycling oraz ergometr wioślarski mogą spełniać wymagania minimalne, zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dla tych przyrządów i mogą pochodzić od różnych producentów. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji, i uruchomienia dostarczonego sprzętu, , a także przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu. 4.Przedmiot zamówienia musi posiadać kartę gwarancyjną ,instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie; winien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 5.Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej ( instrukcji obsługi może być zapisana na DVD lub CD). 6.Odpowiedzialność za dostarczony sprzęt spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca, Zamawiający) bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy. Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu: 1.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem oraz okres rękojmi min. 24 m-ce, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu, o którym mowa w projekcie umowy, o ile zapisy w opisie przedmiotu zamówienia nie stanowią inaczej. 2.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu. 3.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeglądu technicznego dostarczonego sprzęt minimum 1 raz w roku w terminach uzgodnionych z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego 4.Gwarancja obejmuje wszystkie części montowane w urządzeniach /sprzęcie w tym te, które zużywają się w czasie normalnej eksploatacji. 5.W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia ( modułu/podzespołu), Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny. 6.Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia do siłowni CRiS część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Wszystkie dostarczone urządzenia/sprzęt muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji nie wcześniej niż 2013 r. ) i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 2.Celem zachowania jednolitości technologicznej, stylistycznej oraz serwisowej Zamawiający wymaga aby przyrządy wchodzące w skład części I niniejszego postępowania pochodziły od jednego producenta,(za wyjątkiem pozycji 39 tj. Magicbar). W części II zapis o którym mowa w zdaniu poprzednim dotyczy bieżni elektrycznej, maszyny eliptycznej i roweru pionowego i poziomego ( powinny pochodzić od jednego producenta) .Pozostałe tj. Rower do zajęć typu Indoor Cycling oraz ergometr wioślarski mogą spełniać wymagania minimalne, zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dla tych przyrządów i mogą pochodzić od różnych producentów. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji, i uruchomienia dostarczonego sprzętu, a także przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu. 4.Przedmiot zamówienia musi posiadać kartę gwarancyjną ,instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie; winien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 5.Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej ( instrukcji obsługi może być zapisana na DVD lub CD). 6.Odpowiedzialność za dostarczony sprzęt spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca, Zamawiający) bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy. Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu: 1.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem oraz okres rękojmi min. 24 m-ce, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu, o którym mowa w projekcie umowy, o ile zapisy w opisie przedmiotu zamówienia nie stanowią inaczej. 2.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu. 3.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeglądu technicznego dostarczonego sprzęt minimum 1 raz w roku w terminach uzgodnionych z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego 4.Gwarancja obejmuje wszystkie części montowane w urządzeniach /sprzęcie w tym te, które zużywają się w czasie normalnej eksploatacji. 5.W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia ( modułu/podzespołu), Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny. 6.Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.