Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Mrozy: Dostawa warzyw i owoców w 2010r.
Numer ogłoszenia: 395576 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina , Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców w 2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców dla Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Rudce transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo- cenowy ( załącznik nr. 2), będący integralną częścią SIWZ 2.Dostawy będą realizowane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym na trzy dni przed każdą dostawą - jeden raz w tygodniu / w okresie letnim dwa razy w tygodniu / . 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia do magazynu dostarczonego towaru w przypadku stwierdzenia jego jakości niezgodnej z wymogami określonymi w formularzu asortymentowo -cenowym, zepsutego, zwiędniętego, nie świeżego. Wykonawca dostarcza warzywa nie myte. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość reklamowania dostarczonego do magazynu towaru w terminie 3 dni od daty dostawy. Wykonawca winien wymienić reklamowany towar w terminie 24 godz. od chwili zgłoszenia reklamacji. Nie zastosowanie się do powyższego pociągnie za sobą konsekwencje finansowe W postaci potrącenia należności za reklamowany towar przy następnej dostawie. 5.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 8.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 9.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 10. Stosownie do potrzeb, ilość zamawianych asortymentów wymienionych w formularzu asortymentowo -cenowym może ulec zmianie, co nie może spowodować zmiany ich cen.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr.223 poz.1655 z późn. zm) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia w kwocie określonej w formularzu oferty Wykonawcy, załącznik nr.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ według formuły ,,spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 3). 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (załącznik nr 4). 3.Oświadczenie Wykonawcy Nr 1, że dostarczane przez niego warzywa i owoce wyszczególnione w formularzu asortymentowo -cenowym spełniają określone wymogi zgodne z normami dotyczącymi tych produktów oraz że są dopuszczone do sprzedaży i konsumpcji (załącznik nr 5). 4. Oświadczenie Wykonawcy Nr 2 - o spełnieniu warunków zgodnych z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6). 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie( załącznik nr 7) 6. Dokument dopuszczający pojazd do transportu warzyw i owoców wydany przez placówkę Sanepidu, której podlega Wykonawca (załącznik nr.8) 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI ppkt.1,2, składa dokumenty o których mowa w § 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz.U.Nr 87 poz.605) Uwaga: Wymagana jest forma graficzna załączników wg wzorów załączonych do SIWZ. Ofertę z załącznikami należy zestawić w kolejności jak w pkt.IV,VI SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr Teodora Dunina, Al. Teodora Dunina 1, Rudka 05-320 Mrozy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr Teodora Dunina, Al. Teodora Dunina 1, Rudka 05-320 Mrozy sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MROZY
więcej: przetargi MROZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2024"
- Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w II półroczu 2024 roku
- 2024 - Sukcesywna Dostawa Artykułów Żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Przystań" w Katowicach w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Bełchatowie w roku 2024
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych ) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.