eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › roboty dociepleniowe elewacji - przetarg znak 3/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-03

POZYCJA 39553

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: roboty dociepleniowe elewacji - przetarg znak 3/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Katowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa, do kontaktów: Woźny Jan, ul. Klonowa 35 C lok. 21, 40-168 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 208 48 51, fax (032) 208 48 05, e-mail: zarzad@ksm.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ksm.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółdzielnia; Inne:zarządzanie nieruchomościami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty dociepleniowe elewacji - przetarg znak 3/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Katowice ul Wrocławska 32-38. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Docieplenie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z demontażem płyt azbestowo-cementowych typu Acekol 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie są wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Docieplenie elewacji budynku o powierzchni około 2.440 m2, demontaż acekolu o powierzchni około 1.910 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 22.700,00 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1-2 i spełniający wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy, spełniający następujące warunki: zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda z tych robót o powierzchni docieplenia 2500 m2 i demontażu acekolu 1700 m2, osiągnęli średnioroczny przychód w wysokości co najmniej 1.000.000 PLN w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, zatrudniali w roku 2005 średniomiesięcznie, lub w przypaku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, conajmniej 20 pracowników oraz wykażą, iż w miesiącu poprzedzającym miesiąc składania ofert zatrudniali co najmniej 20 pracowników, posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wartośc min. 800.000 PLN i posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wrunków wymaganych od wykonawcy dokonana będzie na podstawie dokumentów przedstawionych przez wykonawców w złożonej ofercie, wg formuły spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. nr 2 SIWZ, 2. koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, w tym zezwolenie-decyzję zatwierdzającą program gospodarowania odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest uprawniającą wykonawcę lub powykonawcę do wytwarzania w/w odpadów niebezpiecznych na terenie miasta Katowice, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 ustawy PZP oraz aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i powierzchnią robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że roboty te zostały wykonane należycie, wg zał. nr 3 SIWZ, 7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg zał. nr 4 SIWZ, 8. informacja wystawiona przez właściwy Urząd Skarbowy na temat średniomiesięcznej liczby zatrudnianych pracowników w 2005 r., a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz w miesiącu poprzedzającym miesiąc składania ofert, 9. wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg zał. nr 5 SIWZ, 10. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane obowiązującymi ustawami; - stosowne uprawnienia budowlane, - dokumenty przeszkolenia do prac w zakresie bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest (dotyczy wyłącznie wykonawców, którzy nie wykażą podwykonawców do prac demontażu acekolu), 11. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 12. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykowawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 14. dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 65 2. wpływ sposobu wykonania zamówienia na rynek pracy w miejscu wykonywania zamówienia 15 3. okres udzielonej gwarancji 10 4. warunki płatności 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksm.katowice.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: + ewentualna dodatkowa opłata za dokumentację techniczną w wysokości 100 PLN, opłat można dokonać w kasie spółdzielni lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 11:00, Katowice, ul. Klonowa 35c,sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.