Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-03
Mińsk Mazowiecki: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1im. Mikołaja Kopernika w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2011.
Numer ogłoszenia: 395440 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 , ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582122, faks 025 7582122.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1kopernik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1im. Mikołaja Kopernika w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Mińsku Mazowieckim o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 24.01.2004r.( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz.759 ze zm.). 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część nr 1: artykuły ogólnospożywcze ( załącznik nr 2) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, 03100000 Część nr 2: warzywa i owoce ( załącznik nr 2) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 03200000, Część nr 3: Drób ( załącznik nr 2 ) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15100000 Część nr 4: Mięso i wędliny ( załącznik nr 2) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15100000 3. Asortyment i ilość według załącznika nr 2 /część 1- część 4/ 4. Produkty spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej , nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. 5. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: . odpowiednie normy jakościowe lub atesty, . odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, . odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, . odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 6. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy do 20% wielkości zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 03.20.00.00-0, 15.10.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawozamówień publicznych, - złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. -ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-są osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych osób zdolnych do wykonania zamówienia, Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, -Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy do 20% wielkości zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1kopernik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 1 im.Mikołaja Kopernika w Mińsku Mazowieckim, ul.Kopernika 9, w godzinach 8.00 - 16.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 1 im.Mikołaja Kopernika w Mińsku Mazowieckim, ul.Kopernika 9..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zmiana sposobu uzyskiwania ciepła dla budynków wielorodzinnych w Janowie (formuła zaprojektuj i wybuduj) w częściach
- Docieplenie budynku stanowiącego siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mińsku Mazowieckim
- Zakup i dostawa artykułów biurowych ZP/11/2024
- Zakup pomocy medycznych w tym: zestawy serwet bloku operacyjnego, pomoce dla oddziału intensywnej terapii, akcesoria do diatermii itp.
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki - powtórka Zadanie 6.
- Zakup piaskarki i pługa dla Zarządu Dróg Powiatowych- Zadanie 1: Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku (piaskarki) - 1szt. Zadanie 2: Zakup pługa odśnieżnego typu średniego - 1szt
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- Sukcesywne dostawy w II półroczu 2024 r. artykułów spożywczych do Przedszkola nr 376 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Admiralskiej 17
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.