eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż pompowni do celów nawadniania Parku w Żelazowej Woli oraz wykonanie instalacji elektrycznych hydroforni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Warszawa: Dostawa i montaż pompowni do celów nawadniania Parku w Żelazowej Woli oraz wykonanie instalacji elektrycznych hydroforni
Numer ogłoszenia: 395428 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina , Pl. Piłsudskiego 9, 00-078 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8275471, faks 022 8275471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż pompowni do celów nawadniania Parku w Żelazowej Woli oraz wykonanie instalacji elektrycznych hydroforni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pompowni do celów nawadniania Parku w Żelazowej Woli oraz wykonanie instalacji elektrycznych hydroforni. Dla uzyskania odpowiedniego ciśnienia wody przewidziano dwie pompy zatapialne umieszczone w istniejącej studni, jedna pompa o wydajności 25m3/h i wysokości podnoszenia 8 bar i druga o wydajności 18,8 m3/h i wysokości 3 bar. Przed złożeniem oferty Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się z miejscem realizacji montażu przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.00.00 - Urządzenia budowlane 31.21.31.00 - Rozdzielnie 43.32.80.00 - Instalacje hydrauliczne 43.32.81.00 - Urządzenia hydrauliczne 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie 1 lub 0 (spełnia lub nie spełnia warunku). I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ofertę w niniejszym przetargu nieograniczonym oraz potwierdzą spełnienie poniższych warunków, załączając do oferty dokumenty zgodnie z wykazem, określonym w pkt. 9 SIWZ (pkt. III.2.II niniejszego ogłoszenia): a. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i złożą na potwierdzenie odpowiednie Oświadczenie według wzoru (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.chopin.nifc.pl w zakładce BIP/przetargi); b. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem; c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; f. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku podmioty występujące wspólnie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo przedstawiają zamawiającemu wraz z ofertą. Wykonawcy ci, występujący wspólnie, będą musieli przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia mieć uregulowany stan prawny w postaci umowy zawartej przed notariuszem, ustalającej zasady ich współpracy, przewidującej ich współdziałanie, sposób odpowiedzialności wraz z jej zakresem, pełnomocnictwa. Umowa taka może być zawarta już na etapie ofert i przedłożona zamawiającemu. g. wykonawcy zagraniczni będą oceniani na tych samych zasadach jak wykonawcy krajowi, wykaz dokumentów niezbędnych do złożenia wraz z ofertą zapisany został poniżej; h. posiadają dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), wówczas każdy podmiot musi oddzielnie przedłożyć powyższy dokument; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; i. wykonali co najmniej jedną dostawę - zrealizowaną przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonane w tym okresie, tożsame co do przedmiotu zamówienia (dostawa i montaż pompowni do celów nawadniania oraz wykonanie instalacji elektrycznych hydroforni - można wykazać jako dwa odrębnie zrealizowane zamówienia) z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia - zgodnie ze wskazaniem określonym Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych w punkcie 1 SIWZ. Wymagana jest minimum jedna dostawa wykonana przez Wykonawcę składającego ofertę polegająca na pełnym zrealizowaniu dostawy i montażu pompowni do celów nawadniania oraz wykonaniu instalacji elektrycznych hydroforni (można wykazać jako dwa odrębnie zrealizowane zamówienia) zgodnie ze wskazaniem określonym Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych w punkcie 1 niniejszej SIWZ - o łącznej wartości nie mniejszej niż 50% wartości ofertowej brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie. Wymagane jest podanie przez Wykonawcę: - daty i miejsca dostawy, nazwy przedmiotu zamówienia, wartości przedmiotu zamówienia, pełnych danych tele-adresowych identyfikujących bezspornie Zamawiającego, u którego można potwierdzić podane informacje. Wymagane jest załączenie dokumentów (np. referencje) potwierdzających należyte wykonanie dostaw wskazanych przez Wykonawcę. Dokumenty muszą potwierdzać iż przedmiot zamówienia zostały wykonane należycie. Dokument (np. referencje) musi potwierdzać, iż zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z umową, bez zastrzeżeń, terminowo, a jego generalnym wykonawcą był podmiot składający ofertę w niniejszym postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Oferta (wypełniony cały formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) musi zawierać (posiadać załączone) następujące dokumenty lub ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz, a wzór umowy musi być przez tę/e osobę/y zaakceptowany: a. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), wówczas każdy podmiot musi oddzielnie przedłożyć powyższy dokument; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, którzy ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, załączają pełnomocnictwo do ofert w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być udzielone w formie pisemnej i powinno zawierać co najmniej: określenie nazwy postępowania o zamówienie publiczne, wskazanie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, o której mowa w punkcie II lit. a; c. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wraz z ofertą przedłożą zobowiązanie do zawarcia właściwej umowy regulującej ich współpracę, mogą też już na etapie ofert w postępowaniu złożyć umowę regulującą zasady ich współpracy, zawartą przed notariuszem. d. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki oddzielnie w zakresie określonym w punkcie: II lit. a. oraz i. Wymagane dokumenty wymienione w powyższych punktach muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie, celem potwierdzenia spełniania określonych warunków wymaganych przez zamawiającego. W zakresie określonym w punkcie II lit. h Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków łącznie dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wraz z ofertą w postępowaniu przedłożą zobowiązanie do zawarcia właściwej umowy regulującej ich współpracę. f. Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty zgodnie z wymogami określonymi powyżej w punkcie: II lit. a, bądź też tożsame odpowiedniki wymaganych dokumentów stosowane w kraju właściwym dla wykonawcy, przy czym dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski i są poświadczone przez wykonawcę; pozostałe dokumenty składają zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym ogłoszeniu; g. W przypadku, kiedy wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w ich kraju pochodzenia lub w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie II lit. a, wówczas dokumenty te zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności takich dokumentów są takie same jak w przypadku dokumentów wymaganych, wymienionych powyżej w punkcie II lit. a. h. przedłożą wykaz dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż zrealizowali co najmniej jedną dostawę - wykonaną przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonaną w tym okresie, tożsamą co do przedmiotu zamówienia (dostawa i montaż pompowni do celów nawadniania oraz wykonanie instalacji elektrycznych hydroforni - można wykazać jako dwa odrębnie zrealizowane zamówienia) z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia - zgodnie ze wskazaniem określonym Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych w punkcie 1 niniejszej SIWZ. Wymagana jest minimum jedna dostawa wykonana przez Wykonawcę składającego ofertę polegająca na pełnym zrealizowaniu dostawy i montażu pompowni do celów nawadniania oraz wykonaniu instalacji elektrycznych hydroforni (można wykazać jako dwa odrębnie zrealizowane zamówienia) zgodnie ze wskazaniem określonym Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych w punkcie 1 niniejszej SIWZ - o łącznej wartości nie mniejszej niż 50% wartości ofertowej brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie. Wymagane jest podanie przez Wykonawcę: - daty i miejsca dostawy, nazwy przedmiotu zamówienia, wartości przedmiotu zamówienia, pełnych danych tele-adresowych identyfikujących bezspornie Zamawiającego, u którego można potwierdzić podane informacje. Wymagane jest załączenie dokumentów (np. referencje) potwierdzających należyte wykonanie dostaw wskazanych przez Wykonawcę. Dokumenty muszą potwierdzać iż przedmiot zamówienia zostały wykonane należycie. Dokument (np. referencje) musi potwierdzać, iż zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z umową, bez zastrzeżeń, terminowo, a jego generalnym wykonawcą był podmiot składający ofertę w niniejszym postępowaniu. (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.chopin.nifc.pl w zakładce BIP/przetargi). i. przedłożą oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - według wzoru (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.chopin.nifc.pl w zakładce BIP/przetargi; j. przedłożą parafowany wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.chopin.nifc.pl w zakładce BIP/przetargi; k. przedłożą wypełnione przedmiary robót - załącznik nr 6A i 6B do SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.chopin.nifc.pl w zakładce BIP/przetargi..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nifc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego -Narodowy Instytut Fryderyka Chopina - Pl. Piłsudskiego 9, 00-078 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Pl. Piłsudskiego 9 w Warszawie - recepcja..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.