eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Białystok: Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 39535 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 19361 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Białymstoku, ul. Ciołkowskiego, 15-264 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7425378, fax 085 7425378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Siedziba WIOŚ w Białymstoku ul. Ciołkowskiego 2/3 - pomieszczenia biurowe -486,85 m kw. - pomieszczenia laboratoryjne - 149,40 m kw. -WC i pom. socjalne - 68,30 m kw. -korytarze i klatki schodowe - 308,0 m kw. - pom. magazynowe i pomocnicze -171,20 m kw. razem powierzchnia - 1183,75 m kw. 2. Siedziba Delegatury WIOŚ w Suwałkach ul. Piaskowa 5 - pomieszczenia biurowe - 290,00 m kw. - pomieszczenia laboratoryjne - 355,00 m kw. - pom. WC i socjalne - 80,00 m kw. - korytarze i klatki schodowe - 42,00 m kw. razem powierzchnia - 767,00 m kw. 3. Siedziba Delegatury WIOŚ w Łomży ul. Poznańska 141 - pomieszczenia biurowe - 259,00 m kw. - pomieszczenia laboratoryjne - 259,00 m kw. - WC - 31,20 m kw. - korytarze i klatki schodowe - 301,20 m kw. razem powierzchnia - 850,40 m kw. Powierzchnia ogółem do sprzątania - 2801,15 m kw Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: Szczegółowym zakresem prac do wykonania dla osób sprzątających na poszczególnych obiektach w następujących składach osobowych wymaganych przez Zamawiającego: - siedziba WIOŚ w Białymstoku - 2 osoby, - siedziba Delegatury WIOŚ w Suwałkach - 1 osoba, - siedziba Delegatury WIOŚ w Łomży -1 osoba 1. Zakres prac do codziennego wykonania od poniedziałku do piątku ( w godzinach 13:00 do 22:00) 1) Sprzątanie pomieszczeń biurowych, laboratoriów, pomieszczeń socjalnych, klatek schodowych i korytarzy poprzez: - odkurzanie dywanów, wykładzin i chodników, - mycie podłóg (z konserwacją wykładzin podłogowych typu PCV środkami nabłyszczającymi raz na dwa tygodnie), cokołów, schodów, podestów, parapetów przyokiennych, barierek, wycieranie kurzu z biurek, stołów, krzeseł, szaf, boazerii, skrzydeł drzwiowych itp. - opróżnianie koszy na śmieci z wyniesieniem worków na śmieci do pojemników, 2) Sprzątanie wszystkich toalet w budynku polegające na: - myciu muszli i desek sedesowych oraz pisuarów, - myciu umywalek, - myciu podłóg, glazury, skrzydeł drzwiowych, luster, - opróżnianiu koszy na śmieci, - uzupełnianie kostek toaletowych oraz środków zapachowych 3) Pobieranie z magazynu środków dostarczanych przez Zamawiającego tj. papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie oraz uzupełnianie pojemników i dozowników przeznaczonych do tych materiałów. 2. Zakres prac wykonywanych raz w miesiącu obejmuje: - mycie kaloryferów, - mycie osłon i kloszy oświetleniowych, - zbieranie kurzu ze ścian i sufitów, 3. Zakres prac wykonywanych raz na pół roku ( wiosna, jesień) - mycie okien, - mycie ( czyszczenie) wykładzin dywanowych, 4. Raz w roku w okresie dwutygodniowym zastąpienie pracownika Zamawiającego przy sprzątaniu pomieszczeń laboratoryjnych o łącznej powierzchni 217,00 m kw. 5. Środki czyszczące, myjące, konserwujące, dezynfekujące, kostki zapachowe do muszli klozetowych oraz odświeżacze powietrza w formie żelu i spray ( łazienki ) zapewnia Wykonawca. 6. Papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie dostarcza Zamawiający.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 161430,84 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 161430.84
  • Oferta z najniższą ceną: 161430.84 / oferta z najwyższą ceną: 300960.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.