Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-12
Jeziorany: Zakup usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych
w ramach realizacji projektu Podstawówka na START współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 395190 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu Podstawówka na START współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu nr POKL.09.01.02-28-062/12-00 pn. Podstawówka na START współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest rozszerzenie oferty dodatkowych zajęć edukacyjnych w Szkole Podstawowej w Jezioranach dla uczniów, w latach 2012/13 i 2013/14, wykorzystujących innowacyjne metody nauczania. 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach bloku matematyczno-przyrodniczego - przedmiot przyroda, w godzinach pozalekcyjnych, w klasach V i VI Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Jezioranach. Zajęcia odbywać się będą grupowo. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 120 godzin (w 3 grupach po 20 godz. w każdej z grup) w roku szkolnym 2012-2013 i 2013-2014. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas V i VI Szkoły Podstawowej w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć, uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. UWAGA!!! 1. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ów w porozumieniu z dyrektorem szkoły. 1. Wymagania kwalifikacyjne oraz wymagania Zamawiającego dotyczące świadczonych usług edukacyjnych: a.Do obowiązków Wykonawcy prowadzącego zajęcia dodatkowe należy: 1)dbałość o merytoryczną wysoką jakość i rzetelność zajęć, 2)systematyczność realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym po zakończeniu procedury przetargowej i wyłonieniu Wykonawcy, 3)systematyczne prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć dodatkowych, w tym kart ewidencji czasu pracy, list obecności, dzienników zajęć i przedkładania ich w ostatnim dniu miesiąca do zatwierdzenia koordynatorowi i dyrektorowi szkoły, 4)przekazywanie dyrektorowi szkoły w ostatnim dniu każdego miesiąca zbiorczych informacji dotyczących realizacji zajęć dodatkowych według wzorów przekazywanych przez Koordynatora Projektu, 5)terminowe opracowanie i przekazywanie miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych, 6)przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.), 7)prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską zgodnie z wymogami, o których mowa w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającymi przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz wytycznymi w zakresie informacji i promocji. b.Zamawiający wymaga, aby osoby które wykonywać będą zamówienie były dyspozycyjne i dostosowały się do planu zajęć szkoły. c.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadzący zajęcia dodatkowe, o których mowa w Rozdziale 3, pkt 4 SIWZ, posiadali odpowiednie kwalifikacje adekwatnie do wyżej wymienionych zajęć, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400 z późn. zm.). 2.Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji usługi odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 3.Zaoferowanie usług niezgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym rozdziale, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga się posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, posiadającymi wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje. W przypadku podmiotów zagranicznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował minimum 1 osobą z uprawnieniami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, iż osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem, iż osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia lub kwalifikacje zawodowe, z wykorzystaniem załącznika nr 5 do siwz. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 6 do siwz. 6) Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 7 do siwz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach, gdy: a.Wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy lub wystąpi działanie siły wyższej, np.: - katastrofalne działanie przyrody (kataklizmy, trzęsienie ziemi itp.), - katastrofalne działanie ludzkości (działania wojenne itp.), - zmiana przepisów prawnych, powodująca wydłużenie terminu realizacji zamówienia, - zaburzenia życia zbiorowego (np. akty wandalizmu zbiorowego, kradzieże itp.) Okoliczności te były niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, skutkując niemożliwością dotrzymania terminu. b.Wystąpią inne, wyjątkowo niesprzyjające okoliczności (niezdolność do realizacji świadczenia w wyniku długotrwałej choroby, wypadku bądź innych zdarzeń losowych), uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadkach: a.Zmiany wysokości składników pochodnych (ZUS i FP) od wynagrodzenia; b.Ustawowej zmiany stawki podatku VAT Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą. 4.Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to zmiany są korzystne dla Zamawiającego i zarazem nie powodują zmiany świadczenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, pokój nr 6 i 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, w Sekretariacie pok. Nr 19, (I piętro), w dni pracy Urzędu, w godz. 7:30 - 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Podstawówka na START współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- "Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego" (Zamówienie podzielone na 11 części)
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów placówek oświatowych w Trzebnicy, Żmigrodzie i Obornikach Śląskich
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Świadczenie usług w zakresie opracowania Poradnika oraz materiałów szkoleniowych i ich aktualizacji na temat realizacji i przestrzegania równościowych zasad horyzontalnych w projektach programu FENG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.