eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-09

Sierpc: Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
Numer ogłoszenia: 39504 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25296 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2754648, 2758918, faks 024 2754806.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest samochód osobowy spełniający warunki minimalne, jak niżej: Dane ogólne: a) rok produkcji - 2011 b) nadwozie typu limuzyna, c) liczba drzwi - 4, d) liczba miejsc siedzących - 5, e) długość pojazdu min. 4800, szerokość min. 1800, rozstaw osi min. 2700 Silnik i nadwozie: a) silnik benzynowy o pojemności max. 1,8 o mocy powyżej 150 KM, b) kolor nadwozia czerń metalic, c) stalowe obręcze d) koło zapasowe stalowe. Bezpieczeństwo: a) czujnik parkowania (tył), b) poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, c) boczne poduszki powietrzne z przodu, d) poduszka chroniąca kolana kierowcy, e) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości mocowania i pirotechnicznymi napinaczami, f) kurtyny powietrzne, g) ESP, ABS, ASR, MSR, HBA, EBV, EDL, DSR, ACS, h) przednie światła przeciwmgielne, i) alarm z funkcją monitorowania wnętrza i czujnikiem przechyłu oraz niezależna syrena, j) elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu systemem zabezpieczającym przed przytrzaśnięciem, Komfort: a) klimatyzacja automatyczna, b) instalacja radiowa (8 głośników, 2 anteny), c) radioodtwarzacz CD, MP3, d) fotele przednie z regulacją wysokości, Wyposażenie dodatkowe: a) apteczka zgodna z DIN13164, b) linka holownicza, c) kamizelka. Warunki dostawy: a) Wraz z samochodem Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację (oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, kartę pojazdu, książkę przeglądów serwisowych), b) Wykonawca zapewni realizację zamówienia nie później niż do trzech miesięcy od daty podpisania umowy, c) Koszty sprawdzenia, jazda próbna obciążają w całości Wykonawcę, d) Zamawiający odbierze samochód w punkcie wskazanym przez Wykonawcę, e) Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów. f) Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu umowy udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony samochód. Minimalne okresy gwarancyjne: - na elementy mechaniczne-elektryczne-elektroniczne: min. 24 miesiące; - na powłokę lakierniczą: min. 36 miesięcy; - na perforację blach nadwozia: min. 120 miesięcy, - na opony: min. 2 lata, - na szyby: min. 2 lata..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REN-CAR sp. z o.o., Gliwicka 190, 44-207 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64959,35

  • Oferta z najniższą ceną: 64959,35 / Oferta z najwyższą ceną: 67642,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.