To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-02
Sieradz: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Sieradza w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 394976 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379150 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Sieradza w 2015 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składają się czynności konserwacyjno-eksploatacyjne punktów oświetlenia wymienionych w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji, wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji oświetlenia drogowego. 2. W ramach umowy Wykonawca jest w szczególności zobowiązany do: a) usuwania w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia, pojedynczych nieprawidłowości w oświetleniu ulicznym, stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych oraz na skutek przyjętych zgłoszeń o uszkodzeniach (dotyczy między innymi: źródeł światła, opraw, wysięgników, słupów oświetleniowych, układów zasilania i sterowania, dławików, kondensatorów, tyrystorów, bezpieczników, kabli zasilających, przewodów napowietrznych, szaf zasilających wraz z wyposażeniem, usuwania gałęzi kolidujących z oprawami i liniami) oraz do sporządzania dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy wykaz wykonanych czynności konserwacyjnych, według wzoru będącego załącznikiem nr 8, b) usuwania w czasie nie dłuższym niż 96 godzin od momentu zgłoszenia, niesprawności obwodów oświetleniowych powstałych w wyniku awarii oraz do sporządzania dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy wykaz wykonanych czynności konserwacyjnych, według wzoru będącego załącznikiem nr 8, c) planowych przeglądów: tras obwodów oświetleniowych napowietrznych, stanu widocznych części przewodów (głównie ich połączeń), stanu czystości opraw oświetleniowych, stanu źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz ich urządzeń, kolizji z gałęziami drzew: nie rzadziej niż raz w roku i sporządzanie protokołów kontroli według wzoru będącego załącznikiem nr 8, d) kontrolnych przeglądów: stanu technicznego opraw, słupów, wysięgników i źródeł światła oraz informowanie o wynikach kontroli Zamawiającego: w miarę potrzeb, e) planowych przeglądów tablic układów pomiarowo-rozdzielczych i przekaźnikowo-sterujących, obejmujących sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działania urządzeń zmierzchowych, włączników, zegarów sterujących wraz z regulacją tych urządzeń: nie rzadziej niż raz w roku, f) przeprowadzania z własnej inicjatywy inspekcji oświetlenia ulicznego i zgłaszania Zamawiającemu stwierdzonych w ich trakcie usterek, g) montażu i demontażu elementów oświetlenia świątecznego: - elementy montowane na słupach oświetlenia ulicznego (elementy z wynajmu przez Zamawiającego) - 19 szt., - element montowany na dachu przed wejściem do budynku Urzędu Miasta Sieradza (element z wynajmu przez Zamawiającego) - 1 szt., - fontanna LED na płycie Rynku (własność Zamawiającego) - 1 szt., - elementy dekoracyjne 2015 i 2016 montowane na masztach przed budynkiem Urzędu Miasta Sieradza (elementy wykonane przez Wykonawcę) - 4 szt., - sznury świetlne na choinkach (ul. Kościuszki, ul. Kolegiacka i Rondo im. Lecha Kaczyńskiego) - 14 kpl., - dekoracja ok. 10 m choinki na płycie Rynku - 1 kpl. (sznury świetlne, kule wiklinowe z oplotem LED, bombki świetlne - elementy Zamawiającego), - dekoracja 3 choinek znajdujących się przed budynkiem Urzędu Miasta Sieradza - 3 kpl. 3. W zakres prac dotyczących oświetlenia świątecznego wchodzi: - pobranie elementów oświetlenia świątecznego z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, - przegląd elementów oświetlenia świątecznego, - wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego oraz wykonanie napisu 2016 z węży LED wykonanych przez Wykonawcę, - zainstalowanie elementów oświetlenia świątecznego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego do dnia 6 grudnia 2015 roku, a fontanny LED do dnia 30 listopada 2015 roku, - bieżące utrzymywanie elementów oświetlenia świątecznego w stanie sprawności, - demontaż elementów oświetlenia świątecznego - do dnia 1 lutego 2015 roku oraz fontanny LED - do dnia 31 marca 2015 roku, - złożenie elementów oświetlenia świątecznego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i zabezpieczenie ich przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem. 4. Wszystkie prace konserwacyjno-eksploatacyjne powinny być wykonywane w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zostać przez niego potwierdzone: potwierdzenie dotyczy zakresu wykonywanych prac oraz wykazu zużytych materiałów. 5. Przy wykonywaniu prac objętych zleceniem Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania obowiązujących przepisów oraz zaleceń i wytycznych PGE Dystrybucja Łódź Teren S.A. Rejon Energetyczny Sieradz i ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem prac. 6. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania lub zorganizowania na terenie miasta Sieradza lub w odległości do 20 km od siedziby Zamawiającego bazy przedsiębiorstwa, w celu sprawnego i zgodnego z oczekiwaniami Zamawiającego usuwania usterek i nieprawidłowości. 7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni zagospodarowanie (transport, odzysk, unieszkodliwianie) wytworzonych w trakcie realizacji przedsięwzięcia odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych (np. lampy rtęciowe, sodowe) zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 27.04.2001 r. o odpadach. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. INSTAL inż. Marek Lewandowski, Miedze 34, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223786,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 218128,40
Oferta z najniższą ceną: 218128,40 / Oferta z najwyższą ceną: 218128,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Remont oddziału 1 pawilonu A na potrzeby działu terapeutycznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Dostawa oleju opałowego
- Dostawa jaj, ryb i drobiu
- Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu
- Dostawa warzyw i owoców
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Koszalina"
- Prowadzenie czynności eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego będącego majątkiem Gminy w zarządzie ZDiUM we Wrocławiu
- Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia stanowiącego majątek Gminy Kobierzyce.
- Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego oraz akcentowego, będącego w zarządzie ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach admin. przez ZIM w Słupsku
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.