eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › PRZETARG NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CHEMICZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Gorzyce: PRZETARG NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CHEMICZNYCH
Numer ogłoszenia: 394850 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gorzycach , ul. Wrzawska 9, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 0 15 644 68 39, faks 0 15 836 23 57.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CHEMICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa środków chemicznych na potrzeby SUW Gorzyce z dowozem loco plac Zamawiającego, - nadmanganian potasu, techniczny w pojemnikach o wadze do 50 kg (w ilości około 1400 kg/rok) - podchloryn sodu 14% techniczny, w pojemnikach o wadze do 30 kg (w ilości około 18 ton/rok) - siarczan glinu 17% techniczny, granulowany, workowany o wadze do 30 kg (w ilości około 46 ton/rok) b) dostawa na potrzeby Oczyszczalni Ścieków flokulanta PERCOL 63 lub równorzędnego polielektrolitu silnie kationowego służącego do odwadniania osadu ściekowego na prasie taśmowej Firmy TECHNINOX PBF-950/2, workowany o wadze do 30 kg, z dowozem loco plac Zamawiającego (w ilości około 300 kg/rok) - parametry fizyczne: *wygląd zewnętrzny: - proszek / granulat *czas przechowywania produktu w temp. 5 - 30 stopni C - około 12 m-cy *czas trwałości roztworu 0,1% - min. 1 dzień..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.31.23 - Siarczan glinu 24.54.20.00 - Polimery akrylowe w formach podstawowych 24.31.22.20 - Podchloryn sodowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca który: a)posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem postępowania, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 1, będzie dokonywana łącznie w stosunku do Wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, 3) Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 PZP, 4) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagorzyce.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-432 Gorzyce ul. Wrzawska 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: 39-432 Gorzyce ul. Wrzawska 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.