eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Warszawa: Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek
Numer ogłoszenia: 394752 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370744 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 480 43 32, 480 43 34, faks 022 480 43 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopiarek kserograficznych i niszczarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. kopiarek kserograficznych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń oraz 4 szt. niszczarek dokumentów i nośników danych wraz z instalacją, uruchomieniem, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A i 1B do Specyfikacji). Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 2A i 2B do Specyfikacji). Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul. Chałubińskiego 8. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot niniejszego zamówienia podzielono na 2 zakresy: Zakres A: dostawa 4 sztuk kopiarek kserograficznych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń, w tym: - kopiarki kserograficzne stacjonarne TYP I - 3 szt., - kopiarka kserograficzna stacjonarna TYP II - 1 szt. Zakres B: dostawa 4 sztuk niszczarek dokumentów i nośników danych wraz z instalacją, uruchomieniem, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.19.14.00 - Niszczarki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64777.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakres A: dostawa 4 sztuk kopiarek kserograficznych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników do ich obsługi, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń, w tym: - kopiarki kserograficzne stacjonarne TYP I - 3 szt., - kopiarka kserograficzna stacjonarna TYP II - 1 szt.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOSHIBA TEC Poland S.A., ul. Mineralna 15A, 02-274 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 43469.00
  • Oferta z najniższą ceną: 43469.00 oferta z najwyższą ceną: 43469.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakres B: dostawa 4 sztuk niszczarek dokumentów i nośników danych wraz z instalacją, uruchomieniem, a także świadczenie obsługi gwarancyjnej dostarczonych urządzeń.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul.Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21308.00
  • Oferta z najniższą ceną: 21308.00 oferta z najwyższą ceną: 21308.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.