eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › dostawa odczynników laboratoryjnych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Lubaczów: dostawa odczynników laboratoryjnych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników
Numer ogłoszenia: 394740 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie , ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328116, faks 016 6328116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lubaczowski.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników laboratoryjnych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.40.00 - Analizatory 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymywanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. Wykaz zawierający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawa została wykonana należycie C. Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy Pzp żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. D. Oświadczenie , że wszystkie oferowane przez wykonawcę wyroby medyczne (wymienione w załączniku nr 2) posiadają znak CE zgodnie z art. 5 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896), lub posiadają inny równoważny dokument zezwalający na dopuszczenie do obrotu i używania -złącznik nr 4 do siwz E. Oświadczenie, że wszystkie oferowane przez wykonawcę odczynniki (wymienione w załączniku nr 2) posiadają aktualne karty charakterystyk - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (DZ. U. z 2002 r. Nr 140 poz. 1171 z poźn. zm.), które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wraz z pierwszą dostawą. W przypadku, gdy oferowany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie informujące, że dany produkt nie posiada w swym składzie substancji niebezpiecznej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lubaczowski.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie ul. Mickiewicza 168, 37 600 Lubaczów, pok. nr 9 (dział zamówień publicznych).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odczynniki do analityki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki do analityki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odczynniki biochemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki biochemiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odczynniki do koagulacji- do koagulometru CC 3003.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki do koagulacji- do koagulometru CC 3003.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: krwinki,surowice,PBS,LISS,odczynniki monoklonalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krwinki,surowice,PBS,LISS,odczynniki monoklonalne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: odczynniki i mikrokarty do wirówki typ ID-centrifuge 12 SII, inkubator typ ID Incubator 37SI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki i mikrokarty do wirówki typ ID-centrifuge 12 SII, inkubator typ ID Incubator 37SI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt laboratoryjny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pipety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dzierżawa automatycznego analizatora hematologicznego z różnicowaniem krwinek białych na 3 grupy wraz z dostawą odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa automatycznego analizatora hematologicznego z różnicowaniem krwinek białych na 3 grupy wraz z dostawą odczynników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dzierżawa analizatora biochemicznego z modułem ISE wraz z dostawą odczynników w systemie zamkniętym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatora biochemicznego z modułem ISE wraz z dostawą odczynników w systemie zamkniętym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dzierżawa analizatora równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa analizatora równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dostawą odczynników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dzierżawa czytników pasków do moczu wraz z zakupem kompatybilnych pasków do analizy moczu oraz dzierżawa mikroskopu do oceny praparatów moczu i krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa czytników pasków do moczu wraz z zakupem kompatybilnych pasków do analizy moczu oraz dzierżawa mikroskopu do oceny praparatów moczu i krwi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.